11 maart 18:00 Pocketbiken in Hasselt !

Gestart door DeWitte, 22 januari, 2006, 20:35:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Joepie1958

Shit, het is al zondag, heb gisteren de hele dag het bed moeten houden, helaas, volgende keer beter :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Citaat van: "Joepie1958"Shit, het is al zondag, heb gisteren de hele dag het bed moeten houden, helaas, volgende keer beter :oops:

:rofl: Wat een rot smoesje om die hond niet kwijt te raken. :rofl:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

WhomBom

t ziet er leuk uit, is niemand gecrasht???  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

QuattroFrits

Citaat van: "WhomBom"t ziet er leuk uit, is niemand gecrasht???  :twisted:

Wordt niet veraden, had je maar mee moeten gaan. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

WhomBom

:cry:  :cry:  :cry:

wrijf t er maar in.... :banghead4rv:


maar ik kom er toch wel achter  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Herr Tod

Alles leuk en aardig... maar ik bedank me net dat als je daar 10 keer gaat pocketbiken.... je net zo goed zelf eentje kunt kopen. Enige fehler is een geschikte baan...
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

De kartbaan in Echt, daar kun je volgens mij rijden op je eigen pocketbike :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Desmo-devil

Was leuk om te zien, ik heb wel spijt dat ik niet meegereden heb.
Volgende keer rij ik absoluut mee.
En Bakkertje  , ik heb genoten van je rijkunsten op de pocket bike. Super.

Hakinnen

Citaat van: "WhomBom"t ziet er leuk uit, is niemand gecrasht???  :twisted:

tuurlijk wel.. :roll:   doet Ruben Xaus toch ook altijd..

was vanmorgen wel weer blij dat ik toch maar het beschermende leer met protectie aangetrokken had..ietwat beurs rechterschouderke.

vanmiddag wilde luca toch ook weer es ff rijden,  bij gebrek aan beter maar ff op de parkeerplaats van de superconfex gegaan..ging ff goed fout , verremde zich, voorwielke blokkeerde en hij maakte een "megaklapper" over de kop..erg hard ervanaf gegaan..
Luca op wat kleine schaafwondjes , paar "traantjes"en "de schrik" na gelukkig o.k.
Paar vette krassen op de Blata
Gekraste helm en kapot vizier.

wederom bleek dat een goede helm en beschermende kleding noodzaak zijn..

Erg jammer dat het gebeurde, hij was sowieso nog wat onwennig op zijn nieuwe pocketbike, dit zal het "tussen de oorkes" niet beter maken..

AlĂ©,  we zien wel weer..

Busaberke

Citaat van: "Herr Tod"Alles leuk en aardig... maar ik bedank me net dat als je daar 10 keer gaat pocketbiken.... je net zo goed zelf eentje kunt kopen. Enige fehler is een geschikte baan...

dussssss ........... haal het las-apparaat maar uit!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Hakinnen

Citaat van: "Herr Tod"Alles leuk en aardig... maar ik bedank me net dat als je daar 10 keer gaat pocketbiken.... je net zo goed zelf eentje kunt kopen. Enige fehler is een geschikte baan...

Vind ik eigenlijk niet.

beetje goede pocket (dus geen 175 euro chineese) kost toch een paar centen.  de GRC's die ze in Hasselt hebben zijn redelijk dure maar daarmee wel goede pocket's.

Je betaalt 14 euro , krijgt een goede pocket onder je kont en als je crasht, iets kapot rijdt of het ding het nie goed doet neem je ne andere.

als je 28 euro betaalt krijg je dus twee manches..

ik betaalde in Echt voor Luca altijd 20 euro voor 4 x 15 minuten rijden.
Was ik dus altijd 20 euro kwijt , paar euro voor de benzine maar de "val schade" en dingen die kapot gingen (en er is nogal wat kapot gegaan aan luca 's vorige pocket) waren ook voor mijn rekening.

denk dat ik toch ruim tegen de 800 euro heb uitgegeven aan de pocketbike hobby van zoonlief in het afgelopen half jaar (das met materiaal en inschrijfgeld). daar had ie dus uh...57 manches van in Hasselt met een GRC pocket kunnen rijden.  denk dat ie nu van dat geld met eigen spul nog geen 40 manches gereden heeft in genk en echt.

Ik denk dat als je redelijk vaak gaat en een beetje wilt doorraggen dat het met goed huurmateriaal goedkoper is dan met (goed) eigen materiaal

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Desmo-devil"
En Bakkertje  , ik heb genoten van je rijkunsten op de pocket bike. Super.

Leuk dat je het gaaf vond Thnx. voor het compliment  :thumbsup:

Volgende keer rij je ook mee. Het zijn tenslotte maschientje uit het land van Ducati. :wink:

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Herr Tod"Alles leuk en aardig... maar ik bedank me net dat als je daar 10 keer gaat pocketbiken.... je net zo goed zelf eentje kunt kopen. Enige fehler is een geschikte baan...

Vind ik eigenlijk niet.

beetje goede pocket (dus geen 175 euro chineese) kost toch een paar centen.  de GRC's die ze in Hasselt hebben zijn redelijk dure maar daarmee wel goede pocket's.

Je betaalt 14 euro , krijgt een goede pocket onder je kont en als je crasht, iets kapot rijdt of het ding het nie goed doet neem je ne andere.

als je 28 euro betaalt krijg je dus twee manches..

ik betaalde in Echt voor Luca altijd 20 euro voor 4 x 15 minuten rijden.
Was ik dus altijd 20 euro kwijt , paar euro voor de benzine maar de "val schade" en dingen die kapot gingen (en er is nogal wat kapot gegaan aan luca 's vorige pocket) waren ook voor mijn rekening.

denk dat ik toch ruim tegen de 800 euro heb uitgegeven aan de pocketbike hobby van zoonlief in het afgelopen half jaar (das met materiaal en inschrijfgeld). daar had ie dus uh...57 manches van in Hasselt met een GRC pocket kunnen rijden.  denk dat ie nu van dat geld met eigen spul nog geen 40 manches gereden heeft in genk en echt.

Ik denk dat als je redelijk vaak gaat en een beetje wilt doorraggen dat het met goed huurmateriaal goedkoper is dan met (goed) eigen materiaal

Geheel eens met Hakki. We hadden het er nog op de terugweg over. Voor 14 euro per keer kan je zelf echt niet z'on ding aanschaffen. Idd benzine, huur baan, aanschaf, onderhoud etc etc. Een chineesje kan je trouwens echt niet vergelijken met een GRC.

Het nadeel is dat je er zelf geen hebt en het beperkt vermogen van de huur bike's. Overins zijn de 4 PK machines uit Hassselt wel bloedsnel. Mijn broer had een jaar geleden een 12 PK GRC. Bij het accelareren niet voorover hangen was onherroepelijk op de rug liggen. Echt bruut!!

B-Witch

Vraagje!
Zo'n chineesje is dat niet goed genoeg om de kids een beetje te laten wennen? beetje de feeling krijgen?
Mijn 2 jongens zouden het nl heel super vinden zo'n machientje, en wat de een krijgt, kan ik de ander ook niet onthouden :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Bakkertjedeeg

Citaat van: "suzuki-girl"Vraagje!
Zo'n chineesje is dat niet goed genoeg om de kids een beetje te laten wennen? beetje de feeling krijgen?
Mijn 2 jongens zouden het nl heel super vinden zo'n machientje, en wat de een krijgt, kan ik de ander ook niet onthouden :!:

Sterker nog. Het lijkt me beter dan een profi bike. Niet zo krachtig, dus prima om mee te starten. Wel ff alle schroefies natrekken als je hem uit de doos haalt. :wink: