bijzondere verrichting, welke kon je goed welke niet ?

Gestart door karz, 11 januari, 2006, 16:14:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SuzukiLimburg

Waar ik erg veel moeite mee had waren toch wel de wheelies en de stoppies. Burnouts was ik wel heel goed in.
Bij de wheelie lukte het mij steeds maar 15 seconden ipv de verplichte 20 seconden. En bij de stoppie ging ik wel eens over het stuur heen.
Gelukkig lukte het tijdens het examen wel allemaal redelijk.  8)  :D
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Richard K.

Citaat van: "SuzukiLimburg"Waar ik erg veel moeite mee had waren toch wel de wheelies en de stoppies. Burnouts was ik wel heel goed in.

en het 8-je met de kneedowns dan? 8)
R1200RT .. nou ja.. 2x dan ...& zumo 660

SuzukiLimburg

CiteerSuzukiLimburg schreef:
Waar ik erg veel moeite mee had waren toch wel de wheelies en de stoppies. Burnouts was ik wel heel goed in.


en het 8-je met de kneedowns dan?

Die hoefde ik niet te doen, want mijn benen zijn niet lang genoeg om met beide knieĆ«n aan de grond te komen!  :?
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Ace

Heb de bijzondere verrichtingen 2x moeten doen.Wegens een kapotte heup(rijleraar had gezien dat ik tijdens het lessen scheef op de motor zat).
Eerste keer was het meer een medisch examen om te kijken of ik mijn heup wel kon gebruiken om te sturen en zoniet jammer dan geen examen.Tweede keer op het examen zelf en had er eigenlijk geen problemen mee.Moet wel erbij zeggen,was toen nog examen oude stijl.