Rij je liever alleen of met duo?

Gestart door Gehaktbal, 05 januari, 2006, 17:35:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gehaktbal

Ik zou wel eens willen weten of er ook mensen hier zijn die bijv liever met duo rijden.

Bijv als kachelfunctie in de winter :wink: .
naked bike or wife,i like it both

peter

nog niet misschien,heb genoeg aan mijn handvatverwarming.

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


QuattroFrits

:D Van mij hoeft het ook niet, mijn wederhelft durft niet achterop en ik vind dit toch eigenlijk wel een voordeel.
Hoef ik niet telkens op te letten of er nog iemand achterop zit. :D

Ik heb het duozitje verruild voor een plaat voor de topkoffer, maar kan het indien echt noodzakelijk binnen enkele minuten weer omzetten. :P
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

maakt mij geen reet uit 8) Mw. Dwars heeft al vele mijlen achterop de brommers gezeten dwars door europa en met een gewicht van net 54 kg de ideale duo; merk ik net nix van  :wink: vind ut vaak gezellie, we zitten vaak te beppen zo van kijk die of dat..... 8) ligt er wellicht aan dat zij zelf ook gereden heeft.... :?

vroegah bij wielerwedstrijden bijv. was het altijd ff aftasten als de een of andere goed doorgevreten arts of fotograaf achterop klom. maar na een uurtje of wat weet je ook nie beter. :wink:

tis wel altijd men filosofie geweest dat een motorrijder NOOIT het vertrouwen moet beschamen van je duo :yes6rs: zeker als het de moeder van je kind(eren) is :angel: (kan me de klappen achterop de helm nog goed herinneren als ik de steppies aan de grond duwde  :oops: ; ja ben ook maar een mens (man) :twisted: die soms in z'n enthousiasme te ver gaat :? )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Lekker alleen :mrgreen: zeker op die 250 van me :roll:

Mounty

Alleen rij ik iets "roekelozer"dan dat ik me dochter of vrouw achterop heb..
Soms liever alleen en soms ook niet..maakt eigenlijk niet zo veel uit..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Busaberke

Maakt mij helemaal nix uit, zolang de duopassagier maar niet gaat "tegenhangen"  :shock:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

t_rex1970

Citaat van: "Dwars"tis wel altijd men filosofie geweest dat een motorrijder NOOIT het vertrouwen moet beschamen van je duo :yes6rs: zeker als het de moeder van je kind(eren) is :angel: (kan me de klappen achterop de helm nog goed herinneren als ik de steppies aan de grond duwde  :oops: ; ja ben ook maar een mens (man) :twisted: die soms in z'n enthousiasme te ver gaat :? )

Sluit ik me bij aan.

Maar als ik moet kiezen... met de huidige motor liever alleen. In de toekomst wil ik wel een toermotor van een iets grotere maat. (jaja... een BMW  :oops: )

Sirkwietjuh

Citaat van: "t_rex1970"
Citaat van: "Dwars"tis wel altijd men filosofie geweest dat een motorrijder NOOIT het vertrouwen moet beschamen van je duo :yes6rs: zeker als het de moeder van je kind(eren) is :angel: (kan me de klappen achterop de helm nog goed herinneren als ik de steppies aan de grond duwde  :oops: ; ja ben ook maar een mens (man) :twisted: die soms in z'n enthousiasme te ver gaat :? )

Sluit ik me bij aan.

Maar als ik moet kiezen... met de huidige motor liever alleen. In de toekomst wil ik wel een toermotor van een iets grotere maat. (jaja... een BMW  :oops: )

Uhhhhh BMW ......volgens mij is T-Rex de weg een beetje kwijt   :wink:

Maar goed ik rijd zelf ook liever zonder duo, zekers aangezien ik niet de ideale motor heb om met zijn tweeen op te vertoeven.
Het gebeurd wel eens dat mevr. Sirkwietjuh meegaat en ik verbaas me dan toch telkens weer hoe zuining mijn kwaak kan zijn  :roll:
Fuck the system !!!

Karin

Ik merk het ook niet als mijn dochter achterop zit. Dus mij maakt het niet zoveel uit.

@Nippon

ik rij 't liefst alleen  :mrgreen:

onze zoon van 20 wil nog niet eens achterop zou 't ook niet willen







maar...... als m'n vrouw hééééééééél lief is mag ze 'n keer mee  :shutup:

B-Witch

Maakt mij niet uit of ik iemand achterop heb.
Heb weleens mijn jongste zoontje achterop (7), en die gaat dan helemaal tegen mij aanhangen, dat merk ik dan wel, tis net of je een overvolle rugzak op je rug hebt hangen.  
de oudste (12) daar merk ik nog niet eens bij dat ik hem achterop heb.
Met een van de kids achterop pas ik mijn rijstijl wel aan natuurlijk, zou der niet aan moeten denken dat er dan wat zou gebeuren
You may own the bike, but the bike possesses you.

t_rex1970

Citaat van: "suzuki-girl"Maakt mij niet uit of ik iemand achterop heb.
Heb weleens mijn jongste zoontje achterop (7), en die gaat dan helemaal tegen mij aanhangen, dat merk ik dan wel, tis net of je een overvolle rugzak op je rug hebt hangen.  
de oudste (12) daar merk ik nog niet eens bij dat ik hem achterop heb.
Met een van de kids achterop pas ik mijn rijstijl wel aan natuurlijk, zou der niet aan moeten denken dat er dan wat zou gebeuren

Mijn dochter wil ook al de hele tijd mee. Ze is 10 nu. Maar ik heb geen geschikte kleding, dus dat gaat voorlopig niet lukken.

B-Witch

Citaat van: "t_rex1970"
Citaat van: "suzuki-girl"Maakt mij niet uit of ik iemand achterop heb.
Heb weleens mijn jongste zoontje achterop (7), en die gaat dan helemaal tegen mij aanhangen, dat merk ik dan wel, tis net of je een overvolle rugzak op je rug hebt hangen.  
de oudste (12) daar merk ik nog niet eens bij dat ik hem achterop heb.
Met een van de kids achterop pas ik mijn rijstijl wel aan natuurlijk, zou der niet aan moeten denken dat er dan wat zou gebeuren

Mijn dochter wil ook al de hele tijd mee. Ze is 10 nu. Maar ik heb geen geschikte kleding, dus dat gaat voorlopig niet lukken.

Geschikte kleding voor die meid is heel goed aan te komen,
ofwel bij een motorzaak, of kijk eens op internet, vaak voor niet te veel geld, 2de hands te krijgen. :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.