Mijn dag kan niet meer stuk.

Gestart door Road Racing Tonnie, 06 februari, 2006, 15:48:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Steefke™

Ik vanavond even de grote wintercheck aan het doen aan mijn koekblik, wiellagers bijgesteld, ik denk zal ik de spanning van de bandjes ook even meten. ik pak mijn digitale metertje draai het eerste dopje eraf duw dat ding op het ventiel en tot mijn grote verbazing staat er niet hoeveel druk er op de band zit maar er staat 666 op het display, dat kreng is bezeten van de duivel, hij wil nu ook niet meer uitgaan.  :shock: :shutup:  :shock:
Smells like rubber

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

*LUCKY 13*

gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

Steefke™

Citaat van: "*LUCKY 13*"
Citaat van: "WhomBom"http://www.youtube.com/watch?v=VTnPGdjFVcU  :rofl:

:shock:  :rofl:

het muziekje :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:
Smells like rubber

Bianca


B-Witch

Trouwens Tonnie, nog wat van Drikus gehoord, of ie al wat opgeknapt is :?:  :?:

Was aan het teruglezen, en eigenlijk ben ik er wel benieuwd naar :wink:


(beetje nieuwsgierig mss, maar ik weet altijd alles graag) :oops:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Road Racing Tonnie

Citaat van: "suzuki-girl"Trouwens Tonnie, nog wat van Drikus gehoord, of ie al wat opgeknapt is :?:  :?:

Was aan het teruglezen, en eigenlijk ben ik er wel benieuwd naar :wink:


(beetje nieuwsgierig mss, maar ik weet altijd alles graag) :oops:

Nou Drikus gaat iedere dag een klein stukje vooruit, hij hoopt zelf over een paar maand weer in zijn oude doen te zijn, en gezien zijn wilskracht, zou dat best mogelijk kunnen zijn, best wel uniek.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Steefke™

een beetje off forum maar dit ik moet het even kwijt. Vandaag m'n Hetnet "bellen en surfen" geinstalleerd, het lijkt wel of m'n computer moeite heeft met de snelheid waar mee de internetpagina's geopend worden met deze verbinding. Verdoeme was is die verbinding rap, nu kan ik het forum nog sneller door crossen.  :thumbsup: en niks meer wachtte tot al die piccies eindelijk zij geopend
Smells like rubber

DeWitte

ben ook al jaren een tevreden HetNet gebruiker: never probs en snel zat iig: @home sucks  :oops:, die hebben meer verstand van elektriek en jaas
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Jor

Die plantenspuit komt me bekent voor, die gebruik ik om het onkruid te verdelgen op de oprit.....  :D  :D
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Road Racing Tonnie

Vandaag een beetje kartpromotie gedaan, met een 4 jarige karter op zijn school, (hij was 2,5 jaar toen hij er mee begon), ik dacht dat het met een half uurtje wel genoeg was, maar nee hoor, ruim een uur, zijn we er geweest, en de kinderen hebben allemaal heel erg genoten, nou daar doen we het toch voor, want wie de jeugd heeft, die heeft de toekomst toch????









Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Jor

waarschijnlijk kon hij eerder karten dan fietsen..... :P  :P
Echt super stoer zo'n klein manneke in zo'n kart,
Ik ben 2 jaar geleden op de KTM dag geweest in de buurt van eindhoven.
Daar reden jochie's ( & meisjes) van 4 jaar op crossers, en die kennen geen angst...
Enigste wat ze kennen is dat het harder moet!!
echt super ruig :!:  :!:
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Steefke™

Citaat van: "Jor"waarschijnlijk kon hij eerder karten dan fietsen..... :P  :P
Echt super stoer zo'n klein manneke in zo'n kart,
Ik ben 2 jaar geleden op de KTM dag geweest in de buurt van eindhoven.
Daar reden jochie's ( & meisjes) van 4 jaar op crossers, en die kennen geen angst...
Enigste wat ze kennen is dat het harder moet!!
echt super ruig :!:  :!:

dat probeer ik nou ook met de oudste van ons (4) maar de vrouw is er niet zo blij mee dus leer ik m'n maar eerst eens sleutelen aan de  motor :wink:
Smells like rubber