Vrouwluuj Motorpraat Topic

Gestart door suzuki-girl, 25 januari, 2006, 09:35:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Karin

Nicole, hoe is de GSR bevallen?

Mounty

Citaat van: "Karin"Nicole, hoe is de GSR bevallen?

vraag ik me ook af...

ow sorry...wij moeten de mond houden..(luisteren is nooit mijn sterkste kant geweest..) :twisted:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Citaat van: "Karin"Nicole, hoe is de GSR bevallen?

Heel erg goed, :yes6rs:
Is echt een hele fijne motor.
Ik ben in Margraten weggereden, en ik moet zeggen voelde meteen al heel erg "vertrouwd".
De GSR heeft met zijn 98 Pk echt de kenmerken van een sportmotor, reageert heel snel op je rechterhand, en remt als de beste.
Maakt ook niet uit in welk toerenbereik je zit, hij is er gewoon als je aan het gas draait. (en dat is wel ff wennen als je de tragere gasrespons van de Bandit gewend bent)
Ook in de bochten had ik meteen het gevoel of ik al langer met hem had gereden, ging eigenlijk allemaal vanzelf. :lol:
Enige punten van kritiek: het slechte zicht door de bij hogere snelheden onbruikbare spiegels, en het viel me op dat ik ieder putje en gaatje in de weg meteen voelde.(wellicht de vering?)
En dan die sound, echt mooi!!!! 8)
Ook nog een punt wat voor mij erg belangrijk is: de voetjes kunnen goed aan de grond en het zadel is een heel stuk comfortabeler dan dat van de Bandit.
De GSR heeft wel een groot gevaar, je zit heel snel op illegale snelheden :shock:
Ondanks dat het een naked is,  had ik verwacht dat ik veel meer wind zou vangen, maar toen ik ff 120+ heb gereden viel me eigenlijk op hoe weinig wind ik eigenlijk ving. Denk dat bij de bandit de windstroom die ik vang met mijn hoofd door het kuipje juist erger is (turbulentie op de motor) :lol:
Al met al ben ik vanmorgen echt vriendjes geworden met de jongste telg in het Suzuki assortiment :!:

Ik ga wel nog de FZ6 uitproberen, maar of die de GSR kan overtreffen????
We zien wel :wink:

@Dwars, thanx voor het maken van de piccie's  :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

B-Witch

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "Karin"Nicole, hoe is de GSR bevallen?

vraag ik me ook af...

ow sorry...wij moeten de mond houden..(luisteren is nooit mijn sterkste kant geweest..) :twisted:


Nee hoor Ron, jullie mening word op prijs gesteld alleen draaft jullie fantasie af en toe een beetje door, maar dat is mannen eigen :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"the best of both worlds

Huh? Een GSR???????????????? Dat is een Suzuki hoor  :lol:  :lol:

Verder.. leuke foto's, leuke motor, leuk, leuk  :angel:  :worship-cool:

Schmetzke

Citaat van: "BoxerQ"
Citaat van: "AngelInMe"
Citaat van: "Dwars"
gaan die dan in hotpants, strakke t-shirts en hoge hakken koetschen?? :?  of slaat mijn schmutzige fantasie weer es op hol :mrgreen:

:oops:

In bikini natuurlijk :!: ook meteen promotietour voor de veiligheid mbt dragen van beschermende kleding ;)



kom op zeg  :twisted:

heb net gegeten  :rofl:

Hou je maar stil. 's nachts droom je er stiekem van  :yes6rs:  :rofl:

Maarja, wie niet he  :rofl:

B-Witch

Dinsdag ga ik de Fazer testen. :!:
Ben net ff bij Motoport geweest, helaas geen naked demo daar, maar goed, motorisch zou het geen verschil maken :?:
Leuke is als ik daarmee terugkom, kan ik gelijk overstappen op een Monster, dat is dan wel geen nieuwe, maar voor het idee van een twin te krijgen wss al goed genoeg. :lol:
Nog ff kunnen passen op een Beemer F650, en het lukte, ik kwam aan de grond volledig met 1 voet of op de tenen met 2. :yes6rs:
Helaas kan ik die daar niet proefrijden, was er een van een klant, die daar stond voor onderhoud, ze hadden alleen een 25 kw versie staan, dus daar heb ik niks aan.
ff verder kijken dus.
De Bandit gaat vandaag officieel de verkoop in!!! zodat ik in Augustus uiterlijk een nieuwe motor kan gaan bestellen 8)

En ja de RF van manlief gaat nu ook de verkoop in, die wil graag een kawasaki Z750 of Z1000 er voor in de plaats :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

niet voor ut een of ander: was die klant daarbij toen je die F probeerde?? of op initiatief van de verkoper?? zou ik nie normaal vinden als klanten me brommert gingen "passen" zonder me te vragen als ie ergens stond voor onderhoud?? ding zal maar omflikkeren of zoiets  :? of redeneer ik dan raar?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Nee zou ik ook zo nooit doen, was met toestemming van een verkoper, nadat ik netjes gevraagd had, hij liet mij betreffende motor als voorbeeld zien :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

B-Witch

Mijn keuze is ineens gemaakt...de GSR!!! :yes6rs:
Neem me nog niet eens meer de moeite om wat anders te proberen, ik weet toch dat ik bevooroordeeld opstap, gewoon omdat ik de GSR de mooiste en ook de beste keuze vind. 8)
Ik denk ook dat ik hem nieuw bestel, ik kreeg nl vandaag nog het aanbod om de Demo motor van Motoport Echt te kopen.
Maar of dat een goed idee is????
Daar heeft ook al Jan en alleman op gereden, en natuurlijk niet allemaal netjes, scheelt wel in de portomonee :wink:

wat zouden jullie doen???
wat minder betalen zodat je nog geld overhoudt voor bijv te gaan shoppen (motorkleding) of toch maar wat meer betalen en zo'n motor zelf netjes inrijden ed :?:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

me laatste 3 motoren waren allen demo's, never nooit probs mee gehad :wink: de fonkelnieuwe (beemer) daarvoor wel :? (2x versnbakrevisie) :?

dus, als je toch volledige garantie krijgt op die GSR :wink: zal ut jou bommen: ut verschil in prijs mag dan toch wel dikke 500,- pleuro zijn (op een nieuwprijs van 7990,-) in mijn beleving dan. Mss dat een ander er anders over denkt :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

ik zou ook geen problemen hebben om een demo te kopen..
Je weet idd niet wie en wat eropgerden is, maar als je garantie krijgt is dat toch geen probleem. Is wel al ingereden en eventuele `opstart`problemen zijn al geweest.  Meteen een motor om naar eigen wens op te rijden..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

Citaat van: "suzuki-girl"netjes inrijden

Netjes laam rijden is misschien beter geplaatst. Arme zuigerveren weten niet wat ze moeten doen als ze na 2000 km pas eens wat druk boven zich krijgen... dus gaan ze maar lekken :idea:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

Citaat van: "Herr Tod"
Citaat van: "suzuki-girl"netjes inrijden

Netjes laam rijden is misschien beter geplaatst. Arme zuigerveren weten niet wat ze moeten doen als ze na 2000 km pas eens wat druk boven zich krijgen... dus gaan ze maar lekken :idea:


Huh :?:
dacht toch dat het normaal is dat je de eerste 1000 km niet boven een bepaald toerental mag komen???
of is dat kwatsj :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Tja wie zal het zeggen, volgens het boekje moet je rustig tuffen want stel je voor dat blok loopt gaar, kan Suzuki een nieuwe leveren onder het mom garantie. Aan de andere kant is het zo dat een zuigerveer zich op een andere manier zet als die meteen een flinke druk boven zich heeft in plaats van eerst 1000 km vrijwel niets en pas dan (als die is ingelopen) de volle druk en dan is het te laat.

Ik weet het niet, heb er nog niet voor geleerd. Dan zou je een blok moeten kopen van een circuitmotor dat vanaf het begin is 'mishandeld' en dan kijken hoe lang die het uithoudt.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: