Hoofdmenu

navigatiesystemen

Gestart door DeWitte, 17 januari, 2006, 19:26:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 20 gasten bekijken dit topic.

Mounty

#195
kheb nu de tomtom niet meer nodig voor het werk en ga eens vergelijken...tomtom one vs Streetpilot III deluxe.
Moet wel effe wat fabriceren om de tomtom op een nette manier op de motor te zetten..
Als de tomtom ook goed genoeg is gaat de SP de deur uit..

Weet iemand of er een functie loggen in te bouwen is in de tomtom software ? (tracklog)
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Citaat van: Dwars® op 27 juni, 2008, 20:47:23
kheb tyre eens geinstalleerd, morge es kieke, ziet er veelbelovend uit. Thanx :cool:

nogmaals: als ik het kan, kan jij dat zeker ook. :yes6rs:
Ik zocht ook een vooral makkelijk programma dat zich makkelijk laat bedienen, dat is Tyre zeker.
Je kan gewoon lekker je route zitten uitstippelen, iets wat ik heel erg leuk vind om te doen als voorbereiding op een reisje, Tyre zet het als hapklare brok om, zodat je het zo je tom tom in kan laden..
veel plezier ermee ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: FZ_Ron op 27 juni, 2008, 21:14:09
kheb nu de tomtom niet meer nodig voor het werk en ga eens vergelijken...tomtom one vs Streetpilot III deluxe.
Moet wel effe wat fabriceren om de tomtom op een nette manier op de motor te zetten..
Als de tomtom ook goed genoeg is gaat de SP de deur uit..

Weet iemand of er een functie loggen in te bouwen is in de tomtom software ? (tracklog)

dat zou helemaal mooi wezen, ben bang dat het geheugen niet voldoende zal wezen?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: Dwars® op 28 juni, 2008, 12:14:42
Citaat van: FZ_Ron op 27 juni, 2008, 21:14:09
kheb nu de tomtom niet meer nodig voor het werk en ga eens vergelijken...tomtom one vs Streetpilot III deluxe.
Moet wel effe wat fabriceren om de tomtom op een nette manier op de motor te zetten..
Als de tomtom ook goed genoeg is gaat de SP de deur uit..

Weet iemand of er een functie loggen in te bouwen is in de tomtom software ? (tracklog)

dat zou helemaal mooi wezen, ben bang dat het geheugen niet voldoende zal wezen?

kan toch op de sd...als je daar een 2 of meer gig kaartje indrukt... anders kies ik toch al snel voor de SP.
Volgende optie is de zumo of zo..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

d'r Blieje

Citaat van: FZ_Ron op 27 juni, 2008, 21:14:09
Weet iemand of er een functie loggen in te bouwen is in de tomtom software ? (tracklog)

't kan, is wel ff wat werk...

Op Le Web Bazar kun je plug ins downloaden. Hierbij zit ook 'n tripmaster/tracklogger. Als je dan de forums ook nog nazoekt vind je hoe je enkele probleempjes kunt omzeilen. Ik heb 't aan de praat gekregen, maar heb nog geen rit gemaakt om te loggen. Wanneer je trouwens de laatste update op je TT heb geladen heb je nog wat meer werk te doen, dan moet je ook nog een eigen menu maken voor op je TT... 't gaat, maarf is wel weer ff werk ;) Hier en hier is vanalles te lezen over menu's en applicatie voor op een TT.

't antwoord is dus: 't kan  :yes6rs: maar vraag niet hoe  :cry:

De greunte!
Blieve lache...8)

Mounty

Citaat van: d'r Blieje op 28 juni, 2008, 13:43:27
Citaat van: FZ_Ron op 27 juni, 2008, 21:14:09
Weet iemand of er een functie loggen in te bouwen is in de tomtom software ? (tracklog)

't kan, is wel ff wat werk...

Op Le Web Bazar kun je plug ins downloaden. Hierbij zit ook 'n tripmaster/tracklogger. Als je dan de forums ook nog nazoekt vind je hoe je enkele probleempjes kunt omzeilen. Ik heb 't aan de praat gekregen, maar heb nog geen rit gemaakt om te loggen. Wanneer je trouwens de laatste update op je TT heb geladen heb je nog wat meer werk te doen, dan moet je ook nog een eigen menu maken voor op je TT... 't gaat, maarf is wel weer ff werk ;) Hier en hier is vanalles te lezen over menu's en applicatie voor op een TT.

't antwoord is dus: 't kan  :yes6rs: maar vraag niet hoe  :cry:

De greunte!

thanks...ga ut proberen..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Toledo

Ik heb net deze online besteld bij Waypoint, m'n eigengemaakte steuntje is gescheurd
na meerdere duizenden km. Nu maar gekozen voor een degelijker systeem

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

B-Witch

Citaat van: Toledo op 28 juni, 2008, 16:09:15
Ik heb net deze online besteld bij Waypoint, m'n eigengemaakte steuntje is gescheurd
na meerdere duizenden km. Nu maar gekozen voor een degelijker systeem



Kost da?????   :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Toledo

#203
50 eurie's   incl verzenden     http://snelbalie.gps.nl/shop/acc/rammounts
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

DeWitte

heenweg vandaag naar de rursee die ie (de TT) ut perfect en op de terugweg mss 5x opnieuw zijn bestemming moeten in geven :(: hij gaat spontaan een "demo" uitvoeren????

stjomme kloemel :evil:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Slecht contact van de batterijen cq accu ??
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Citaat van: QuattroFrits op 29 juni, 2008, 21:23:13
Slecht contact van de batterijen cq accu ??

zou idd kunnen, al zou ie dan gewoon de route moeten vervolgen..maar door spanningspieken kan hij ook gek gaan doen.
Mischien een filter of condensator over de voeding plakken...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

klopt mss wel, hij deed pas gek nadat ik hem aan de 12v had gehangen: nu heb ik hem gereset en doet ie weer normaal.

Citeermaar eeuh een filter of condensator over de voeding plakken.....
wat/welke en vooral hoe doe je dat? ???
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

zelfde als je ontstoorfilter van je autoradio. Zo ene kun je gebruiken en zet je gewoon tussen de accu en de apparaat..
zal wat info vergaren..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

SuzukiLimburg

Gewoon zoiets inbouwen: (Maar dan wellicht iets kleiner, deze is voor audio installaties in auto's bedoeld)
Dit apparaat zorgt ervoor dat de spanning niet te veel varieert en haalt dus de pieken eruit.

Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!