wat gaan we doen in 2006

Gestart door DeWitte, 06 januari, 2006, 17:45:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Wat mij eigenlijk altijd fascineert zijn de verschillende ondernemingen op reis en tourgebied in een motorseizoen.

Vandaar het probeersel om hier meer te weten te komen :wink:  

Wie doet mee  :?:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Richard K.

tis nog winter
iedereen ligt nog voor de open haard de vakantie folders door te bladeren
R1200RT .. nou ja.. 2x dan ...& zumo 660

DeWitte

wil er echt een dag of 5 tussenuit met een gelijkgezinde ri oostenrijk/zwitserland/dolletieten. :wink:  hele dag koetsche en 's avonds op tijd naar bed en vroeg weer op weer koetsche  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Zwerver

De winterplannen hangen een beetje af van wanneer de XTZ rijklaar is; in ieder geval
wil ik naar het Altes Elefanten op de Nurburgring.

Moet in ieder geval nog een allroadrit uitzetten voor de siezoensopening bij MOKAM op 25 maart, wat meest wel een paar daagjes gepuzzel is, zeker om de roadbook-tussenafstanden een beetje correct te krijgen.

Van't voorjaar zijn mijn zusje en ik een bezoek aant plannen aan Wales, om daar
de 2-daagse Endurotraining van BMW Engeland te gaan doen; mocht die volgeboekt zijn
wijken we of uit naar Hechlingen, of gaan na de zomervakantie.

Met Pasen is het 2-jaarlijkse GS treffen van de Belgische BMW-club, een erg leuk
weekend met erg mooie ritten, ook voor offroad-beginners.

Hemelvaart nog niets gepland.

Met Pinksteren kamperen in de Eiffel met MTC Holland, een erg gezellig rij/wandel
en kampvuurstook weekend, waar ook introducees mee mogen komen.

Eind juni, begin juli een paar daagjes passen rijden, gewoon met een groepje
gelijkgezinde figuren met een beetje gelijkwaardige motoren, tentjes achterop, de bergen door.

Vriendin wil van de zomer graag een weekje alleen de stilte in in Finland, en
gaat daar met het vliegtuig naartoe.
Zelf wil ik die week gebruiken om via Estland, Letland en Litouwen naar boven
te rijden, en via de veer Tallin-Helsinki naar Finland gaan om haar op te halen.
Rest van de route hangt af van het weer en de tijd, er zijn meerdere leuke mogelijkheden.
Verder omhoog en na een weekje Noord Noorwegen via de grotere wegen in Zweden
naar het zuiden, of oversteken naar Zweden, via de Blåvegen of Silvervegen naar
Noorwegen en Noorse kust afzakken, of in Fins Lapland blijven en Hanko-Rostock terug.

Najaar nog niets gepland, maar er is in september,oktober, november nog veel leuks te doen.
Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

SuzukiLimburg

Ik zit er aan te denken om met de motor naar te Portugal te kachelen. Naar de Algarve om specifiek te zijn. Aangezien het maedje geen rijbewijs heeft en geen zin heeft om die paar kilometers achterop te zitten, gaat zij dan waarschijnlijk met het vleegmesjien.
We treffen elkaar dan op het terras in Albufeira. Het zijn nog maar plannen, maar we hebben het er wel al serieus over gehad (tijdens een van mijn weinige serieuze momenten).

Tis wel ver, zeker als je het in 3 dagen moet halen, maar het is wel gaaf. Ben vorig jaar in me uppie naar Barcelona gereden. Wereldstad, vooral als je met de motor bent. Wat je daar allemaal ziet, niet normaal.
Daar haal je iemand rechts in en net als je denkt; "Ik ben een ASO", komt je een andere rechts over de stoep voorbij gekachelt!!! En de mensen gaan vrolijk voor hem aan de kant. Daar hou ik nu van.
Iedereen houd daar rekening met motorrijders en gaat voor ze aan de kant omdat men weet dat motors nu eenmaal sneller zijn.

Auf jedem Fall; Portugal Here we come.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

rsv2002

Welkom hier op de site.

Zozo, wilde plannen: met de motor naar de Algarve!! Ik ben er afgelopen zomer ook geweest, maar wel met het vliegtuig.... erg mooi daar om motor te rijden, maar ook erg warm!!

Je bent al in Barcelona geweest met de motor, maar als je door wilt rijden naar de Algarve ben je in Barca net over de helft!!!! (en is het nog eens 1250km.... :shock: )

maarreh... eerst veel leesplezier hier (dat rijmt :roll: )
 dirty mind is a joy forever!!!

QuattroFrits

Citaat van: "SuzukiLimburg"Ik zit er aan te denken om met de motor naar te Portugal te kachelen. Naar de Algarve om specifiek te zijn. Aangezien het maedje geen rijbewijs heeft en geen zin heeft om die paar kilometers achterop te zitten, gaat zij dan waarschijnlijk met het vleegmesjien.
We treffen elkaar dan op het terras in Albufeira. Het zijn nog maar plannen, maar we hebben het er wel al serieus over gehad (tijdens een van mijn weinige serieuze momenten).

Tis wel ver, zeker als je het in 3 dagen moet halen, maar het is wel gaaf. Ben vorig jaar in me uppie naar Barcelona gereden. Wereldstad, vooral als je met de motor bent. Wat je daar allemaal ziet, niet normaal.
Daar haal je iemand rechts in en net als je denkt; "Ik ben een ASO", komt je een andere rechts over de stoep voorbij gekachelt!!! En de mensen gaan vrolijk voor hem aan de kant. Daar hou ik nu van.
Iedereen houd daar rekening met motorrijders en gaat voor ze aan de kant omdat men weet dat motors nu eenmaal sneller zijn.

Auf jedem Fall; Portugal Here we come.

Meneer P. hebt U zich al voorgesteld :?:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

SuzukiLimburg

Tuurlijk. Kijk maar eens verder als je .....dinges lang is. :lol:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

QuattroFrits

Citaat van: "SuzukiLimburg"Tuurlijk. Kijk maar eens verder als je .....dinges lang is. :lol:

:oops: Sorry hoor, ik lees alles een voor een en zodoende kwam dat dus later. :oops:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "SuzukiLimburg"Tuurlijk. Kijk maar eens verder als je .....dinges lang is. :lol:

:oops: Sorry hoor, ik lees alles een voor een en zodoende kwam dat dus later. :oops:

:rofl: leef carnevaliste  :wink:

iig nog iemand plannen?? trouwens SuzukiLimburg; ben zelf eens naar Spanje gereisd en de motor toen op de slaaptrein vanuit Luik gezet naar Narbonne (F) een alternatief voor de lange reis voor je partner :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "SuzukiLimburg"Tuurlijk. Kijk maar eens verder als je .....dinges lang is. :lol:

:oops: Sorry hoor, ik lees alles een voor een en zodoende kwam dat dus later. :oops:

:rofl: leef carnevaliste  :wink:

iig nog iemand plannen?? trouwens SuzukiLimburg; ben zelf eens naar Spanje gereisd en de motor toen op de slaaptrein vanuit Luik gezet naar Narbonne (F) een alternatief voor de lange reis voor je partner :wink:

Dwars, heeft jouw motor dan slaap nodig onderweg :?:  :shock:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "SuzukiLimburg"Tuurlijk. Kijk maar eens verder als je .....dinges lang is. :lol:

:oops: Sorry hoor, ik lees alles een voor een en zodoende kwam dat dus later. :oops:

:rofl: leef carnevaliste  :wink:

iig nog iemand plannen?? trouwens SuzukiLimburg; ben zelf eens naar Spanje gereisd en de motor toen op de slaaptrein vanuit Luik gezet naar Narbonne (F) een alternatief voor de lange reis voor je partner :wink:

Heeft jouw motor dan slaap nodig onderweg :?:  :shock:

Yep, die wordt nogal moe van dit soort opmerkingen :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Richard K.

eens zien, voorlopige planning:

eerst ns Benelux Trophee
onder voorbehoud in mei naar normandië
augustus n week zwitserland met n week uitloop naar Corsica
september weekend Ahrdal

en tussendoor moeten we nog zien
R1200RT .. nou ja.. 2x dan ...& zumo 660