11 maart 18:00 Pocketbiken in Hasselt !

Gestart door DeWitte, 22 januari, 2006, 20:35:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

QuattroFrits

Citaat van: "Karin"Ik kom met de auto.....weet ik nu al zeker  :wink:

Doe ik ook het liefste i.v.m. eventuele diefstal van de brommert.
Hij staat dan toch enkele uren uit het zicht en wil hem toch niet kwijt.

Eventuele meerijders melden aub.
Plaats voor 3-4 personen (audi 90).
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Helaas moet ik de zolder leegdragen komend weekend....er komt een nieuw dak erop. en vol dat ie staat...pff. Dan heb ik geen puf meer om mee te gaan. iig veel plezier allemaal..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Busaberke

Citaat van: "ndagh"Je kan kiezen.
Ofwel neem je je eigen motorpak of je kan ook in spijkerbroek met daar geleende overal en sliders gaan.

Voor het schoeisel:
De meeste personen rijden daar met oude sportschoenen.
Ik persoonlijk verkies de stevigheid van motolaarzen.
Dit voor eventuele kwetsures te voorkomen.

thanx!
Dan ga ik het oude pak & sjtievelen maar weer eens van de zolder halen.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

QuattroFrits

Citaat van: "FZ_Ron"Helaas moet ik de zolder leegdragen komend weekend....er komt een nieuw dak erop. en vol dat ie staat...pff. Dan heb ik geen puf meer om mee te gaan. iig veel plezier allemaal..

Normaal gesproken wordt een dak van bovenaf gemaakt, dan kun je alles laten liggen en ben je niet moe.

Maar ja, een beun begint op de meest vreemde plaatsen bv vanuit de kelder. :rofl:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Hakinnen

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Hakinnen"zie net dat Herr Tod ook meegaat...heb hier nog ne 2006 Yoshimura poster / kalender liggen..wilt ge die hebben? neem ik die wel mee...

en anders ik wel .........  :yes6rs:

Ja..f*ck,,heb er nog maar één..ennuh herr Tod rijdt met ne Yoshi he..

Busaberke

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Hakinnen"zie net dat Herr Tod ook meegaat...heb hier nog ne 2006 Yoshimura poster / kalender liggen..wilt ge die hebben? neem ik die wel mee...

en anders ik wel .........  :yes6rs:

Ja..f*ck,,heb er nog maar één..ennuh herr Tod rijdt met ne Yoshi he..

no prob!  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Hakinnen

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Hakinnen"zie net dat Herr Tod ook meegaat...heb hier nog ne 2006 Yoshimura poster / kalender liggen..wilt ge die hebben? neem ik die wel mee...

en anders ik wel .........  :yes6rs:

Ja..f*ck,,heb er nog maar één..ennuh herr Tod rijdt met ne Yoshi he..

no prob!  :wink:

Beemer petje wellicht?  :mrgreen:

Busaberke

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Hakinnen"zie net dat Herr Tod ook meegaat...heb hier nog ne 2006 Yoshimura poster / kalender liggen..wilt ge die hebben? neem ik die wel mee...

en anders ik wel .........  :yes6rs:

Ja..f*ck,,heb er nog maar één..ennuh herr Tod rijdt met ne Yoshi he..

no prob!  :wink:

Beemer petje wellicht?  :mrgreen:

yes, please !

(altijd leuk, zo'n rituele verbranding! )
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Mounty

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "FZ_Ron"Helaas moet ik de zolder leegdragen komend weekend....er komt een nieuw dak erop. en vol dat ie staat...pff. Dan heb ik geen puf meer om mee te gaan. iig veel plezier allemaal..

Normaal gesproken wordt een dak van bovenaf gemaakt, dan kun je alles laten liggen en ben je niet moe.

Maar ja, een beun begint op de meest vreemde plaatsen bv vanuit de kelder. :rofl:

:cry:  tja, normaal gesproken zou dat idd het geval zijn...maar aangezien ik ook wat ramen in het dak krijg en hiervoor aanpassingen in de balken gedaan moeten worden moet de zolder nagenoeg leeg zijn zodat de werklui goed door kunnen werken zonder last te hebben van mijn spullen.

dus toch moe....maar mocht het zo zijn...laat ik nog iets weten..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Rookie

Ik denk dat ik met het koekblik ga, het weer is toch klote. Kan ik tenminste ook een pintje drinken en iemand anders laten terug rijden.

Ik neem zowel textiel als leer mee en kijk wel even wat het makkelijkst zit als je opgevouwen op zo'n ding zit met de pens in de weg.  :oops:

B-Witch

Helaas weet ik nog niet zeker of ik wel meega, is wat "tussen"gekomen. :cry:
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Citaat van: "suzuki-girl"Helaas weet ik nog niet zeker of ik wel meega, is wat "tussen"gekomen. :cry:

:shock: Wat zaes doe dan noe :shock:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Citaat van: "Joepie1958"(kan ik achterin jouw quattro :rofl: )

Beste Joepie 1958, ik heb me iets bedacht.
Je mag zelfs voorin mijn quattro, maar als jouw avatar ook jouw hond is moet je die ook meenemen.
Op de terugweg zet ik je weer netjes thuis af, maar van de hond moet je op dat moment afscheid nemen want die gaat dan met mij mee naar huis. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

WhomBom

Citaat van: "QuattroFrits"
Op de terugweg zet ik je weer netjes thuis af, maar van de hond moet je op dat moment afscheid nemen want die gaat dan met mij mee naar huis. :twisted:

heey, er zijn ook kinderen hier hoor  :idea:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

QuattroFrits

Citaat van: "WhomBom"heey, er zijn ook kinderen hier hoor  :idea:

Als ik die kinderen ook nog mee zou nemen ben ik direct een soort dutroux en die naam wil ik niet dus ik houd het bij de hond. :twisted:

Een hond is trouwens ook (meestal) een betere vriend dan een kind. :D

En kinderen willen niet met een vreemde opa mee. :worship-cool:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.