Hoofdmenu

MFL nieuwjaarsborrel

Gestart door Busaberke, 29 december, 2005, 15:33:10

Vorige topic - Volgende topic

peter

Helaas wint het verstand het weer.Omdat ik onverwacht vroeg op pad moet zaterdag zal ik er niet zijn. :cry:

DeWitte

ja was dat da noe ?? :shock:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

eddie

ndagh

kan iemand mij het adres geven van de plaats en om hoe laat het is kom ik misschien ook langs

Gieskes

Veul plezeer vanoavend!!  :wink:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

R-yen

Citaat van: "ndagh"kan iemand mij het adres geven van de plaats en om hoe laat het is kom ik misschien ook langs

Cafe Bracke;
Pancratiusplein 1
6411JZ Heerlen

rond 20:30

Tot vanavond  :wink:

B-Witch

Angel In Me komt vanavond niet, heeft de buikgriep :?
Dat heeft ze mij via PB laten weten.

Beterschap Anja :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

:cry: en ze had me nog zo een dansje beloofd :wink: iig beterschap A :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Jajoa..... dur Tom weet neet wat ich mot typuh... ut zal waal. Ut woar inge goeie oavend.... joa......
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

B-Witch

Hee, volgens mij ben ik vanmorgen weer het eerste uit mijn bedje..
ja heb je als je stug doordrinkt aan de spa blauw :roll:
iig een hardstikke leuke avond gisteren, en zeer zeker voor herhaling vatbaar!! :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

idd, hele leuke avond 8) alleen boXer Q en Karin gemist? en waar blijven die foto's. o.a. ook van de Mystery guest :wink:

Karin

Euh.....ik was pas om kwart over 2 vanacht thuis aangekomen  :oops:  Was onverwacht een superleuke verjaardag geworden. Maar ik zie jullie vast nog wel eens  :mrgreen:

DeWitte

Citaat van: "Karin"Euh.....ik was pas om kwart over 2 vanacht thuis aangekomen  :oops:  Was onverwacht een superleuke verjaardag geworden. Maar ik zie jullie vast nog wel eens  :mrgreen:

we hebben jou iig gemist :wink:

(ja ik wor soft en oud :cry: )

Karin

Geloof er de ballen van  :twisted:

Sirkwietjuh

Het was in ieder geval gezellig mensen, er waren nog een deel mensen die ik niet kende maar dat komt nog wel.
Iemand zij tegen mij ik dacht dat jij een jaar of 20 was ..........ik zei ja dat klopt..............hij   :roll:  ik  :lol:
Maar het ik iig wel leuk om een echte naam met een gezicht achter een nickname uit te halen.
Zo en waar zijn die foto's  :o
Fuck the system !!!