Trail opstapdag 2 April 2006 Landgraaf

Gestart door DeWitte, 22 februari, 2006, 09:25:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Ik vind het ook prima,
het weer moet idd wat beter...bij regen ben ik er iig niet. :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

R-yen

Angelique en ik komen waarschijnlijk ook wel kijken, we gaan er dan wel rechtstreeks naartoe aangezien het vlakbij ons is.

Karin

Citaat van: "Dwars"
Terrein ligt in Landgraaf, in het kerkdorp Abdisschenbosch aan de Europaweg-noord. Op deze plattegrondjes kun je je oriƫnteren. Het terrein is gemarkeerd met een rood kruisje.





Ik ga zeker 5 minuten van te voren weg....Ligt bij mij zowat in de achtertuin  :mrgreen:

DeWitte

aha, ook goed als trefpunt :twisted: ik neem slagroom op de rijstevlaai en 1 klontje suiker in de thee :mrgreen: (geintje) :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Ik kom ook met de kids.  13.00  uur bij Hornbach.

PatSpinner

Citaat van: "suzuki-girl"wat sexclub, tegenwoordig willen steeds meer vrouwen die dingen in de slaapkamer om manlief te entertainen... :twisted:

klopt! 8)
..Listen!...........It's getting closer.....Can you hear me?  8)

DeWitte

13:00 bij Hornbach wordt nix; dan is nl Roda jc-Ajax daaro :? Karin of R-yen mss een idee daar in Landgraaf; of iedereen gewoon zelf er naar toe rijden? bedoel beschrijving vind je in dit topic??????????

shoot :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Mc Donalds in Landgraaf? Ligt aan de Brunssummerweg. Is de weg die haaks staat aan het einde van de Kleikoeleweg (zie kaartje) en dus parallel loopt aan de N299. Einde weg Kleikoeleweg oversteken en je rijdt zowat Mc Donalds binnen.

DeWitte

Citaat van: "Dwars"

CiteerTerrein ligt in Landgraaf, in het kerkdorp Abdisschenbosch aan de Europaweg-noord. Op deze plattegrondjes kun je je oriƫnteren. Het terrein is gemarkeerd met een rood kruisje.

Het eerste plaatje is van dichtbij daarna zoomen we uit. Deze plaatjes komen van www.viamichelin.com op deze site kun je ook een mooie routeplanning maken.






zoals hierboven beschreven dus; iig ik rij rechtstreeks en zal er rond 13:30 uur zijn in begeleiding van Mw dwars en die kleine dwarsligger :mrgreen: Stievele en botsmuts in de All-road-boXer-auto; alleen jammer dat er dan de beertender er niet ook meer inpast :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Wij gaan dan ook maar rechtstreeks, tenzij Karin de koffie klaar heeft van te voren :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Gieskes

Ich dink det ich auch waal effe kom kieke, en rieje natuurlijk. Ich zal de cross-sjtevele alvas in ut vet zette.

8)
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

DeWitte

:thumbsup: hoe meer zielen hoe meer vreugde 8) Kiddo's ook welkom :idea: die mogen door de pratsch baggere :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Citaat van: "suzuki-girl"Wij gaan dan ook maar rechtstreeks, tenzij Karin de koffie klaar heeft van te voren :mrgreen:

Haha, dat ga ik niet redden. Ga morgenvroeg ook nog eerst 24 km wandelen (training voor de Nacht van Gulpen), dus ben al blij als ik op tijd terug ben  :wink:

B-Witch

Citaat van: "Karin"
Citaat van: "suzuki-girl"Wij gaan dan ook maar rechtstreeks, tenzij Karin de koffie klaar heeft van te voren :mrgreen:

Haha, dat ga ik niet redden. Ga morgenvroeg ook nog eerst 24 km wandelen (training voor de Nacht van Gulpen), dus ben al blij als ik op tijd terug ben  :wink:

24 km wandelen :shock:
dan moet je vroeg op meid!!
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Net een telefoontje gehad vd organisatie; alles is gereed en div. parcoursen zijn uitgezet 8) als je wilt rijden denk aan stevig schoeisel en een botsmuts :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away