Hoofdmenu

Lentekriebels ?

Gestart door DeWitte, 28 januari, 2006, 11:49:52

Vorige topic - Volgende topic

DeWitte

het idee :idea: ;

Binnenkort zal er sowieso een uitnodiging komen van MFL sponsor MotoShop Margraten om als MFL de dag bij hun met koffie te beginnen 8) O.a. de nieuwste Suzuki Modellen en hun shop uiteraard zijn dan te bewonderen.

Van daaruit dan vertrekken voor een MFL-toertocht, 's middags een Reis-slide show (van bijv. THAT, Zwerver en Neo??) wellicht tegelijk met een gezamenlijk diner?? :? (voor mijn part doodeenvoudige friet met zuurvlees of zoiets :wink: ) en als de Bitubo-dude dan wil afsluiten met een demonstruktie??

klote idee??? schiet mij maar lek :?:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen

Joepie1958

Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Mounty

Goed idee, als we weer met velen daar zullen zijn...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: "Joepie1958"DATUMS :!:

Datum  :!: Nog Niet Bekend :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Goed idee, altijd leuk om de nieuwste Soesjes te bewonderen.
en dan een leuke dag er van maken, is ook altijd welkom :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Richard K.

Citaat van: "Dwars"het idee :idea: ;

Binnenkort zal er sowieso een uitnodiging komen van MFL sponsor MotoShop Margraten om als MFL de dag bij hun met koffie te beginnen 8) O.a. de nieuwste Suzuki Modellen en hun shop uiteraard zijn dan te bewonderen.

Van daaruit dan vertrekken voor een MFL-toertocht, 's middags een Reis-slide show (van bijv. THAT, Zwerver en Neo??) wellicht tegelijk met een gezamenlijk diner?? :? (voor mijn part doodeenvoudige friet met zuurvlees of zoiets :wink: ) en als de Bitubo-dude dan wil afsluiten met een demonstruktie??

Fantasties idee!!!! Het lijkt een beetje op zo'n goedkope busreis naar Turkije, kost ook niks, maar je komt dan terug met stapels dekens, leren jassen, tassen en andere ongein....  8) ... maar dan zonder bus bedoel ik dus...
R1200RT .. nou ja.. 2x dan ...& zumo 660

Hakinnen

Wat zou de Bitubo-dude dan moeten demonstruktieeren?  "How to totaly f*ck up a beemers frontfork?".

Serieus....

wanneer?  waar?  bedoel als jullie terugkomen van het rijden....waar is dan de reis-slideshow en het gezamelijke diner?

Wil best wel wat doen maar heb eigenlijk geen flauw idee wat?  heb het namelijk nooit eerder gedaan?

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"

Wat zou de Bitubo-dude dan moeten demonstruktieeren?  "How to totaly f*ck up a beemers frontfork?".

Serieus....

wanneer?  waar?  bedoel als jullie terugkomen van het rijden....waar is dan de reis-slideshow en het gezamelijke diner?

Wil best wel wat doen maar heb eigenlijk geen flauw idee wat?  heb het namelijk nooit eerder gedaan?

ff uitwerken dan; check your Pb :wink: Surprise voor de rest 8)

en nee je mag niet aan een Beemer prutsen: has du toch ging ahnung va :twisted:

Neo

Oh wat leuk,

gelukkig heb ik veel plaatjes ,dan hoef je niet zoveel te luisteren. :)
Ben wel 18 feb t/m 25 feb weg. :roll:

Nou ik hoor het wel of dat het allemaal een beetje gaat passen!
eniet nooit met mate

Karin

Moet het wel ietsjes warmer zijn dan de afgelopen week  :mrgreen:

Count me in

DeWitte

Citaat van: "Karin"Moet het wel ietsjes warmer zijn dan de afgelopen week  :mrgreen:

"kalte Hande, heisse Liebe" :mrgreen:

iig kleine up-date; de Bitubo-dude gaat zelfs mee rijden en onderweg tijdens de rit, op verzoek advies geven mbt vering en afstelling: nou niet het idee hebben dat je aan het eind van de dag je defecte vering gerepareerd hebt of helemaal klaar bent. Maar wel een stuk wijzer wbt afstelling en een paar adviezen rijker. Na het eten/reizen-slideshow is er dan gelegenheid tot het stellen van vragen middels een "discussie". :wink: Een echte MFL praktijkdag dus.

Daarbij binnenkort ook bij MotoShop Margraten hier helemaal apart van een Suzuki-Demo opstapdag waarbij je op ongeveer alle nieuwe types van Suzuki kunt rijden (wel op een vastgelegde route en middels een voorrijder, waarvan jullie er zeker 1ne kennen :mrgreen:) Ook hier volgt binnenkort meer nieuws over.

Herr Tod

Citaat van: "Dwars"Daarbij binnenkort ook bij MotoShop Margraten hier helemaal apart van een Suzuki-Demo opstapdag waarbij je op ongeveer alle nieuwe types van Suzuki kunt rijden (wel op een vastgelegde route en middels een voorrijder, waarvan jullie er zeker 1ne kennen :mrgreen:) Ook hier volgt binnenkort meer nieuws over.

Kan dat niet wachten tot zeg 26 september of zo? Gixxer 1000 here I come :lol: :shock:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Karin"Moet het wel ietsjes warmer zijn dan de afgelopen week  :mrgreen:

"kalte Hande, heisse Liebe" :mrgreen:

iig kleine up-date; de Bitubo-dude gaat zelfs mee rijden en onderweg tijdens de rit, op verzoek advies geven mbt vering en afstelling: nou niet het idee hebben dat je aan het eind van de dag je defecte vering gerepareerd hebt of helemaal klaar bent. Maar wel een stuk wijzer wbt afstelling en een paar adviezen rijker. Na het eten/reizen-slideshow is er dan gelegenheid tot het stellen van vragen middels een "discussie". :wink: Een echte MFL praktijkdag dus.

Daarbij binnenkort ook bij MotoShop Margraten hier helemaal apart van een Suzuki-Demo opstapdag waarbij je op ongeveer alle nieuwe types van Suzuki kunt rijden (wel op een vastgelegde route en middels een voorrijder, waarvan jullie er zeker 1ne kennen :mrgreen:) Ook hier volgt binnenkort meer nieuws over.

leuk idee
Tijdig ne datum doorgeven he Hubke.
de bitubo-dude moet wel ff een straatmotorke regelen dan..

over die demo suzuki dag..

laat maar...(post geedit) :oops: