There is music in the air

Gestart door DeWitte, 15 maart, 2006, 19:09:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Zijn hier nog meer mensen die regelmatig een stukkie muziek luisteren onder het motorrijden?? Doe het nu al een paar jaar als ik alleen ga sturen; nu met de mp3 speler (vette sound trouwens :mrgreen:) maar eeuh nog meer mensen die dit doen?? Ook gemerkt dat je je rijstijl/tempo aanpast aan de soort muziek??

(ja is gevaarlijk, nou en? wel kicX )  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

Ik heb n maand ofzo geleden een nieuwe helm gekocht, en die zit echt strak, dus ik heb nog niet geprobeerd om die doppen eronder te krijgen  :?

Maar normaal deed ik dat wel altijd, en daar ga je inderdaad compleet anders van rijden  :twisted:  

Als je rustige muziek hebt, rij je mooi rustig, als je n beetje stamp muziek hebt rij je echt asociaal. Het leukste rijden zijn die mee bléér platen eigenlijk, Within temptation, en vooral the cranberries-zombie.

Maar wat heb jij dan voor oordopjes dwars? de gewone die in je oor zitten zeg maar?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Citaat van: "WhomBom"Maar wat heb jij dan voor oordopjes dwars? de gewone die in je oor zitten zeg maar?

yep de gewone die bij de Mp3 speler zaten: ben nog op zoek naar "beter/voller" geluid; heb je een tip? dacht aan een oude koptelefoon slopen en die luidsprekers inbouwen in de helm?? zou dat werken??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

zelf heb ik nu zoiets:



ziet uit als n beklopte als je ze ophebt, en als je ze onder de helm op wil moet je effe kijken of het past, maar ze hebben echt n moooi geluidje  :D

zeker als je n equalizer op je mp3 hebt, kun je t mooi instellen, klinkt net echt  8)

Wat ook n voordeel bij deze dingen is, is dat ze over je hele oor zitten, want bij mij drukken de "conventionele"dopjes door de helm op de binnenkant van mn oor, na 20 km hou je dat niet meer  :shock:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

wil ik wel eens uitproberen :wink: ja en of op dat ding een equalizer zit? :shock: mot ik ff ut boekje erbij nemen (zoeken) :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

1. Het ding moet wel héél hard kunnen wil hij boven m'n Akra uitkomen
2. Ik hoor dan niet meer wanneer ik moet schakelen
3. Wat is er mooier dan het geluid van een open Akra onder een ééncilinder...
4. Als je dan al muziek op je tweewieler wil koop dan ineens een GoldWing, dan hebbie ook nog dolby-surround in ut zoer.

:o

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"1. Het ding moet wel héél hard kunnen wil hij boven m'n Astra uitkomen

:shock:


:rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Kheb het nog nooit gedaan, en zal het ook nooit doen, wil altijd horen wat er onder mij gebeurt, tevens zou het in mijn beleving, een stukkie onveiliger kunnen zijn, het niet horen van speciale signalen, van b.v hulpdiensten.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Motzippaldy

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Kheb het nog nooit gedaan, en zal het ook nooit doen, wil altijd horen wat er onder mij gebeurt, tevens zou het in mijn beleving, een stukkie onveiliger kunnen zijn, het niet horen van speciale signalen, van b.v hulpdiensten.



:stupid:  :yes6rs:
Proud on the South  

WhomBom

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Schmetzke"1. Het ding moet wel héél hard kunnen wil hij boven m'n Astra uitkomen

:shock:


:rofl:


dat kan normaal gesproken wel  :D  de mijne begint bij 26 zoiets auwa aan de oortjes te doen, en hij gaat tot 30  :twisted:

@dwars kun je best es lenen dat ding, ik gebruik hem toch nauwelijks meer (heb ff vakans, en hoef dus niet meer de forenz uit te hangen)
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

@Nippon

imo horen 2 dingen absoluut niet op een motor  :!:


1. 'n radio/mp3 enz   :evil:
2. 'n trekhaak  :evil:





















maar goed wie ben ik :oops:

Herr Tod

Ik hoor liever de motor... zeker nu het koud is en hij een beetje arm loopt. Heerlijke knallen 8)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Gieskes

Citaat van: "Dwars"Zijn hier nog meer mensen die regelmatig een stukkie muziek luisteren onder het motorrijden?? Doe het nu al een paar jaar als ik alleen ga sturen; nu met de mp3 speler (vette sound trouwens :mrgreen:) maar eeuh nog meer mensen die dit doen?? Ook gemerkt dat je je rijstijl/tempo aanpast aan de soort muziek??
(ja is gevaarlijk, nou en? wel kicX )  :yes6rs:

Buiten 't feit dat ik muziek niet thuis vind horen op een motor vraag ik me wel af hoe je je rijstijl aanpast aan 't soort muziek :?:

Dan kan ik alleen maar hopen dat je geen André Rieu draait met zene wals anders zal je wel van links naar rechts over de weg zwieren  :?
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

DeWitte

kan je vertellen dat het, in mijn geval (ja ik heb een pan aaf :? ) anders rijd met "Rammstein" dan bijv. met "Ha6" in je oren  :wink: Tempo ligt in het 1e geval hoger en ook rij ik ietwat onvriendelijker voor medeverkeersdeelnemers :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gieskes

Citaat van: "Dwars"kan je vertellen dat het, in mijn geval (ja ik heb een pan aaf :? ) anders rijd met "Rammstein" dan bijv. met "Ha6" in je oren  :wink: Tempo ligt in het 1e geval hoger en ook rij ik ietwat onvriendelijker voor medeverkeersdeelnemers :rofl:

Dat je rijstijl door de keuze aan muziek beïnvloedt wordt begrijp ik best maar persoonlijk vind ik de motor niet de juiste plek om je hierdoor te laten beïnvloeden.

Je rijstijl mag imo afhangen van de omstandigheden, de ruimte, de drukte etc. Toch niet van het deuntje wat er in je oren klinkt :?
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R