Bitubo "black editions"

Gestart door Busaberke, 02 januari, 2006, 11:40:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Busaberke

Het Italiaanse Bitubo lanceert voor 2006 de Black Editions. Deze lijn bestaat uit schokdempers, voorvorken en stuurdempers welke zijn ontwikkeld voor zowel sportief straatgebruik als racedoeleinden.



De veringscomponenten voor motoren als de 2006 Yamaha R1 en de 2006 Kawasaki ZX10R zijn al verkrijgbaar.

De NXF-R4 schokdempers zijn opgebouwd uit aluminium en zijn voorzien van een titanium veer. Hiervan is lengte, veervoorspanning en demping volledig instelbaar. Door het gebruik van aluminium en titanium is de RXF-R4 één van de lichtste schokdemper die verkrijgbaar is.

In 2005 reeds intensief getest in het Wereldkampioenschap Superbike is de RDX-R4 voorvork. Ook aan deze voorvork is alles volledig instelbaar. De constructeurs hebben zich vooral bezig gehouden met reductie van de frictie en het gewicht. Net zoals bij de schokdemper is deze voorvork voor 2006 leverbaar in een gelimiteerde zwarte uitvoering.

Als laatste is er de stuurdemper SSW-04. Deze is mede door gebruik van een titanium demperstang de lichtste stuurdemper wereldwijd. Om de Black Edition lijn compleet te maken is deze verkrijgbaar in een zwart geanodiseerde uitvoering. Het gepatenteerde olie/stikstofsysteem maakt de demper ook geschikt voor racegebruik.

Voor meer informatie en prijzen surf je naar www.bitubo-raceservice.nl

bron: moto73.nl
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Herr Tod

Ik vind dat Bitubo spul er super uitzien :cum: Zal ook wel net zo goed rijden als ik dat lees... nu die prijzen nog :? Wanneer heeft BRS 'open garage' dag? :angel:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


@Nippon

Ik kan daar uren naar kijken  :yes6rs:

Bakkertjedeeg


Herr Tod

Hakki kan vast wel een trip naar de Bitubo fabriek regelen voor MFL :yes6rs: :shutup:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: