aanpak voertuigcriminaliteit

Gestart door DeWitte, 05 februari, 2006, 10:35:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Persbericht van de Stichting Aanpak Voertuigcriminaliteit

Motorfietsen.
Het aantal gestolen motorfietsen in 2005 is ten opzichte van 2004 nagenoeg gelijk gebleven (2004: 1768, 2005: 1765) . Het terugvindpercentage daalde van 29,0% naar 23,9%. Het aantal diefstallen zowel als het terugvindpercentage zijn ongeveer op het niveau van 1995. Dit is een forse afwijking van de algemene ontwikkeling, dat het aantal voertuigdiefstallen sinds 1995 met 40% gedaald is.
Bij motorfietsen is er een directe relatie tussen de leeftijd en het aantal diefstallen: het diefstalrisico neemt af met elk jaar dat de motorfiets ouder wordt. Het lijkt dus de moeite waard, juist in de beveiliging van nieuwe motorfietsen te investeren. Motorrijdersverenigingen en verzekeraars van motorfietsen zijn actief betrokken bij het project microdotting.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Ervaringen met diefstal  :?: en hoe beveilig jij je gouden kalf?

shoot.......
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: "Dwars"Ervaringen met diefstal  :?: en hoe beveilig jij je gouden kalf?

shoot.......

is daar niet al een topic over ??
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

je hebt gelijk :oops: slotjuh :idea:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away