Mijn dag kan niet meer stuk.

Gestart door Road Racing Tonnie, 06 februari, 2006, 15:48:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Schmetzke

JA! Mijn dag kan niet meer stuk!

Roger heeft ook een Husky SMR gekocht :worship-cool:

Na lang wikken en wegen heeft hij z'n KTM dan toch uiteindelijk ingeruild...

Hoe vet is dat  8)

Picca's volgen als hij z'n oranje pak verkocht heeft  :rofl:  :rofl:  :rofl:

Road Racing Tonnie

Kreeg enkele dagen terug, een verontrustend telefoontje van Mw Veer, daar Drikus zijn gezonheid zeer sterk achteruit ging, en hij uiteindelijk met spoed is opgenomen in het ziekenhuis, hij heeft daar een zware operatie moeten ondergaan, want nog juist op tijd heeft plaatsgevonden, het genezingsproces zal een lange tijd in beslag nemen.
Voor de operatie, zei hij tegen de doktoren, "En heel goed je best doen hoor, want ik wil zeker nog 20 jaar leven" wat een karaktermens, zo is hij altijd ten voeten uit geweest, ook op de racepistes.
Bij deze wens ik Drikus dan ook een snel en algeheel herstel toe, en op termijn ga ik zeker weer een bezoek aan hem brengen.
OPDAT ZIJ NOOIT MOGEN WORDEN VERGETEN.

Sla ik het blad MOTORmagazine open, en staat daar een stukje in, over Drikus Veer (Tijger van Borculo) dat hij zeer ernstig ziek is, eveneens wordt er gevraagd om hem een kaartje te sturen Kersebloesem 36 7006 MB Doetinchem.
Tevens hebben ze er een foto bij geplaatst, maar nu komt het, het is NIET een foto van Drikus veer, maar van een andere ook beroemde coureur, hoe dom moet je zijn, om dat te kunnen doen, zal maar eens een mailtje richting redactie van het motorblad sturen. :(
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

B-Witch

Vervelend bericht Tonnie, laten we hopen dat Drikus snel weer de oude is, iig ook van mij van harte beterschap :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Road Racing Tonnie

Citaat van: "suzuki-girl"Vervelend bericht Tonnie, laten we hopen dat Drikus snel weer de oude is, iig ook van mij van harte beterschap :!:

Super, suzuki-girl, zal zeker jou naam noemen als ik op ziekenbezoek ga.
erewoord.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"Vervelend bericht Tonnie, laten we hopen dat Drikus snel weer de oude is, iig ook van mij van harte beterschap :!:

:stupid:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Dinsdag even een bezoek gebracht, aan Drikus Veer, en het was weer een zeer warme ontvangst, ondanks dat het maar heel langzaam met hem de goede kant opgaat, maar laten we blij zijn, dat er vooruitgang in zit, want het is echt kantje boord geweest, maar mede door zijn hele lieve vrouw Marie, en de ijzeren wil van Drikus, zal het op termijn wel weer goed komen, ben er een uurtje geweest, en heb toch heel gezellig met hem gepraat, en natuurlijk ben ik met hem weer terug gegaan naar zijn racetijd, en ondanks dat hij nog zwaar onder de morfine zit, was zijn geest nog kraakhelder, wat een man, echt uniek, nadat ik aanstalten maakte om afscheid te nemen, zei Drikus "Tonnie blijf nog even, met jou kan ik zo fijn praten over het verleden" tja dan wordt ik daar zelfs stil van,
Bij het afscheid, heb ik hem natuurlijk een hand gegeven, en dan komt de gedachte altijd bij mij bovendrijven, met de hand die ik nu vast heb, heeft Drikus in de vijftiger jaren, de unieke snelle 4 cil Gilera, tot het uiterste over de Drentse heide gejaagd, niets en niemand ontziend.
Ook heeft hij vele kaarten toegestuurd gekregen, na een oproep, in een motorblad, maar ook een kaart van een zeer zieke geest, die een kaart stuurde, "met oprechte deelneming" uiteraard zonder afzender :cry:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Steefke™

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"maar ook een kaart van een zeer zieke geest, die een kaart stuurde, "met oprechte deelneming" uiteraard zonder afzender :cry:

Ja helaas lopen er ook genoeg van dit soort debielen rond, zij kom ook nog wel een keer aan hun trekken, ik geloof niet veel, maar ik ben ervan overtuigt dat dit soort figuren vroeg of laat gestraft zullen worden voor dit soort ongein.
Smells like rubber

B-Witch

Heel fijn om te horen Tonnie dat het met Drikus weer de goede kant uit gaat.
Ik hoop dat hij nog lang mag leven om jou nog veel van zijn memoires te vertellen, zodat wij er ook nog van kunnen meegenieten :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

Citaat van: "Steefke"
Citaat van: "Road Racing Hayabusa"maar ook een kaart van een zeer zieke geest, die een kaart stuurde, "met oprechte deelneming" uiteraard zonder afzender :cry:

Ja helaas lopen er ook genoeg van dit soort debielen rond, zij kom ook nog wel een keer aan hun trekken, ik geloof niet veel, maar ik ben ervan overtuigt dat dit soort figuren vroeg of laat gestraft zullen worden voor dit soort ongein.

mee eens, ook wel logisch; alleen eikels doen zo iets, eikels gedragen zich in de kroeg ook als een eikel en dan... ala,  :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"Heel fijn om te horen Tonnie dat het met Drikus weer de goede kant uit gaat.
Ik hoop dat hij nog lang mag leven om jou nog veel van zijn memoires te vertellen, zodat wij er ook nog van kunnen meegenieten :wink:

:stupid:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Steefke"
Citaat van: "Road Racing Hayabusa"maar ook een kaart van een zeer zieke geest, die een kaart stuurde, "met oprechte deelneming" uiteraard zonder afzender :cry:

Ja helaas lopen er ook genoeg van dit soort debielen rond, zij kom ook nog wel een keer aan hun trekken, ik geloof niet veel, maar ik ben ervan overtuigt dat dit soort figuren vroeg of laat gestraft zullen worden voor dit soort ongein.

Nou Steefke, het volgende kan ik er nog aan toevoegen, de kaart was al ruim een week terug gestuurd, maar Mw Veer, durfde hem niet aan Drikus te laten zien, maar tijdens mijn aanwezigheid, heeft zij hem tevoorschijn gehaald, en hem aan Drikus en mij laten zien, waarop Drikus en ook weer zijn vrouw zeer verdrietig werden :cry: , heb ze allebei omarmd en hun moed en liefde ingesproken, wat ook bij mij emoties opriep.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Steefke™

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"
Citaat van: "Steefke"
Citaat van: "Road Racing Hayabusa"maar ook een kaart van een zeer zieke geest, die een kaart stuurde, "met oprechte deelneming" uiteraard zonder afzender :cry:

Ja helaas lopen er ook genoeg van dit soort debielen rond, zij kom ook nog wel een keer aan hun trekken, ik geloof niet veel, maar ik ben ervan overtuigt dat dit soort figuren vroeg of laat gestraft zullen worden voor dit soort ongein.

Nou Steefke, het volgende kan ik er nog aan toevoegen, de kaart was al ruim een week terug gestuurd, maar Mw Veer, durfde hem niet aan Drikus te laten zien, maar tijdens mijn aanwezigheid, heeft zij hem tevoorschijn gehaald, en hem aan Drikus en mij laten zien, waarop Drikus en ook weer zijn vrouw zeer verdrietig werden :cry: , heb ze allebei omarmd en hun moed en liefde ingesproken, wat ook bij mij emoties opriep.

ik ben van huis uit best rustig (behalve als op de crosser zat) maar als ik zo iets lees dan zou die dwaas het liefst eens even op zijn ogen......:evil:  :evil:
Smells like rubber

Steefke™

Door mijn ergernis was het bijna vergeten, wil ik Dirkus en zijn vrouw van harte beterschap wensen :wink:
Smells like rubber

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Steefke"Door mijn ergernis was het bijna vergeten, wil ik Dirkus en zijn vrouw van harte beterschap wensen :wink:

Zal het zeker overbrengen.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

*******************Hemeyla******************


Een man waar ik altijd een diep respect voor heb gehad, was de in Laren (G) wonende Herman Meyer (HErman MEYer LAren) een fabelachtige technicus, en een zeer goed coureur, vele vele Int Nat coureurs, deden een beroep op hem, om van zijn diensten gebruik te maken, en met succes, in de zestig zeventiger jaren was zijn naam niet weg te denken, op het Int racefront, velen reden met een door Herman ontworpen en gefabriceerde versnellingsbak, enz enz enz.
Kan daar nog heel veel over vertellen maar, het volgende, na zijn actieve race-en het bouwen van, is hij een klein beetje in de anonimiteit geraakt, (voorzichtig uitgedrukt) en was hij jaren onvindbaar, heb heel veel navraag gedaan, tot zelfs in zijn woonplaats toe, maar niemand, kon mij verder helpen, tot voor een tijdje terug, ik in contact kwam met iemand, die mij misschien wel verder zou kunnen helpen (bedankt Martin)
En na wat heen en weer gebel, kreeg ik het adres en tel nummer, een heel klein plaatstje in het Noorden van het land.
Heb direct contact gezocht, en heb gezegd wie ik ben enz, en dat ik een klein beetje race bezeten ben, en hem graag zou willen bezoeken, om weer terug te gaan in de tijd, in eerste instantie, was hij zeer afstandelijk, maar allengs ontdooide hij beetje bij beetje, ondanks dat hij het hele racemetier, achter zich had gelaten.
Op mijn vraag, of ik toch eens een keer bij hem mocht komen, was zijn verrassende antwoordt, "Nou Tonnie, dan ben jij 1 v/d weinigen, waar ik dan wel een praatje mee wil maken" dus binnenkort maak ik een afspraak, om die unieke man te ontmoeten, ook mag ik foto,s maken, waar ik zeer gelukkig mee ben.
"Herman op voorhandt bedankt voor jou bereidwilligheid"

Als men al wat wilt weten over Hemeyla, dan via Google Hemeyla intypen, U zult verbaast staan.
Zijn vaste lijfspreuk vroeger was altijd.

"We zullen doorgaan, altijd maar doorgaan"
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********