SUB 3 met TLR 1000R blok

Gestart door DeWitte, 08 januari, 2006, 10:10:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

SUB 3 wieler, aan boord een TL1000R blok en moet dus snoeihard   lopen. Alternatief voor de Carver?? :?  wel 80.000 USD :cry: SPECS


Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: "Dwars"SUB 3 wieler, aan boord een TL1000R blok en moet dus snoeihard   lopen. Alternatief voor de Carver?? :?  wel 80.000 USD :cry: SPECS



Nu de auto's nog lager maken want via de spiegel kijk je eroverheen.
En als hij ergens naast je zit en je kijkt naar links, dan zie je ook niks. :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

karz

Citaat van: "Dwars"SUB 3 wieler, aan boord een TL1000R blok en moet dus snoeihard   lopen. Alternatief voor de Carver?? :?  wel 80.000 USD :cry: SPECS

you better believe it ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

t_rex1970

alleen jammer dat het niet het systeem heeft van de Carver.`

Nee, doe mij dan maar een Carver, met een "iets" pittiger blok  :twisted: en wat bredere wielen...

QuattroFrits

Citaat van: "t_rex1970"alleen jammer dat het niet het systeem heeft van de Carver.`

Nee, doe mij dan maar een Carver, met een "iets" pittiger blok  :twisted: en wat bredere wielen...

Helemaal mee eens.
en als het kan een cabriolet. :D
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Rookie

Geef mij de carver maar.

Zou best kunnen dat de SUB sneller is op het rechte stuk maar in de bochten denk ik dat de carver de betere is omdat de carver hier 2 wielen heeft en dus meer grip.

De carver kan ook mooi 'plat' door de bocht dit kon ik op de site van de SUB niet terug vinden.

Oh ja, met de carver kun je ook door de gravel crossen! filmpje

Gummi-Kuh

Doe mij deze GX3 van Volkswagen dan maar...slechts 17.000 USD hou ik dus nog wat over voor bv een setje bandjes ofzo.

URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window

t_rex1970

Ziet er ook erg strak uit...