Vrouwluuj Motorpraat Topic

Gestart door suzuki-girl, 25 januari, 2006, 09:35:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Joepie1958

Dan moet je ook maar bij mij komen tanken, wij doen heel normaal tegen motorrijders m/v :lol:
(nou ja, tegen de meesten :oops: )
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

B-Witch

Citaat van: "Joepie1958"Dan moet je ook maar bij mij komen tanken, wij doen heel normaal tegen motorrijders m/v :lol:
(nou ja, tegen de meesten :oops: )


eeeeeh, als ik wist waar dat is  :oops:
You may own the bike, but the bike possesses you.

AngelInMe

Ach laat ze maar kijken, zolang ze maar niet met stomme opmerkingen komen vind ik het prima :lol:

B-Witch

Gisteren nog een Harley rijder (stond ik naast bij een stoplicht) vroeg of ik niet met hem wilde gaan touren,
Ik heb hem verteld dat ie zich dan eerst een motor moet kopen...... :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Busaberke

Citaat van: "suzuki-girl"Gisteren nog een Harley rijder (stond ik naast bij een stoplicht) vroeg of ik niet met hem wilde gaan touren


:shock:
en dan ?
jezelf voor gek zetten met zo'n trilplaat erbij  :?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

B-Witch

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "suzuki-girl"Gisteren nog een Harley rijder (stond ik naast bij een stoplicht) vroeg of ik niet met hem wilde gaan touren


:shock:
en dan ?
jezelf voor gek zetten met zo'n trilplaat erbij  :?

dacht het idd ook niet :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

@Nippon

Citaat van: "suzuki-girl"Net ff wezen rijden, en ook gelijk ff tanken.
Ik merk dan als je aan de pomp staat, en binnen gaat afrekenen, dat er toch nog mannen zijn die het maar raar schijnen te vinden dat je als vrouw motor rijdt.
Je ziet ze gewoon denken zodra ze zien dat je een vrouw bent: een griet???
Vaak krijg ik dan van die domme opmerkingen, zo van is dat ding niet te zwaar voor je  :shock:
of: is die van jou? (waar ik altijd op antwoord: nee die heb ik net gejat)
En de meest sukkelige opmerking: Nog nooit gevallen? :evil:
Ik denk dan als je niks leuks te zeggen hebt, hou dan je kop.

Ben eens benieuwd of de andere dames ook van die ervaringen hebben.
En wat vinden de heren eigenlijk, is het voor jullie vertrouwd beeld, of zien jullie motorrijden toch ook nog meer als mannen"werk" :?:

veelal zeg ik al nix meer  :roll:  de meeste hebben bij voorbaat een negatief beeld van de heren  :oops:  ( zo van wat moet je  :!: ).
Maar ik zie graag vrouwen op de motor, 't liefst mooie en 't maakt me geen hol uit als ze lesbisch  :wink: zijn nix mis mee :wink: .
misschien moet je wat vriendelijker/vrolijker kijken  :lol:

Schmetzke

Citaat van: "suzuki-girl"Ik heb hem verteld dat ie zich dan eerst een motor moet kopen...... :twisted:

Wat een wijf  8)  :lol:  :lol:  :lol:

AngelInMe

Citaat van: "suzuki-girl"Gisteren nog een Harley rijder (stond ik naast bij een stoplicht) vroeg of ik niet met hem wilde gaan touren,
Ik heb hem verteld dat ie zich dan eerst een motor moet kopen...... :twisted:

Mn oom heeft een Harley, kan niet zeggen dat dat geen motor is :roll: Ik mag der nog een keer op gaan rijden  8)

Dr. A.

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "suzuki-girl"Ik heb hem verteld dat ie zich dan eerst een motor moet kopen...... :twisted:

Wat een wijf  8)  :lol:  :lol:  :lol:

verliefd?  :twisted:
otor Forum Limburg Ghost

Karin

Mijn ervaring is dat je wel altijd bekeken wordt, maar negatief commentaar heb ik eigenlijk nog niet gehad.

Die mannen worden volgens mij alleen maar jaloers dat jij lekker op een motor zit en zij kunnen/mogen niet  :twisted:

B-Witch

Citaat van: "Karin"Mijn ervaring is dat je wel altijd bekeken wordt, maar negatief commentaar heb ik eigenlijk nog niet gehad.

Die mannen worden volgens mij alleen maar jaloers dat jij lekker op een motor zit en zij kunnen/mogen niet  :twisted:

Ik denk niet eens dat al die opmerkingen negatief bedoelt zijn hoor.
over het algemeen genomen, krijg ik ook leuke reakties  :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

ik vind het iig stoer...een vrouw op een motor...ik wou dat mijn eigen vrouw ook aan de motor ging, maar na 15 jaar aanbieden en vragen heb ik me er maar bij neergelegd dat ze nooit voor haar rijbewijs zal gaan...
helaas..

o ja, ik merk wel op dat de meeste vrouwen op een motor wel goed in het figuur zitten.....nooit van die "dikke prattels" zeg maar..maar ja...dat willen we ook niet zien !! :lol:  :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Karin

Citaat van: "FZ_Ron"
o ja, ik merk wel op dat de meeste vrouwen op een motor wel goed in het figuur zitten.....nooit van die "dikke prattels" zeg maar..maar ja...dat willen we ook niet zien !! :lol:  :lol:

Haha...ik ken anders genoeg dikke madammen op de motor. Alleen hebben ze dan nooit een leren pak aan  :wink:

Mounty

Citaat van: "Karin"
Citaat van: "FZ_Ron"
o ja, ik merk wel op dat de meeste vrouwen op een motor wel goed in het figuur zitten.....nooit van die "dikke prattels" zeg maar..maar ja...dat willen we ook niet zien !! :lol:  :lol:

Haha...ik ken anders genoeg dikke madammen op de motor. Alleen hebben ze dan nooit een leren pak aan  :wink:

GELUKKIG KEN IK DIE DAN NIET... :?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009