wat is hard op de Nl snelweg?

Gestart door DeWitte, 18 januari, 2006, 12:44:26

Vorige topic - Volgende topic

DeWitte

Flauwe poll mischien maar ik verveel me en ik kom net van de snelweg waar ik IEDEREEN in heb gehaald met maar 140 km/h ? :?
Wat is er aan de hand in Nederland? Na een poosje voelde ik mij bijna een onverantwoorde aso!! 140 is toch niet zo erg :mrgreen:

of? :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gieskes

Dat is toch een goed teken? Dat iedereen zich maar goed aan die 120km/h houdt en rechts blijft, kan ik er lekker (on)gestoord voorbij.

Helaas houdt de meute zich meestal alleen maar zo koest als er verderop geflitst wordt....

Dus Dwars....wellicht was jij de enige die dit niet wist  :rofl:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Ik ben een brave burger  8) vooral met de auto dan :roll:

Maar ze staan vaak zat langs mijn route, dus gewoon gedragen ;)

Herr Tod

Ligt er een beetje aan. Cruisesnelheid is 160 of zo. Zo nu en dan heb ik geluk en heb ik een Duitser voor me die het op 180 houdt, daar ga ik dan achter aan met wat meters er tussenin zodat ik nog kan remmen als ik een flits zie.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

WhomBom

Dat ligt maar net aan mn bui, en of er blitzers staan...

Toen ik mn sjink net had reed ik es over de autoweg naar heerlen, mooi 150, is wel n mooie snelheid dacht ik...
opeens zie ik zon hoere kast, dus ik remmen, erlangs, en weer naar die 150.
ik ben nog geen minuut onderweg, staat er weer zon kast, ik wéér remmen, en wéér naar die 150, tot ik de derde kast zag, toen ben ik maar gewoon braaf gaan rijden  :?

Maar normaal rij ik op de autoweg niet zo gek hard, daar is t ook t meuterke niet voor wa, wel op de duitse autoweg, dan moet ik altijd effe kijken of hij nog wel hard genoeg loopt  :mrgreen: , als je geluk hebt haal je dan 180..met 25 kW  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

karz

Als ik 120 rij in de 6 dan zit ik net een beejte in de 'bok' toeren zeg maar. Dus dan rij ik maar 140. Zit ik netjes op de 4000 r/pm.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Sirkwietjuh

Mwhaa cruisen met 170 vind ik wel relaxed  :wink: , dat het niet mag is natuurlijk een heel andere zaak  :cry:
Fuck the system !!!

Mounty

Met de bedrijfsbus meestal vol jaas...en dan ligt het eraan...soms 140 soms wel meer... Op langere stukken meestal 140, ook met eigen auto..

Op de motor in Nederland meestal 130-140 en in duitsland 170-180. als ik iets sneller wil gaat ie tot z'n max,maar dat is niet meer prettig rijden. (235-240 op de teller) Mischien wat meer ervaring opdoen met hoge snelheden..dan voelt het mischien wat beter aan.. :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Ik rij altijd +20, dus ook op de snelweg rond de 140, soms 150.
Alhoewel ik laatst op de RF, 180 op de snelweg heb gereden  :mrgreen:  (had het helemaal niet in de gaten, dacht dat ik zo 140 reed)
alleen met het blik (voor het werk dan) verrek ik het om te hard te rijden..., wat langer onderweg, dus krijg ik mijn uren makkelijker bij elkaar  :oops:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Gehaktbal

100,hij gaat niet harder :lol:
naked bike or wife,i like it both

QuattroFrits

:lol: 120-130 op de teller, ik heb namelijk een bloedhekel  :evil: aan bonnen want dat is weggegooid geld.
:twisted: En als het moet of niks te zien is,  :wink: af en toe flink gas geven tot soms wel even 180-190  :twisted: maar dan is er geen lol meer aan want dan zit je bijna op de achterbank met het stuur in de handen. :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

t_rex1970

kl*te land. hier kun je niet echt doorrijden. Want zelfs links rijden ze met 110/120 tegenwoordig. En de die flitscriminelen... om de haverklap loop je wel de kans geflitst te worden... ik probeer zo'n 130 vast te houdenm schiet het nog iets op... en ik ben niet de enige die dat doet.  :lol:

Motzippaldy

Ik rij binnendoor  :twisted:
Proud on the South  

DeWitte

Citaat van: "Motzippaldy"Ik rij binnendoor  :twisted:

en soms als navigator in een 2cv he motzy? :mrgreen:

:rofl: