wat is hard op de Nl snelweg?

Gestart door DeWitte, 18 januari, 2006, 12:44:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sirkwietjuh

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Motzippaldy"Ik rij binnendoor  :twisted:

en soms als navigator in een 2cv he motzy? :mrgreen:

:rofl:

Picci's  :mrgreen:
Fuck the system !!!

Hakinnen

Met het Bitubo buske...altijd 110.  loopt ie het beste
Met de Beemer van het vrouwke...uh...ligt aan het tijdstip, de drukte en de hoeveelheid benzine in de tank.. :oops:

Met de motor.....verleden tijd :wink:

Busaberke

Met de Busa kruissnelheid zo'n 150.
Soms "iets" harder, maar alleen in Duitsland, da's toch vanzelfsprekend!  :twisted:

Met het Saabje .. kruissnelheid zo'n 140, anders gaat ie zuipuh  :?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

AngelInMe

Vanmorgen waren er weer veel opa's en oma's op de weg volgens mij :? Maar dat is elke morgen eigenlijk, terwijl ik me gewoon aan de 120 hou :roll:

B-Witch

Maar jij rijdt in de spitsuren, dan kan je op je klompen aanvoelen dat je vaak de 120 niet zult halen.
en dat heeft verders niks met opa's en oma's te maken

(mijn pa 68 rijdt ook nog altijd stevig door, brengt ook regelmatig cjibtjes binnen) :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

weet wel nu wat te langzaam is op de NL snelweg :rofl: een 2cv op de linkerbaan en achter je 10km file  :angel:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Ik hou hem altijd op de 170 km netto, das op de teller 175, indien ik geflitst wordt zit ik nog onder de beruchte 50 km+, zodat mijn roze papiertje niet direct in gevaar komt, (moet natuurlijk niet te vaak gebeuren) en als ik het op de heupen heb, dan pas ik de volgende truuk toe, met een ringsleuteltje 10 het !@##$#$%%^^&^%*()(*&^%$$#@@!#%^^&&^%$#!@#$%^&^&&&&^&^^%%%, en dat werkt ook goed :oops:  :oops:  :oops:  :oops:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

QuattroFrits

Citaat van: "Dwars"weet wel nu wat te langzaam is op de NL snelweg :rofl: een 2cv op de linkerbaan en achter je 10km file  :angel:

Zo heb je wel één voordeel, je hebt zelf geen last van de file want je rijdt voorop :rofl:  :nana9oi:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Busaberke

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Ik hou hem altijd op de 170 km netto, das op de teller 175, indien ik geflitst wordt zit ik nog onder de beruchte 50 km+, zodat mijn roze papiertje niet direct in gevaar komt, (moet natuurlijk niet te vaak gebeuren) en als ik het op de heupen heb, dan pas ik de volgende truuk toe, met een ringsleuteltje 10 het !@##$#$%%^^&^%*()(*&^%$$#@@!#%^^&&^%$#!@#$%^&^&&&&^&^^%%%, en dat werkt ook goed :oops:  :oops:  :oops:  :oops:

Tonnie,
had jij niet ergens die speciale voorziening laten bouwen?

Daar is mij n.l. niets van opgevallen tijdens mijn bezichtiging van jouw garage ..........  :wink:
Of is het zo goed gedaan?  :twisted:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Ik hou hem altijd op de 170 km netto, das op de teller 175, indien ik geflitst wordt zit ik nog onder de beruchte 50 km+, zodat mijn roze papiertje niet direct in gevaar komt, (moet natuurlijk niet te vaak gebeuren) en als ik het op de heupen heb, dan pas ik de volgende truuk toe, met een ringsleuteltje 10 het !@##$#$%%^^&^%*()(*&^%$$#@@!#%^^&&^%$#!@#$%^&^&&&&^&^^%%%, en dat werkt ook goed :oops:  :oops:  :oops:  :oops:

Tonnie,
had jij niet ergens die speciale voorziening laten bouwen?

Daar is mij n.l. niets van opgevallen tijdens mijn bezichtiging van jouw garage ..........  :wink:
Of is het zo goed gedaan?  :twisted:

Helemaal correct Robert, je weet wel van die chromen rondjes :lol:  :lol:
maar als ik helemaal uit mijn dag wil gaan, dan pas ik de Busa nog een beetje aan, geeft dan echt 100% zekerheid. :D  :D  :D
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Busaberke

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Ik hou hem altijd op de 170 km netto, das op de teller 175, indien ik geflitst wordt zit ik nog onder de beruchte 50 km+, zodat mijn roze papiertje niet direct in gevaar komt, (moet natuurlijk niet te vaak gebeuren) en als ik het op de heupen heb, dan pas ik de volgende truuk toe, met een ringsleuteltje 10 het !@##$#$%%^^&^%*()(*&^%$$#@@!#%^^&&^%$#!@#$%^&^&&&&^&^^%%%, en dat werkt ook goed :oops:  :oops:  :oops:  :oops:
Citaat van: "Busabear"
Tonnie,
had jij niet ergens die speciale voorziening laten bouwen?

Daar is mij n.l. niets van opgevallen tijdens mijn bezichtiging van jouw garage ..........  :wink:
Of is het zo goed gedaan?  :twisted:

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Helemaal correct Robert, je weet wel van die chromen rondjes :lol:  :lol:
maar als ik helemaal uit mijn dag wil gaan, dan pas ik de Busa nog een beetje aan, geeft dan echt 100% zekerheid. :D  :D  :D

Nee, dat bedoel ik niet.
Je hebt mij in de tijd van de HCH eens een verhaal verteld over mensen van een motorzaak die een speciale "beschermende"  voorziening op motoren konden bouwen, toch ?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Road Racing Tonnie

O sorry Robert, had het niet goed gelezen, ja i.d.d, dat is een heel mooi systeem, daar rijd inmiddels ook een Hayabusa mee, het systeem is niet standaard, maar word voor iedere motor, perfect pas gemaakt, en je ziet er echt helemaal niets van, met als voordeel voor de Busa, dat je het toerental handeltje, wan links op het stuur zit, wat in feite geen functie heeft, je er perfect voor kunt gebruiken, want je moet dat niet met een electromotorretje uitrusten, daar er dan kans op storing is, maar gewoon handmatig, had er Vrijdag nog over met iemand, op de receptie, die zeer geinterresseerd in is, nadeel je bent de motor zeker een week of twee kwijt, daar alles pas gemaakt moet worden.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Rookie

Met de motor blijf ik het liefst van de nederlandse snelwegen af omdat je te snel veeeeel te hard rijd. Met het koekblik is het gewoon hollen of stil staan. Zit je net rond de 150 moet je weer remmen voor de een of andere lullige vertegenwoordiger in een leasebak. :roll:

Aso dus...

Busaberke

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"O sorry Robert, had het niet goed gelezen, ja i.d.d, dat is een heel mooi systeem, daar rijd inmiddels ook een Hayabusa mee, het systeem is niet standaard, maar word voor iedere motor, perfect pas gemaakt, en je ziet er echt helemaal niets van, met als voordeel voor de Busa, dat je het toerental handeltje, wan links op het stuur zit, wat in feite geen functie heeft, je er perfect voor kunt gebruiken, want je moet dat niet met een electromotorretje uitrusten, daar er dan kans op storing is, maar gewoon handmatig, had er Vrijdag nog over met iemand, op de receptie, die zeer geinterresseerd in is, nadeel je bent de motor zeker een week of twee kwijt, daar alles pas gemaakt moet worden.

F*ck ....... dat was mij dus he-le-maal niet opgevallen toen ik in jouw garage achter de Busa stond ........  8)
Compliment voor diegene die het gebouwd heeft.

Gelukkig dat ik binnenkort weer eens in de buurt ben, dan zal ik het e.e.a. eens nader bestuderen (als dat mag)  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009