Limiet op de autobahn?

Gestart door DeWitte, 22 februari, 2006, 18:19:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

@Nippon


WhomBom

Wat mij wel eens opvalt is dat mensen in t algemeen veel te opgereegd zijn in t verkeer. Neem bijv. zo'n middelvingertje... ik kan dus niet tegen zo'n dingen... ga ik weer domme dingen van doen  :roll:

Laatst ook zo'n opa in z'n rode strontbak (hyundai... die zijn hélemaal erg)

Het was zo half aan het schemeren, en hij tuft daar wat rond met 40 waar je 50 mag.. kan ik nog mee leven... tot er n stukje komt waar ik hem in kan halen.

Dus, bij het eerste beste stukje rechte weg prik ik hem ernaast, flits effe met mn licht zodat ie ook daadwerkelijk gesnapt heeft dat ik naast hem zit.. en begrijpt dat ik hem in ga halen (bij de ouderen verkeersdeelnemers heb je soms wat meer geduld nodig  :roll: ) en haal hem in.

ik ben (&*(%^))&^% nog geen 20 meter verder of ik zie sjaak-rollator opeens flitsen in mn spiegels. en niet effe... die #$%@ fanatiekeling hield zich bezig.

Dus, ik gestopt langs te weg om te vragen wat was... zegt die geitensokken-popper "uuh... je moet mensen niet verblinden met je licht bla bla bla" en voor ik iets terug kon zeggen, misschien zelfs proberen om door 3 dikke lagen eiken plank (die zaten voor zn kop) uit te leggen waarom ik wel n seconde groot licht op had, ging ie ervan door.

Heeft ie geweten.... ik moet zeggen... ik vind het wel eens een minpuntje dat je lamp wat omhoog schijnt als je gasgeeft, en omlaag als je remt, omdat als je dan bijvoorbeeld voor een bocht remt in t donker, je de bocht niet meer zo goed ziet.

In dit geval kon ik mijn geluk niet op... telkens als ik gas gaf, kwam mn 60 watt powered by phlips lichtstraal VOL in die achteruitkijkspiegel... en de zijspiegel, en toen weer de achteruitkijkspiegel.... tot hij ergens rechtsaf ging waar ik rechtdoor moest  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

WhomBom

hmmm.. daar ging wat mis  :oops:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

karz

Citaat van: "WhomBom"Wat mij wel eens opvalt is dat mensen in t algemeen veel te opgereegd zijn in t verkeer. Neem bijv. zo'n middelvingertje... ik kan dus niet tegen zo'n dingen... ga ik weer domme dingen van doen  :roll:

Laatst ook zo'n opa in z'n rode strontbak (hyundai... die zijn hélemaal erg)

Het was zo half aan het schemeren, en hij tuft daar wat rond met 40 waar je 50 mag.. kan ik nog mee leven... tot er n stukje komt waar ik hem in kan halen.

Dus, bij het eerste beste stukje rechte weg prik ik hem ernaast, flits effe met mn licht zodat ie ook daadwerkelijk gesnapt heeft dat ik naast hem zit.. en begrijpt dat ik hem in ga halen (bij de ouderen verkeersdeelnemers heb je soms wat meer geduld nodig  :roll: ) en haal hem in.

ik ben (&*(%^))&^% nog geen 20 meter verder of ik zie sjaak-rollator opeens flitsen in mn spiegels. en niet effe... die #$%@ fanatiekeling hield zich bezig.

Dus, ik gestopt langs te weg om te vragen wat was... zegt die geitensokken-popper "uuh... je moet mensen niet verblinden met je licht bla bla bla" en voor ik iets terug kon zeggen, misschien zelfs proberen om door 3 dikke lagen eiken plank (die zaten voor zn kop) uit te leggen waarom ik wel n seconde groot licht op had, ging ie ervan door.

Heeft ie geweten.... ik moet zeggen... ik vind het wel eens een minpuntje dat je lamp wat omhoog schijnt als je gasgeeft, en omlaag als je remt, omdat als je dan bijvoorbeeld voor een bocht remt in t donker, je de bocht niet meer zo goed ziet.

In dit geval kon ik mijn geluk niet op... telkens als ik gas gaf, kwam mn 60 watt powered by phlips lichtstraal VOL in die achteruitkijkspiegel... en de zijspiegel, en toen weer de achteruitkijkspiegel.... tot hij ergens rechtsaf ging waar ik rechtdoor moest  :twisted:


:rofl:   die rijdt mijn vrouw ook  :rofl:  :worship-cool:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Busaberke

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"NL landensticker betekend voor de Duitsers  Nur Links, ben het lang niet altijd eens met die gasten, maar in deze uitleg, 100%.
Kzie nog die Tabbert caravan of hoe die hokken ook heten mogen, naar links komen, 50 mtr voor me, waar mijn snelheid, zo tussen de 260-270 km lag, en er maar 1 ontsnapping mogelijk was, enwel tussen de vangrail, en die !@#@$%^&(*&^^%$$#@@#$%^&^%$@!#$%^&**&^%$#@#$%^& gore caravan, sorry, liet mij even gaan.

Ik begrijp jouw frustratie volledig, Tonnie.
Dit soort situaties heb ik meermalen meegemaakt , waarvan 1x te veel met als gevolg dat ik mezelf over de kop remde  :banghead4rv:
Dat is voor mij meteen het punt geweest dat ik besloten heb om niet meer zo waanzinnig hard te rijden.
Want vergis je niet, óók de Duitse automobilisten komen doodleuk met een vaartje van rond de 120 km/h naar de 3e rijstrook.
Man kàn vaak niet inschatten dat daar iemand met meer dan de dubbele snelheid aangestormt komt.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

SuzukiLimburg

Ik vind het wel grappig dat in het artikel word gezegd dat ze de maximum snelheid overal gelijk willen gaan trekken, maar deze max snelheid willen bepalen aan de hand van de condities van de weg.
De condities van de weg zijn dus overal anders en dus zouden de maximumsnelheden toch ook overal anders worden.  :?
Je kunt dus niet de maximum snelheid bepalen op 1 type wegdek. Als de heren uit Brussel dan naar het Belgsiche wegennet gaan kijken, mogen we dadelijk nog maar 50 door heel Europa op de snelwegen.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"óók de Duitse automobilisten komen doodleuk met een vaartje van rond de 120 km/h naar de 3e rijstrook.

zelden :!: meestal zit er een NL stickertje op (de KIP)  :evil:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away