Hoofdmenu

Denktank

Gestart door DeWitte, 07 januari, 2006, 09:59:50

Vorige topic - Volgende topic

Road Racing Tonnie

Citaat van: "BoxerQ"kzie dat je weinig surft op BMW site's  :wink:

Even serieus, mij staat bij, dat wanneer je b.v de remolie ververst van BMW, ernstig wordt aangeraden, om hem zo een nacht weg te zetten, zodat ALLE luchtbellen, uit de leidingen verdwenen zijn, klopt dat????
In het verleden, gebruikte men daar ook wel een spanbandje of zo voor toch???
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

QuattroFrits

Volgens mij is dit toch echt wel als anti diefstal bedoeld, anders hoeft er geen slotje op. :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"
Citaat van: "BoxerQ"kzie dat je weinig surft op BMW site's  :wink:

Even serieus, mij staat bij, dat wanneer je b.v de remolie ververst van BMW, ernstig wordt aangeraden, om hem zo een nacht weg te zetten, zodat ALLE luchtbellen, uit de leidingen verdwenen zijn, klopt dat????
In het verleden, gebruikte men daar ook wel een spanbandje of zo voor toch???

Ik heb dat ook gedaan om de luchtbellen eruit te krijgen, na revisie en vervanging remonderdelen. Was een tip van een andere motorvriend..een goede tip zelfs.

Hat ding op het plaatje lijkt ook mij iets van antidiefstal..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

Ik gebruik gewoon een vacuumpomp met 1 KW. Die zuigt bijna de leiding binnenstebuiten :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

QuattroFrits

Citaat van: "Herr Tod"Ik gebruik gewoon een vacuumpomp met 1 KW. Die zuigt bijna de leiding binnenstebuiten :mrgreen:

Ik doe hetzelfde voor zowel de voorrem als de koppeling en geen belletje erin. :D

DeWitte

gisteravond al terugDuckend kwamen Herr Tod en ik div. bordjes tegen met het opschrift "zachte berm" :?  :?  alsof iemand op ut onzalige idee zou komen om bewust door de berm te rijden?? daarbij als er een bord is met zachte berm wrom dat er geen bord is met harde berm :?:  :?:

In GB ben ik wel al eens een bord tegengekomen met "hard shoulder" waarmee het begin van de vluchtstrook wordt aangeduid :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Dwars"gisteravond al terugDuckend kwamen Herr Tod en ik div. bordjes tegen met het opschrift "zachte berm" :?  :?  alsof iemand op ut onzalige idee zou komen om bewust door de berm te rijden?? daarbij als er een bord is met zachte berm wrom dat er geen bord is met harde berm :?:  :?:

In GB ben ik wel al eens een bord tegengekomen met "hard shoulder" waarmee het begin van de vluchtstrook wordt aangeduid :?

Omdat over een harde berm enigzins kan rijden , dus er geen gevaar is als je daar terecht komt.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

WhomBom

dat doen ze ook niet voor de automobilisten :idea:  

Die borden zetten ze daar neer voor zwervers, die nieuw in t gebied zijn, en dus nog niet weten waar de berm lekker zacht is :mrgreen:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

QuattroFrits

Citaat van: "WhomBom"dat doen ze ook niet voor de automobilisten :idea:  

Die borden zetten ze daar neer voor zwervers, die nieuw in t gebied zijn, en dus nog niet weten waar de berm lekker zacht is :mrgreen:

Ben ik blij dat ik niet meer de enige ben die het goede antwoord weet. :rofl:

DeWitte

gistermiddag lekker gereden en ondanks dat de Olie-temp (welliswaar later) wel gewoon op "bedrijfstemp" komt, reageert de motor voor mijn gevoel minder allert op de gasresponse en ook stationair loopt ie onrustiger :? of zit het tussen me oren :?

wie??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"gistermiddag lekker gereden en ondanks dat de Olie-temp (welliswaar later) wel gewoon op "bedrijfstemp" komt, reageert de motor voor mijn gevoel minder allert op de gasresponse en ook stationair loopt ie onrustiger :? of zit het tussen me oren :?

wie??

Hoeveel gereden na laatste gasklepsynchronisatie? (3x woordwaarde :roll:)

DeWitte

schat een 8 a 9 dzd :? tijd voor koffie in Eys dan maar Schmetz 8)  :wink:

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"schat een 8 a 9 dzd :? tijd voor koffie in Eys dan maar Schmetz 8)  :wink:

Potverdorie jij maakt KM's met die ketel  :shock:

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Dwars"schat een 8 a 9 dzd :? tijd voor koffie in Eys dan maar Schmetz 8)  :wink:

Potverdorie jij maakt KM's met die ketel  :shock:

valt toch nog mee :wink: was toch afgelopen zomer, vlgs mij 8)

DeWitte

iig thanX schmetzke :thumbsup: verschil was goed merkbaar 8) de Beemer loopt weer als vanouds