Hoofdmenu

NCR Millona R

Gestart door Desmo-devil, 09 maart, 2006, 14:58:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Desmo-devil

Wat vinden jullie van deze ?
De NCR Millona R
Ducati 1000 DS Blok
Ohlins vering
999R Remsysteem
Marchesini Magnesium wielen
carbon fiber tank en body
heel veel titanium delen
gewicht 125 KG !!!!!!
Handgemaakt klaar in 60 dagen na bestelling.
oplage 30 stuks wereldwijd
Prijs ?????????? (wie weet het)
OOk verkrijgbaar als Millona Oneshot met nog betere specs en Ducati 1080 DS blok en weegt 120 KG



Motzippaldy

Citaat van: "Desmo-devil"Wat vinden jullie van deze ?

Ducati 1000 DS Blok



Motor uit 21 eeuw die xxxxx€ kost  :shutup: met een en blok uit 19 eeuw   :banghead4rv:


Doe mij die maar  :worship-cool:
(ook 19 eeuw blok  :mrgreen:  )  

Proud on the South  

@Nippon

Mhhhh..... kweet nie zitten geen koffers op  :!:

en met zo'n slappe ketting kun je helemaal niet rijden  :twisted:

PatSpinner

Citaat van: "BoxerQ"Mhhhh..... kweet nie zitten geen koffers op  :!:

en met zo'n slappe ketting kun je helemaal niet rijden  :twisted:
:rofl:
..Listen!...........It's getting closer.....Can you hear me?  8)

Hakinnen

de prijs?

voor de NCR Millona "one shot".....................48000 incl!



CiteerGermany

  NCR Center

   * Hegemann motoraeder
     Grunbacher Str. 63
     71384 Großheppach
     Direct: +49(0)7151.60.41.676
     Fax: +49(0)7151.60.41.679
     Email: peter@ducati-hegemann.de

   * Ducati Hamburg
     Nedderfeld 32
     D-22529 Hamburg
     Direct: +49.040.66.85.16.94
     Fax: +49.040.66.85.16.95
     Email: Ducatistorehh@aol.com

su

Holand

  NCR Center

   * BITUBO RACESERVICE
     Email: stefan@bitubo-raceservice.nl


su

Ireland

  NCR Point

   * Ducati Dublin
     25 Oak Road
     Business Park Dublin 12
     Direct: +353.1.46.03.168
     Fax: +353.1.46.03.169
     Email: Ducatidublin@ducatidublin.com

su

Italy

  NCR Point

   * DUCATI ANCONA
     via Flaminia, 220
     60100 Ancona
     Direct: +39.071.88.00.20
     Fax: +39.071.88.80.43
     Email: direzione@ducatiancona.com

   * DUCATI ROMA
     via Gregorio VII, 152
     00165 Roma
     Direct: +39.06.39.38.88.85
     Fax: +39.06.39.37.98.60
     Email: ducati.roma@ducatistore.com

   * LUCIANO MOTO
     via Giacomo Bove, 29/31
     00154 Roma
     Direct: +39.06.57.28.71.73
     Fax: +39.06.5713.30.84

   * DUCATI PIACENZA
     via Emilia Parmense, 144f
     29100 Piacenza
     Direct: +39.0523.61.53.32
   * MOTO TECHNOLOGY
     piazza Stazione S. Lorenzo Colli, 9
     90146 Palermo
     Direct: +39.091.67.11.346

  NCR Center

   * DUCATI FACTORY SHOP
     corso Ducati, 3
     40132 Bologna
     Direct: +39.051.64.13.343

su

Sweden

  NCR Center

   * BISCAYA MOTOR RACING AB
     Hol 1257
     441 93 Alingsås
     Direct: +46.0322.63.01.24
     Fax: +46.0322.63.01.80
     Email: post@biscaya.com

su

Japan

  NCR Center

   * Moto plan co ltd  
     4-29 Hirako Asada
     470-0124 Nissin Aich
     Direct: +81.52.80.65.522
     Email: info@motoplan.co.jp

Heb een tijdje zaken gedaan met NCR vwb de titanium componenten voor Ducati (daarom heeft mijn ducske dezelfde titanium clutch cover als de millona R)
NCR is sinds 2002 onderdeel van de poggipolini groep en maakt special parts voornamelijk uit alu en titanium alleen voor Ducati . poggipolini is dan weer het moeder bedrijf en die leveren titanium componenten aan nogal wat MotoGP / SBK teams en aan het USA Yoshimura Suzuki team.

Kwam echter een "hele vette kink in de kabel" in de vorm van een heel stevig meningsverschil met de directeur aldaar omdat ik vondt dat ie zich niet aan gemaakte afspraken hield (en als het om dat soort  $$ spul gaat is het wel fijn als ze dat wel doen) , ik heb de "stekker eruit getrokken" en besloten er geen zaken meer mee te doen.

probleem was dat de "grote baas" die best ok is..besloten had om zijn verwende 23jarige zoontje op de directeurszetel bij NCR te zetten.. Ontzettend arrogant menneke , weet geen zak van motoren , doet de hele dag niks anders dan de grote meneer uithangen, in zijn dikke porsche door bolonga knallen en zijn armani of D&G pakske gladstrijken.. iig ..ik kan het niet vinden met da menneke

(laatste bestelling waren een viertal titanium koppelingsdeksels van 78 gram per stuk..hele pakketje woog geen kilo..mocht ik ff 78euro! verzendkosten dokken aan TNT!  "We have only the best and exlusive parts so we only use the best facilities in shipping"!  Yeah...my ASS.


Mijn naam staat dus wel nog op hun site als NCR center Holland...

heb hier wel nog ergens een mooie pers informatie map liggen van de NCR Millona 2006.  wellicht zit er hier ne Duc rijder die 'm wilt hebben?

De fietsen zijn ondanks hun eenvoudige blok wel megagoed.  ze racen er veel mee en de rondetijden zijn zeker niet verkeerd.  in Italie hebben ze het "supertwin" kampioenschap gewonnen tov een heel veld Duc 999R's .
Fietske stuurt en remt fantastisch en heeft een wel heel laag gewicht.
Er is overigens ook een NCR die gebruik maakt van een 999R SBK specificatie blok.

May Day

Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "Desmo-devil"Wat vinden jullie van deze ?

Ducati 1000 DS Blok



Motor uit 21 eeuw die xxxxx€ kost  :shutup: met een en blok uit 19 eeuw   :banghead4rv:


Doe mij die maar  :worship-cool:
(ook 19 eeuw blok  :mrgreen:  )  

En wat is er dan zo modern aan dat blok van die guzzi? Ik vind hem ook heel mooi, maar technologisch is ie volgens mij niet verder dan een opel blitz
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

Desmo-devil

Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "Desmo-devil"Wat vinden jullie van deze ?

Ducati 1000 DS Blok



Motor uit 21 eeuw die xxxxx€ kost  :shutup: met een en blok uit 19 eeuw   :banghead4rv:


Doe mij die maar  :worship-cool:
(ook 19 eeuw blok  :mrgreen:  )  


Bedankt weer voor je waardevolle bijdrage.
Je weet duidelijk niet waar je het over hebt. Zie de bijdrage van Hakinen.

Hakinnen

Citaat van: "Desmo-devil"
Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "Desmo-devil"Wat vinden jullie van deze ?

Ducati 1000 DS Blok



Motor uit 21 eeuw die xxxxx€ kost  :shutup: met een en blok uit 19 eeuw   :banghead4rv:


Doe mij die maar  :worship-cool:
(ook 19 eeuw blok  :mrgreen:  )  


Bedankt weer voor je waardevolle bijdrage.
Je weet duidelijk niet waar je het over hebt. Zie de bijdrage van Hakinen.

Tjsa...ieder het zijne he..
Motzy is een Yamaha fan, houdt niet van de italiaanse fietskes denk ik en komt daar met een duidelijke mening voor uit.
Maakt verder niet veel uit denk ik..

Gaat allemaal om persoonlijke voorkeuren..ieder het zijne.



Motz vergeet alleen ff dat die NCR millona ondanks zijn "19de eeuws blok" een betere PK-kilo verhouding / betere remmen en vering heeft dan de 98/99 Yammie R1 en waarschijnlijk "rondjes om de R1 draait" :mrgreen:  :wink:

Motzippaldy

Jullie snappen niet wat ik bedoel  :?  en daroom vergeet maar wat ik geschreven heb   :shock:


Enige motor die Motzy wil ,behalve Yamaha dan, is een Duc maar wel een desmoquatro(een vriend van mij heeft 3 stuk 8)  )
Proud on the South  

Hakinnen

Citaat van: "Motzippaldy"Jullie snappen niet wat ik bedoel  :?  en daroom vergeet maar wat ik geschreven heb   :shock:


Enige motor die Motzy wil ,behalve Yamaha dan, is een Duc maar wel een desmoquatro(een vriend van mij heeft 3 stuk 8)  )


Jawel hoor Motz..snap je wel.. :wink:

e mijne is een desmoquatro , neemt niet weg dat ook een desmodue ook heel leuk rijden is (en bovendien minder onderhoud nodig heeft)

Busaberke

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Motzippaldy"Jullie snappen niet wat ik bedoel  :?  en daroom vergeet maar wat ik geschreven heb   :shock:


Enige motor die Motzy wil ,behalve Yamaha dan, is een Duc maar wel een desmoquatro(een vriend van mij heeft 3 stuk 8)  )


Jawel hoor Motz..snap je wel.. :wink:

e mijne is een desmoquatro , neemt niet weg dat ook een desmodue ook heel leuk rijden is (en bovendien minder onderhoud nodig heeft)

Ik vind die Duc's qua design óók supergaaf.

Maar het is niks voor mij, ik zou me kapot ergeren aan de onderhoudsgevoelige, inferieure kwaliteit, die door vele ducatisten onder het mom van "karakter" bedekt wordt met de mantel de liefde.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Desmo-devil

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Motzippaldy"Jullie snappen niet wat ik bedoel  :?  en daroom vergeet maar wat ik geschreven heb   :shock:


Enige motor die Motzy wil ,behalve Yamaha dan, is een Duc maar wel een desmoquatro(een vriend van mij heeft 3 stuk 8)  )


Jawel hoor Motz..snap je wel.. :wink:

e mijne is een desmoquatro , neemt niet weg dat ook een desmodue ook heel leuk rijden is (en bovendien minder onderhoud nodig heeft)

Begrijp het zeker wel, maar komt soms niet leuk over om alles af te kraken vanwege je persoonlijke voorkeur. Ik ben een Duc freak in hart en nieren, maar je mag op het forum zoeken waar ik ergens een ander motormerk heb afgekraakt. Ik hou daar gewoon niet van. Verder geen hard feelings. OK ?

Gieskes

:banghead4rv:

Ik heb een vergrootglas nodig om dit topic te volgen!!!
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Motzippaldy"Jullie snappen niet wat ik bedoel  :?  en daroom vergeet maar wat ik geschreven heb   :shock:


Enige motor die Motzy wil ,behalve Yamaha dan, is een Duc maar wel een desmoquatro(een vriend van mij heeft 3 stuk 8)  )


Jawel hoor Motz..snap je wel.. :wink:

e mijne is een desmoquatro , neemt niet weg dat ook een desmodue ook heel leuk rijden is (en bovendien minder onderhoud nodig heeft)

:stupid: Me 2 Motzy :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Topic starter vraagt

Citaat van: "Desmo-devil"Wat vinden jullie van deze ?


Ik heb mijn antwoord gegeven maar het is waarschijnlijk negatief  :?
Dus zulke antwoorden kan je verwachten als je meningen van anderen vraagt  :shock:


Inderdaad no hard feelings   :wink:
Proud on the South