Hoofdmenu

navigatiesystemen

Gestart door DeWitte, 17 januari, 2006, 19:26:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 21 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

Ook die ziet er heel netjes uit.
:yes6rs: :yes6rs: :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

CiteerCabaret op je navigatie met Bert Visscher

11/03/2008 10:33

MyPoi World B.V.

MyPoi World introduceert op 12 maart "MyPoi Voices Bert Visscher"; 3 stemmen voor het navigatiesysteem. MyPoi Voices Bert Visscher is geschikt voor TomTom(R), Garmin(R) en Mio(R).

MyPoi Voices Bert Visscher biedt 3 geweldige navigatiestemmen. Op geheel eigen wijze navigeert de cabaretier de gebruiker naar de bestemming. Bert Visscher wijst de weg als zichzelf, als de bekende oorlogsveteraan uit zijn succesvolle show "Geluk zit in hele grote dingen" en geheel op zijn eigen manier "accentloos".

net een paar voorbeeldjes gehoord/gezien van Bert Visscher op DWDD  :worship-cool: GE-WEL-DIG :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

als ik bij mijn vers aangeschafte TT One V4 Europe, na het ingeven van een eindbestemming meer dan 1 "reis via" tussenstops wil ingeven vraagt ie of ik de 1e ingegeven tussenstop wil verwijderen. Ik klik dan Nee en toch als ik hem opdraag om mijn alternatieve route te herberekenen houdt ie alleen de laatst ingegeven tussenstop vast.

Ik doe vast wat verkeerd, maar wat :dunno:

ik wil uiteraard een route plannen met meerdere tussenstops en dat zou mogelijk moeten zijn, alleen hoe?  ???
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: Dwars® op 10 april, 2008, 20:48:42
als ik bij mijn vers aangeschafte TT One V4 Europe, na het ingeven van een eindbestemming meer dan 1 "reis via" tussenstops wil ingeven vraagt ie of ik de 1e ingegeven tussenstop wil verwijderen. Ik klik dan Nee en toch als ik hem opdraag om mijn alternatieve route te herberekenen houdt ie alleen de laatst ingegeven tussenstop vast.

Ik doe vast wat verkeerd, maar wat :dunno:

ik wil uiteraard een route plannen met meerdere tussenstops en dat zou mogelijk moeten zijn, alleen hoe?  ???

nou, met de tomtom in de hand..:

in het menu reisplanner kiezen
in beeld komt dan je reisplan is nog leeg etc..
druk op "voeg toe" en kies via adres,recente bestemming of wat dan ook de eerste bestemming...
Dan als je dat voltooid hebt kom je terog in het reisplanscherm en kun je wederom op voeg toe drukken..
geef dan je tweede, derde  - - - 25e reisbestemming/tussenstop in.
Na de laatste ingevoegd te hebben klik je op ok en de TT vraagt of je naar de eerste bestemming wilt navigeren..
op ja klikken,snelste of kortste klikken en ok....

Zo zou die ook moeten werken...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

toch (helaas) doet ut kreng dat niet  :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

En nu maar je rap je route naar Paris ingeven  ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

weet iemand waar je van die beschermhoezen (casings?) met zo'n "venstertje", waar je de TT op je brommert aan het stuur of ruitje kan vastmaken? beetje spatwaterdicht zou ook wel handig zijn. Ik google me suf en vind niks geschikts. :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Toledo

google eens op  otterbox
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

DeWitte

Citaat van: Toledo op 06 oktober, 2007, 08:11:56


Ik heb een klem gemaakt van alu en daarop en steuntje gemonteerd en deze op de stuurbar geklemd

hoe heb ie dat gemaakt wim?  :worship-cool: maak es een piccie van die klem (details) en had je nog tijd?  :mrgreen:

top hoor en dan nog waterdicht hoesje erom heen en klaar?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Toledo

Ik sta nu op het punt om naar m'n werk te gaan (middagdienst)  maar ik zal kijken of ik vanavond nog ff iets kan plaatsen aan foto's
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Toledo

#177
Er zijn inmiddels al speciale houders te krijgen voor de TT one volgens mij te krijgen bij Waypoint



Bij mij zit die zo, van een blokje alu een klem gemaakt, daarop een steuntje wat je kan schroeven i.p.v de zuignap . Steuntje via internet besteld , ik dacht bij de pda shop , en bovenop een beugeltje zodat hij er niet uit kan kieperen. Maar als ik in de buurt van Waypoint kom wil ik toch wel effe kijken naar die speciale, als ze die teminste hebben

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

BeemerBert

Citaat van: Dwars® op 11 juni, 2008, 11:48:37
weet iemand waar je van die beschermhoezen (casings?) met zo'n "venstertje", waar je de TT op je brommert aan het stuur of ruitje kan vastmaken? beetje spatwaterdicht zou ook wel handig zijn. Ik google me suf en vind niks geschikts. :?


Bij Louis, http://www.louis.de/_1032f65cd7d03bafbbc0275383b43ed942/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&artnr_gr=10025488&anzeige=0

in 2 maten, en al 1300 km in de regen getest :(  geen probleem met vocht.
Bmw R1150RT
De optimist heeft net zo vaak gelijk als de pessimist, hij leeft alleen veel gelukkiger!

DeWitte

klasse Tip Bert, da's wat ik zoek (zeker voor 14,95) alleen die "bevestigingsklemmen" a 50 pleuro daar moet ik wat anders op verzinnen want das imo beklopt.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away