There is music in the air

Gestart door DeWitte, 15 maart, 2006, 19:09:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Karin

Ik vind muziek ook niet echt op de motor thuishoren en al helemaal niet als je daarop je rijstijl gaat aanpassen  :?

ndagh

Luister ook muziek op de moto maar alleen als ik ermee naar het werk ga.
Als ik 1 uur autostrade moet rijden zonder muziek ben ik niet allert genoeg.

DeWitte

Citaat van: "Karin"Ik vind muziek ook niet echt op de motor thuishoren en al helemaal niet als je daarop je rijstijl gaat aanpassen  :?

gaat automatisch :wink: probeer maar eens uit.. Daarbij je hoort toch ook naar de radio in je auto; imo pcies utzelfde :!: sterker nog ik bel zelfs op de motor (gaat prima hoor  :yes6rs: met een goed headset) en vroegah tijdens wielerwedstrijden had je een portofoon met bij politie of jurygebrabbel die op je riepen........ nooit last van gehad (anderen misschien wel :mrgreen: )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

PatSpinner

Citaat van: "Gieskes"
Citaat van: "Dwars"Zijn hier nog meer mensen die regelmatig een stukkie muziek luisteren onder het motorrijden?? Doe het nu al een paar jaar als ik alleen ga sturen; nu met de mp3 speler (vette sound trouwens :mrgreen:) maar eeuh nog meer mensen die dit doen?? Ook gemerkt dat je je rijstijl/tempo aanpast aan de soort muziek??
(ja is gevaarlijk, nou en? wel kicX )  :yes6rs:

Buiten 't feit dat ik muziek niet thuis vind horen op een motor vraag ik me wel af hoe je je rijstijl aanpast aan 't soort muziek :?:

Dan kan ik alleen maar hopen dat je geen AndrĂ© Rieu draait met zene wals anders zal je wel van links naar rechts over de weg zwieren  :?
:rofl: en ik wil ook geen muziek op mijn fiets!
..Listen!...........It's getting closer.....Can you hear me?  8)

B-Witch

Ik luister ook geen muziek op de motor, ik heb geen mp3 speler :rofl:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Gieskes

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Karin"Ik vind muziek ook niet echt op de motor thuishoren en al helemaal niet als je daarop je rijstijl gaat aanpassen  :?

Daarbij je hoort toch ook naar de radio in je auto; imo pcies utzelfde :!:

Motorrijden en autorijden dus ook  :?:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

DeWitte

Citaat van: "Gieskes"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Karin"Ik vind muziek ook niet echt op de motor thuishoren en al helemaal niet als je daarop je rijstijl gaat aanpassen  :?

Daarbij je hoort toch ook naar de radio in je auto; imo pcies utzelfde :!:

Motorrijden en autorijden dus ook  :?:

ut horen onderwijl zeker :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

vd week me Sennheiser koptelefoon eens gedemonteerd voor een beter geluid in de helm :? geluid van nix bleef erover, dan toch maar die gewone oordoppies :roll:

@WhomBom, ik kom die oorschelpjes van jou toch eens snel lenen om uit te proberen :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: "Dwars"vd week me Sennheiser koptelefoon eens gedemonteerd voor een beter geluid in de helm :? geluid van nix bleef erover, dan toch maar die gewone oordoppies :roll:

@WhomBom, ik kom die oorschelpjes van jou toch eens snel lenen om uit te proberen :wink:


Sennheiser waren een van de beste headphones, vroeger  :worship-cool:  Nu wet ik niet meer  :?
Proud on the South  

DeWitte

klopt, zo is het een perfecte koptelefoon. alleen gedemonteerd bleef er in de helm geen geluid meer over :? me vrouw had nog een piccie ervan gemaakt toen ik hier in de huiskamer zat met die helm op me bulles :oops:  :oops:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

ndagh

Heb vorige week nieuwe koptelefoon gekocht.
Ben gegaan voor de Phillips in Ear phones.
Zitten net iets dieper in het oor met een zacht rubber errond hierdoor is er ook een betere demping van het omgevings geluid en moet de muziek niet zo hard staan voor boven het geluid uit te komen.

R-yen

De helmspeakers voor mijn portofoon doen het ook perfect met muziek, het setje kost +/- 70,- per helm. Komt genoeg volume uit om op de snelweg (tot zo'n 160-180 kmh) met oordoppen in nog zonder distortion muziek te kunnen luisteren, ook ideaal voor navigatie dus  :wink: .

Desmo-devil

Ik ben absoluut een muziek freak, maar als ik op de motor zit heb ik daar absoluut geen behoefte aan !!
Volgens mij ben je dan toch ook op een of andere manier afgeleid en dat vind ik geen prettig idee als ik op de motor zit.

Motzippaldy

Citaat van: "Desmo-devil"Ik ben absoluut een muziek freak, maar als ik op de motor zit heb ik daar absoluut geen behoefte aan !!
Volgens mij ben je dan toch ook op een of andere manier afgeleid en dat vind ik geen prettig idee als ik op de motor zit.


:stupid:
Proud on the South  

DeWitte

Citaat van: "Desmo-devil"Volgens mij ben je dan toch ook op een of andere manier afgeleid

nope, geen last van :wink: doe het al een paar jaar en voor mij is het een aanvulling op het motorrijden. Ik mis de muziek zelfs soms als ik zonder rij.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away