Hallo allemaal ben nieuw hier zal me ff voorstellen

Gestart door lange, 08 januari, 2006, 10:48:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lange

Je zit er ten eerste heel anders op, mijn TL had de orgineele vering nog, die van de tuono is veel beter. Als je veel met een duopassagier rijd is de tuono ook fijner,en met de TL had ik wel eens last van slaan van het stuur bij hard accelereren heb ik bij de tuono nog niet gehad.

En de injectie is beter, bij de TL had ik dat aan uit effect bij het gasgeven.
Moet er wel bij zeggen dat ik tussen de TL en de tuono een fireblade uit 2001 heb gehad, dus het is allemaal al een paar jaar geleden.  :)
prilia rijder

Hou het rubber onder

lange

Citaat van: "peter"Welkom.Twee meter???Niet wat krap op die italiaan?

Op de tuono is het niet krap, is een grote motor. En dat is makkelijk knie aan de grond krijgen in de bocht. :thumbsup:
prilia rijder

Hou het rubber onder

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Rookie


karz

Citaat van: "lange"Je zit er ten eerste heel anders op, mijn TL had de orgineele vering nog, die van de tuono is veel beter. Als je veel met een duopassagier rijd is de tuono ook fijner,en met de TL had ik wel eens last van slaan van het stuur bij hard accelereren heb ik bij de tuono nog niet gehad.

En de injectie is beter, bij de TL had ik dat aan uit effect bij het gasgeven.
Moet er wel bij zeggen dat ik tussen de TL en de tuono een fireblade uit 2001 heb gehad, dus het is allemaal al een paar jaar geleden.  :)

Klinkt alsof je de roemruchte TLS uit 1997 hebt gehad ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

lange

Nee hij was van 1999, maar ik heb er toch heelveel plezier aan gehad. Hoe zit het dan met jou TLR  :?:  Wat ik heb gelezen hier, heb je er een hoop aan veranderd, ziet er strak uit.

Hoe moet ik op dit forum  een foto plaatsen, kan er niks over vinden hoe dat moet, ben niet zo heel handig met computers.  :?
prilia rijder

Hou het rubber onder

DeWitte

Citaat van: "lange"Hoe moet ik op dit forum  een foto plaatsen, kan er niks over vinden hoe dat moet, ben niet zo heel handig met computers.  :?

sjek dis;
http://www.motorforumlimburg.nl/viewtopic.php?t=246 :wink: estebleef
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "lange"Hoe moet ik op dit forum  een foto plaatsen, kan er niks over vinden hoe dat moet, ben niet zo heel handig met computers.  :?

sjek dis;
http://www.motorforumlimburg.nl/viewtopic.php?t=246 :wink: estebleef

Dat met die foto klaarmaken moet je niet te letterlijk opvatten (zie het toetsenbord van Karz ergens verstopt in dit forum) :jack:  :rofl:  :rofl:

En ook van mij, welkom Lange :D
http://www.motormaf.nl/forum/misc.php?file=44673
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

lange

prilia rijder

Hou het rubber onder

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin


Richard K.

R1200RT .. nou ja.. 2x dan ...& zumo 660

rsv2002

JAJA, weer een Appie d'rbiej!!! :P

Welkom!!!
 dirty mind is a joy forever!!!