Wie is de snelste of waarom rij je een Hayabusa; Discussie

Gestart door Busaberke, 05 februari, 2006, 22:12:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: "PatSpinner"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "WhomBom"Dus, voor de pk's hoef je n fiets niet te kopen denk ik.. ik denk dat je meer voor t karakter moet gaan  :idea:

:stupid:  karakter wie inge traktor :wink:

:rofl:

btw : Die Suus heeft wel de wielen van mijn Duc....

psst  :shutup:  die jappen hebben toch nog nooit wat zelf verzonnen :twisted: ja behalve die kamikazepiloten in WO ll

als hier geen gezeik van komt weet ik het ook niet meer
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "TTigertje"
Citaat van: "Busaberke"het eigenwijze uiterlijk wat ik in het begin (óók na aankoop) spuuglelijk vond.

Dat van dat koppel, schakellui rijden, sportief rijgedrag enz. enz. daar kan ik me wel iets bij voorstellen maar om een spuuglelijke motor aan te schaffen.........nee, dat NIET!

Het is als volgt gegaan:

Ik koos destijds voor een Blackbird omdat ik 'm mooier vond en omdat 'ie goedkoper was.
Ik beredeneerde dat die 11 pk minder topvermogen nooit zoveel verschil kon uitmaken.

Een jaartje later wist ik beter  :?
De Busa was de ultieme "klinkers-uit-de-grond-trekker" en toen was het bye-bye Blackbird , en moest er een Busa komen.

Ik vond dat kreng nog steeds lelijk, maar dacht " dat zie ik toch niet als ik er op rij" :mrgreen:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

ff alle gekheid op een stokkie (voor mij dan :mrgreen:) maar de busa vin ik echt niet lelijk, zeker in de kleuren zoals Hayasjeelski die had  :twisted: ech wel mooi. tis tenminste geen 13 in een dozijn gebakkie :wink:

wordt alleen gekocht door foute mannen met een identiteits-crisis :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Dwars"ff alle gekheid op een stokkie (voor mij dan :mrgreen:) maar de busa vin ik echt niet lelijk, zeker in de kleuren zoals Hayasjeelski die had  :twisted: ech wel mooi. tis tenminste geen 13 in een dozijn gebakkie :wink:

wordt alleen gekocht door foute mannen met een identiteits-crisis :mrgreen:

Zo zie je maar: elke doelgroep heeft z'n eigen motor, zowel de foute mannen met een identiteitscrisis als de potten zonder smaak ! :rofl:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Schmetzke

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Dwars"ff alle gekheid op een stokkie (voor mij dan :mrgreen:) maar de busa vin ik echt niet lelijk, zeker in de kleuren zoals Hayasjeelski die had  :twisted: ech wel mooi. tis tenminste geen 13 in een dozijn gebakkie :wink:

wordt alleen gekocht door foute mannen met een identiteits-crisis :mrgreen:

Zo zie je maar: elke doelgroep heeft z'n eigen motor, zowel de foute mannen met een identiteitscrisis als de potten zonder smaak ! :rofl:

:rofl:  :laughing49so:

Dwars vs BusaBerke, altijd weer lachen...  :mrgreen:

Herr Tod

Wie is de snelste rechtdoor ? De funnycar! Men neme een V8 blok en bouwt het lichtelijk om zodat het uiteindelijk op pure nitro loopt. Wat krijg je dan? 6000 paarden in 8 potjes :twisted: Een acceleratie van 0 naar 480 :shock: :shock: km/h in 3 seconden :shock: Topsnelheid 516++++ :shock: :shock:

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Busaberke

Dit is ook leuk, en goed voor een dikke 500 pk / 280Nm koppel:

de Hayabusa Turbo van Superkaos Performance:






Wel jammer van die uit de kuip stekende delen  :?
Ik weet dat er inmiddels al turbosets leverbaar zijn die netjes binnen de kuip blijven.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Veeeeeeeeeeeeeeeeet  :shock:  :shock:

Super mooie kleurstelling ook  :o

PatSpinner

Citaat van: "Busaberke"Dit is ook leuk, en goed voor een dikke 500 pk / 280Nm koppel:

de Hayabusa Turbo van Superkaos Performance:






Wel jammer van die uit de kuip stekende delen  :?
Ik weet dat er inmiddels al turbosets leverbaar zijn die netjes binnen de kuip blijven.

VETTE BAK... moet ik toegeven! :worship-cool:
..Listen!...........It's getting closer.....Can you hear me?  8)

Road Racing Tonnie

Misschien wel leuk om onderstaande site te bekijken, gezien de vele discussies, wie er nou sneller is  Hayabusa versus Kawasaki ZX12

www.Qsl.net/n5mya/hayabusa.html
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Busaberke

Citaat van: "Hakinnen"
dat antwoordt is waarschijnlijk nou het "Gix1000 effect"  :mrgreen: .

Kan zijn, maar het valt me wel op dat ik heel regelmatig uitgedaagd wordt (en meestal zwicht ....... ja, het vlees is zwak!)

Citaat van: "Hakinnen"
Ontwijkend antwoordt op de vraag
:wink:   :wink:
zit maar te geinen he

Nou daar kan ik kort over zijn:
een sprintje tot pakumbeet 200/h is geen probleem, maar 300/h doe ik niet meer, ik heb (ook in Duitsland) te vaak ondervonden dat de medeweggebruikers niet in staat zijn om hierop te anticiperen.

Het antwoord is dus nee.  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Schmetzke


Sirkwietjuh

Citaat van: "Schmetzke"Anders moeten we Gohstrider eens vragen  :lol:

Ja mail die gast eens even  :lol:  :P
Fuck the system !!!