Hoofdmenu

MotoPlus

Gestart door Road Racing Tonnie, 27 januari, 2006, 10:22:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Road Racing Tonnie

De hoofdredacteur, van Moto73, zijnde de Achterhoeker Eric Bulsink, die eind 2004 toch wel plotseling vertrokken was, bij dat blad, en wat mijn vermoeden was, dat hij met een nieuw motorblad zou gaan beginnen, heeft nu dan zijn gestalte gekregen.
Eric gaat op de motorbeurzen van Den Bosch en Utrecht het tweewekelijkse blad presenteren, onder de naam MotoPlus, het blad wordt het broertje van de Duitse gigant Das Motorrad, met een mix van Duitse testen en eigen reportages.
Blijkbaar heeft het e.ea het blad Moto73 tot denken gezet, daar ze dit jaar het blad heel erg gaan opwaarderen, o.a met meer testen, sportreportages enz enz, wat in mijn ogen ook geen overbodige luxe was.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Busaberke

idd, Moto 73 is er op vooruitgegaan sinds ze het blad ge- restyled hebben
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

karz

Citaat van: "Busaberke"idd, Moto 73 is er op vooruitgegaan sinds ze het blad ge- restyled hebben

'tis wat dikker geworden.. en ligt het aan mij of zijn alle teksten geschreven door de hoofdredacteur ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

SuzukiLimburg

Wat mij voornamelijk stoort aan de Moto73 is dat de laatste 10 pagina's geheel gevuld worden door kleine advertenties die zo hard schreeuwen dat je er koppijn van krijgt (terwijl er nauwelijks motoren te koop aangeboden worden).
Verder word de sport naar mijn mening gebruikt om de lege pagina's op te vullen. Als ze het boekje niet vol krijgen dan schrijven ze gewoon wat extra over sport en soms is dat naar mijn mening te veel.

Hoe denken jullie hierover? Ik heb overigens het laatste nieuwe boekje niet gezien, die moet ik nog gaan ophalen op mijn oude adres, dus ik weet niet hoezeer alles veranderd is.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

karz

Citaat van: "SuzukiLimburg"Wat mij voornamelijk stoort aan de Moto73 is dat de laatste 10 pagina's geheel gevuld worden door kleine advertenties die zo hard schreeuwen dat je er koppijn van krijgt (terwijl er nauwelijks motoren te koop aangeboden worden).
Verder word de sport naar mijn mening gebruikt om de lege pagina's op te vullen. Als ze het boekje niet vol krijgen dan schrijven ze gewoon wat extra over sport en soms is dat naar mijn mening te veel.

Hoe denken jullie hierover? Ik heb overigens het laatste nieuwe boekje niet gezien, die moet ik nog gaan ophalen op mijn oude adres, dus ik weet niet hoezeer alles veranderd is.

Sport , idd :roll:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Ik heb hem wel hier liggen, en ik kan der geen advertentie in vinden de laatste pagina's.
Die zijn verhuisd naar het midden van het blad 3 pagina's. :rofl:
en ja storend of niet, het is natuurlijk wel een grote hap inkomsten voor Moto73!
Hij is idd een heel stuk dikker geworden, heb hem alleen nog maar ff snel doorgebladerd ( mr. Suzuki had hem eerst ) maar ziet er goed uit.:wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Hakinnen

ff over de moto73 .

voor degenen die 'm hebben?


staat er een stukje in van team oliviera Suzuki? Allard kerkhoven?

B-Witch

Yep staat een artikel over in.
Suzuki teams in EK Superstock, staat die Allard ook bij.

is dat wat je bedoelt?
You may own the bike, but the bike possesses you.

Hakinnen

Citaat van: "suzuki-girl"Yep staat een artikel over in.
Suzuki teams in EK Superstock, staat die Allard ook bij.

is dat wat je bedoelt?

Yep, dat bedoel ik..


toch maar ff richting tankstation dan , boekske halen.

Hakki heeft twee suzuki teams in het EK op Bitubo spullekes :laughing49so:

karz

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "suzuki-girl"Yep staat een artikel over in.
Suzuki teams in EK Superstock, staat die Allard ook bij.

is dat wat je bedoelt?

Yep, dat bedoel ik..


toch maar ff richting tankstation dan , boekske halen.

Hakki heeft twee suzuki teams in het EK op Bitubo spullekes :laughing49so:

Vorig issue stond nog een klein stukje over de webwinkel van je compaan http://www.sparkstrading.nl/ ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

t_rex1970

Tje... in 85 tot 95 was het wel okay, daarna had ik het wel gezien. Tegenwoordig lees ik liever de promotor. Mooie verhalen van tochten, en veel testwerk.