BRM Honda 390cc getuned

Gestart door Road Racing Tonnie, 28 januari, 2006, 20:24:41

Vorige topic - Volgende topic

Road Racing Tonnie

Misschien, zou het in de topic niet geplaatst mogen worden, maar ale, dan moet ze hem maar verwijderen.

Heb naar enkele jaren, toch maar weer besloten, om een ding op 4 wielen te kopen, men noemt dat ook wel een kart.
Heb enkel jaren terug mijn kart met Energie frame en Eco motor verkocht
en nu een BRM frame (Italy) gekocht, met daarop een Honda 390 cc, die eerst nog heel fijn wordt getuned door een ex Wereldkampioen karten, en tevens wordt hij voorzien van een startmotor, wat toch vrij uniek is, heb  het BRM frame tevens laten voorzien van een verstelbare stoel op glijstangen, zodat ook iets minder lange mensen, zich daar prettig in voelen, ben mij nog aan het beraden of ik er een unieke superieure Brembo kartremsysteem op plaats, alhoewel het standaard BRM systeem ook zeker niet slecht is, ook wil ik er een Alfano rondetijden-uren-toerental meter op.
Wanneer hij helemaal klaar is (eind Maart) zal ik wel een foto (laten) plaatsen.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Sirkwietjuh

Zeker doen Tonnie ik ben stiekum toch wel heel benieuwd  8)
Fuck the system !!!

Road Racing Tonnie

Nou volgende week Donderdag is hij helemaal klaar, heb er nog div veranderingen, aan laten brengen, zodat het frame, weer helemaal opnieuw gecoat moet gaan worden, en dan kan het opbouwen beginnen, komt een lekker snel blokkie op, zelfs het vliegwiel is afgedraaid, om zo nog wat meer toeren te kunnen laten draaien, wat dan op de weg moet worden gehouden, door lekkere plakrubbers zijnde Maxxis HG2, komt goed. :D

DeWitte

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"lekkere plakrubbers zijnde Maxxis HG2,

Maxxis ??? was da Tonnie?? :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Dwars"

Nou Hub, Maxxis, is een heel bekend bandenmerk, in de kartwereld, maar ze maken voor ieder vervoermiddel banden, zo ook voor motoren, waar ze helaas nog wat ondergewardeerd zijn, (of minder bekend) maar ze maken een hele goed motorband, en de prijsstelling is ook OK, ga ze zelfs, op mijn Hayabusa leggen, durf dat moeiteloos aan, mijn hele goede vriend (Schuurman Oss) is importeur van Maxxis, maar de uitlevering v/d motorbanden gaat via HOCO parts in Barneveld, komt goed. :D

Road Racing Tonnie

Hier dan wat foto,s van mijn kart, kan ze dankzij BB nu zelf plaatsen

The Dominator

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Hier dan wat foto,s van mijn kart, kan ze dankzij BB nu zelf plaatsen

ziet er goed uit Tonnie!! zorg nu maar dat die plakrubbers eronder komen, kom ik m wel inrijden :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Road Racing Tonnie

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Hier dan wat foto,s van mijn kart, kan ze dankzij BB nu zelf plaatsen

ziet er goed uit Tonnie!! zorg nu maar dat die plakrubbers eronder komen, kom ik m wel inrijden :mrgreen:

Nou Marcel, deze foto,s zijn van begin mei, toen hij net gearriveerd was, dus hij heeft al de nodige kilometers gemaakt.
En de tweede set banden zit er al weer onder, zijnde de beroemde plakrubbers Maxxis HG3 :D

DeWitte

Citaat van: "The Dominator"

moeten er wel tractor banden onder voor een off-road test zeker ??

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"

Nou Marcel, deze foto,s zijn van begin mei, toen hij net gearriveerd was, dus hij heeft al de nodige kilometers gemaakt.
En de tweede set banden zit er al weer onder, zijnde de beroemde plakrubbers Maxxis HG3 :D

en ik maar denken dat we een primeurtje hadden hier.........
maargoed dan kunnen we tenminste meteen volgas :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

crazy j

ziet dr vet uit
wil m wel komen testen
living the life the way it comes

Youp

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"
Citaat van: "Dwars"

Nou Hub, Maxxis, is een heel bekend bandenmerk, in de kartwereld, maar ze maken voor ieder vervoermiddel banden, zo ook voor motoren, waar ze helaas nog wat ondergewardeerd zijn, (of minder bekend) maar ze maken een hele goed motorband, en de prijsstelling is ook OK, ga ze zelfs, op mijn Hayabusa leggen, durf dat moeiteloos aan, mijn hele goede vriend (Schuurman Oss) is importeur van Maxxis, maar de uitlevering v/d motorbanden gaat via HOCO parts in Barneveld, komt goed. :D

ze maken ook "speciale" supermotardbanden.... WAARDELOOS spul.... de volle slicks zijn echter wel weer goed :)
opeloos benzine verslaafd...

Bakkertjedeeg

Vette kart Tonnie!!!

Ik heb me afgelopen zondag samen met een vriend ook een kart gekocht. Het is een Birel met een Rotax MAx Sr. blok geworden. Incl. Alfano en pitkar. 8 oktober is de shackdown. 8)  Ik ben benieuwd.

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Bakkertjedeeg"Vette kart Tonnie!!!

Ik heb me afgelopen zondag samen met een vriend ook een kart gekocht. Het is een Birel met een Rotax MAx Sr. blok geworden. Incl. Alfano en pitkar. 8 oktober is de shackdown. 8)  Ik ben benieuwd.

Nou gefeliciteerd hoor, Birel is een prima frame, evenals de Rotax max, veel plezier ermee, wat voor banden zitten er op??????

QuattroFrits

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"wat voor banden zitten er op??????

:roll: Laat me raden,............ ronde. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.