Road Racing Hayabusa

Gestart door Road Racing Tonnie, 17 januari, 2006, 22:11:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Karin

Welkom Tonnie, nu heb ik nog niet de eer gehad om je de hand te mogen schudden op de MFL borrel, maar dat komt vast nog wel eens.  :lol:

Mounty

Een hartelijk welkom Tonnie, leuk dat je op de borrel was zodat een gering aantal leden je ff de hand konden schudden.
Welkom
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

NrGiZeR

b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

t_rex1970

Welkom hier eerwaarde Vader...  :lol:

Road Racing Tonnie

Bij deze wil ik iedereen vriendelijk bedanken, voor de prettige verwelkoming, zal regelmatig wel van mij laten horen :lol: , heb nog wel een "paar" motorengerelateerde onderwerpen.
Nogmaals mijn dank.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Rookie


lange

prilia rijder

Hou het rubber onder

@Nippon


Road Racing Tonnie

Bij deze wil ik ook Rookie-Lange-BoxerQ, vriendelijk bedanken voor het welkom heten.
Hoop jullie allemaal op termijn een keer te mogen ontmoeten.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Hier dan ook een foto van mij, ben de kunst sinds kort machtig, dankzij BB.

Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

The Dominator

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Hier dan ook een foto van mij, ben de kunst sinds kort machtig, dankzij BB.


aha zo te zien sta je daar net klaar voor een partijtje motorvoetbal?? bal ligt tenminste al klaar zie ik..... nou als ik dan mag kiezen geef mij dan maar de supertenere met noppen/spikes :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Road Racing Tonnie

Nou Marcel, ik heb genoegen mogen smaken, om met een echte motorvoetbalmotor, het spelletje te spelen, was van het motorvoetbalteam uit Dordtrecht, en dat was echt gaaf om te doen,
zo dus ongeveer :o


Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

The Dominator

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Nou Marcel, ik heb genoegen mogen smaken, om met een echte motorvoetbalmotor, het spelletje te spelen, was van het motorvoetbalteam uit Dordtrecht, en dat was echt gaaf om te doen,
zo dus ongeveer :o



wat is er dan zo speciaal aan een voetbalmotor???
zouden we dat niet kunnen doen met noem es wat de dominator en de supertenere?? dikke noppen erop en gaan, toch????

of zijn die extreem laag om goed bij bal te komen en ook wendbaarder te zijn?? hummzzz, ga de noppen er eens opgooien en kom es langsrijden, kunnen we een partijtje één op één doen........
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Road Racing Tonnie

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Nou Marcel, ik heb genoegen mogen smaken, om met een echte motorvoetbalmotor, het spelletje te spelen, was van het motorvoetbalteam uit Dordtrecht, en dat was echt gaaf om te doen,
zo dus ongeveer :o



wat is er dan zo speciaal aan een voetbalmotor???
zouden we dat niet kunnen doen met noem es wat de dominator en de supertenere?? dikke noppen erop en gaan, toch????

of zijn die extreem laag om goed bij bal te komen en ook wendbaarder te zijn?? hummzzz, ga de noppen er eens opgooien en kom es langsrijden, kunnen we een partijtje één op één doen........

Tuurlijk Marcel, kunnen we dat doen :D , alhoewel een voetbalmotor, maar max 250cc mag zijn, en daarnaast zijn er nog div aanpassingen, zijnde verlaagd- div beschermbeugels enz.
Moeten we nog wel een grote (skippy) bal hebben :D  :D  :D
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

The Dominator

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"

Tuurlijk Marcel, kunnen we dat doen :D , alhoewel een voetbalmotor, maar max 250cc mag zijn, en daarnaast zijn er nog div aanpassingen, zijnde verlaagd- div beschermbeugels enz.
Moeten we nog wel een grote (skippy) bal hebben :D  :D  :D

maar wij zijn "grote" mensen dus mogen dat best met 650-750 doen :mrgreen:  nou ga alvast mn zwembadbal opzoeken, komt goed!
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl