Motorfreaks Ride-Out 2006: Croix-en-Ternois

Gestart door NrGiZeR, 30 januari, 2006, 12:17:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

The Dominator

Citaat van: "May Day"Hahaha, heb toevallig ook een partytent die meegaat Marc! Dus komt helemaal goed.

Over het rijden: claudia en ik rijden toch in ons eigen fiatke. Zijn we wat onafhankelijker en kan er meer mee.


neem ik deze wel mee, inclusief een voorraadje kolen, heb me ook maar een bus geregeld dus plek zat om vanalles mee te slepen.......

voorkeur voor samen af te rijden?? weer zoals vorig jaar verzamelen bij tango tankststation op A2 richting Eijsden?? ik zeg es wat, 16u?? shoot!
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

May Day

Marc zal na 16.00 bij mij zijn, dus voor 17.00 bij Eijsden gaat niet lukken ben ik bang.
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

Hakinnen

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "May Day"Hahaha, heb toevallig ook een partytent die meegaat Marc! Dus komt helemaal goed.

Over het rijden: claudia en ik rijden toch in ons eigen fiatke. Zijn we wat onafhankelijker en kan er meer mee.


neem ik deze wel mee, inclusief een voorraadje kolen, heb me ook maar een bus geregeld dus plek zat om vanalles mee te slepen.......

voorkeur voor samen af te rijden?? weer zoals vorig jaar verzamelen bij tango tankststation op A2 richting Eijsden?? ik zeg es wat, 16u?? shoot!

Heb je nu een bus en een trailer? of hoe gaat dat nu? uh...heb je nog plaats voor een extra fietske in de bus????

Hakinnen

Citaat van: "May Day"Marc zal na 16.00 bij mij zijn, dus voor 17.00 bij Eijsden gaat niet lukken ben ik bang.

voor Karz en mijn zal da wel 20.00 worden vrees ik.

maar..dan vollegaaaz met "die weise riese" a 110km/u :oops:  naar croix

karz

Citaat van: "Hakinnen"

Heb je nu een bus en een trailer? of hoe gaat dat nu? uh...heb je nog plaats voor een extra fietske in de bus????

duc , tlr , wat gaat er nog meer mee dan ? :D
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

The Dominator

Citaat van: "Hakinnen"

Heb je nu een bus en een trailer? of hoe gaat dat nu? uh...heb je nog plaats voor een extra fietske in de bus????

plek genoeg neem ik aan, wat moet er nog bij?? is italiaanse bus dus alleen iets roods kan mee :mrgreen:

Citaat van: "May Day"Marc zal na 16.00 bij mij zijn, dus voor 17.00 bij Eijsden gaat niet lukken ben ik bang.

17u is mij ook goed..... 17u dus in eijsden aan de tango, zijn we rond 20u in Croix, ik zeg das een mooie tijd om te BBQen :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Joepie1958

Dominater weet het beter :D
Het is inderdaad een dans-tankstation, alleen is het geen Tango maar een Samba :rofl:  :rofl:  :rofl:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

NrGiZeR

b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

NrGiZeR

b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

NrGiZeR

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "Hakinnen"

Heb je nu een bus en een trailer? of hoe gaat dat nu? uh...heb je nog plaats voor een extra fietske in de bus????

plek genoeg neem ik aan, wat moet er nog bij?? is italiaanse bus dus alleen iets roods kan mee :mrgreen:

Citaat van: "May Day"Marc zal na 16.00 bij mij zijn, dus voor 17.00 bij Eijsden gaat niet lukken ben ik bang.

17u is mij ook goed..... 17u dus in eijsden aan de tango, zijn we rond 20u in Croix, ik zeg das een mooie tijd om te BBQen :mrgreen:

Denk de Old-skool duc
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

Gieskes

Vanavond is het weer al goed genoeg om te funkele :wink:



..en morgen...

's ochtends...



's middags... :twisted:

oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

The Dominator

Citaat van: "Gieskes"Vanavond is het weer al goed genoeg om te funkele :wink:



..en morgen...

's ochtends...



topper!! damn heb dr zin an!!

's middags... :twisted:

color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Gieskes

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "Hakinnen"

Heb je nu een bus en een trailer? of hoe gaat dat nu? uh...heb je nog plaats voor een extra fietske in de bus????

plek genoeg neem ik aan, wat moet er nog bij?? is italiaanse bus dus alleen iets roods kan mee :mrgreen:

Citaat van: "May Day"Marc zal na 16.00 bij mij zijn, dus voor 17.00 bij Eijsden gaat niet lukken ben ik bang.

17u is mij ook goed..... 17u dus in eijsden aan de tango, zijn we rond 20u in Croix, ik zeg das een mooie tijd om te BBQen :mrgreen:

Wij zijn om 17:00 uur ook terplekke  :wink:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

The Dominator

en alweer trug in die heimat!! moet zeggen was een lekker maar vermoeiend weekendje..... maarja hebben alles heelgehouden en een hoop fun gehad!! kan diegene met zn uitgefikte R6 niet zeggen :mrgreen:

anyway, later meer!
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

uitgefikte R6? :? brand dat dan ?? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away