Ducati 999 vs Lamborghini Gallardo

Gestart door DeWitte, 05 februari, 2006, 10:48:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

welke is sneller de Ducati of de Lambo :twisted: eerst ff stemmen voor dat je KLIK doet :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Haha, fout gegokt dus.... :oops:
ik dacht dat de .... sneller zou zijn
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

:D Ik had goed gegokt, maar zoiets is al eens op tv geweest met andere machine's geloof ik maar het resultaat was hetzelfde, de motor won.
Het was trouwens een VROUWELIJKE motorrijder. :D
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Citaat van: "QuattroFrits"Het was trouwens een VROUWELIJKE motorrijder. :D

zeker uitverkoop ergens :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "QuattroFrits"Het was trouwens een VROUWELIJKE motorrijder. :D

zeker uitverkoop ergens :mrgreen:

:laughing49so:

Herr Tod

Had hem al eens gezien. Wat zou het resultaat zijn als ze een GSX-R 1000 K6 nemen en een Porsche Carrera GT :twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Sirkwietjuh

Fuck the system !!!

WhomBom

damn... sliden met n SS'er....... petje af
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Busaberke

Ik gokte verkeerd.
Vaak is de motor in zo'n vergelijk toch iets langzamer omdat de auto een hogere bochtensnelheid kan aanhouden.
Maar dat is natuurlijk ook weer sterk afhankelijk van de circuit layout en daardoor behoorlijk subjectief .........

wel een vet filmpje!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

PatSpinner

Citaat van: "WhomBom"damn... sliden met n SS'er....... petje af

Vooral omdat de voetsteunen ook nog hoger staan dan gemiddeld hehehe....


Ik vond hem wel akelig veel op mijn fiets lijken... HAHAHA tis dezelfde (op de cc na).
..Listen!...........It's getting closer.....Can you hear me?  8)

Busaberke

Citaat van: "PatSpinner"

Ik vond hem wel akelig veel op mijn fiets lijken... HAHAHA tis dezelfde (op de cc na).

ooooowkeeeeeeej .................... wie regelt er ff ergens een Lambo ? :mrgreen:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

nope, helaas  :cry: een tamme Ferrari 310km/h (vlgs Karz) en mss een 300km/h trage Aston Martin DB9 maar dan houdt ut ver op. en me eend is te oud die waag ik er niet aan :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "PatSpinner"

Ik vond hem wel akelig veel op mijn fiets lijken... HAHAHA tis dezelfde (op de cc na).

ooooowkeeeeeeej .................... wie regelt er ff ergens een Lambo ? :mrgreen:

heb ik wel nog in me achtertuintje staan, zal eens onder de zijltjes gaan kijken wat ik heb..lol :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

PatSpinner

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "PatSpinner"

Ik vond hem wel akelig veel op mijn fiets lijken... HAHAHA tis dezelfde (op de cc na).

ooooowkeeeeeeej .................... wie regelt er ff ergens een Lambo ? :mrgreen:

heb ik wel nog in me achtertuintje staan, zal eens onder de zijltjes gaan kijken wat ik heb..lol :lol:

Ik zou willen dat ik zo kon rijden als die gast. Mijn knieen blijven altijd een halve meter boven de grond.... :P
..Listen!...........It's getting closer.....Can you hear me?  8)