There is music in the air

Gestart door DeWitte, 15 maart, 2006, 19:09:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Desmo-devil

Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "Desmo-devil"Ik ben absoluut een muziek freak, maar als ik op de motor zit heb ik daar absoluut geen behoefte aan !!
Volgens mij ben je dan toch ook op een of andere manier afgeleid en dat vind ik geen prettig idee als ik op de motor zit.


:stupid:

Dank je voor de waardevolle bijdrage ??
"t was :guns:  maar een mening.
Als je flink aan het gassen bent kan ik me niet voorstellen dat je dan ook nog muziek luisterd. Als je aan het toeren bent met 80 km/h dan kan ik me er wel wat bij voorstellen. Gelukkig toer ik zelden.
De grootste idioten vind ik van die golwing rijders die de muziek zo hard op de speakers hebben dat iedereen moet mee " genieten".
Voor mij hoort dat in dezelfde categorie als  rijders met muziek in de helm. Zo nu weet je mijn echte mening.
De mooiste muziek ? Een Duc met open pijpen !!!!

B-Witch

Tsja Desmo, ieder zijn/ haar mening!
idd dat anderen mee moeten genieten van de muziek van een goldwing rijder is een beetje not done, maar of open pijpen voor iedereen zo mooi klinken? er zijn ook mensen die dat niet vinden kunnen.
dus laat degene die lekker geniet van zijn (voor anderen onhoorbaar) mp3 spelertje maar zijn gang gaan, zolang er maar geen gevaarlijke situaties ontstaan toch? :wink:


En das mijn mening :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Desmo-devil

Citaat van: "suzuki-girl"Tsja Desmo, ieder zijn/ haar mening!
idd dat anderen mee moeten genieten van de muziek van een goldwing rijder is een beetje not done, maar of open pijpen voor iedereen zo mooi klinken? er zijn ook mensen die dat niet vinden kunnen.
dus laat degene die lekker geniet van zijn (voor anderen onhoorbaar) mp3 spelertje maar zijn gang gaan, zolang er maar geen gevaarlijke situaties ontstaan toch? :wink:


En das mijn mening :!:

Ben het helemaal met je eens dat open pijpen voor sommige mensen een pain in the ass zijn, zo had ik het nog niet bekeken,  maar ik betwijfel idd of het veilig is om met muziek op je oren te rijden, het leid af en je hoort iig minder omgeving geluid.

B-Witch

Citaat van: "Desmo-devil"
Citaat van: "suzuki-girl"Tsja Desmo, ieder zijn/ haar mening!
idd dat anderen mee moeten genieten van de muziek van een goldwing rijder is een beetje not done, maar of open pijpen voor iedereen zo mooi klinken? er zijn ook mensen die dat niet vinden kunnen.
dus laat degene die lekker geniet van zijn (voor anderen onhoorbaar) mp3 spelertje maar zijn gang gaan, zolang er maar geen gevaarlijke situaties ontstaan toch? :wink:


En das mijn mening :!:

Ben het helemaal met je eens dat open pijpen voor sommige mensen een pain in the ass zijn, zo had ik het nog niet bekeken,  maar ik betwijfel idd of het veilig is om met muziek op je oren te rijden, het leid af en je hoort iig minder omgeving geluid.

Ik denk dat je idd minder omgevings geluid hoort, maar dat betekent vanzelf dat je meer moet kijken?
Ik zou het niet weten, ik heb geen mp3 speler, en dus nog nooit met muziek in mijn oren motor gereden, maar ik ondervind dat als ik auto rijd met de muziek Knoephard aan (en ik mee aan het bleren ben met Jan Smit of zo) :oops: , dat ik gewoon meer ga kijken, dus onveilig? geen idee :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Desmo-devil

Ik geloof dat ik deze Emoticon  :stupid: altijd verkeerd begrepen heb.
Een niet nader te noemen moderator die overigens op een beemer adventure rijd heeft mij hier terecht op gewezen.
Ik geloof dat ik daardoor links en rechts een paar excuses moet maken.
Bij deze dus.

Herr Tod

Zit weer eens tussen de oren, als je meer geconcentreerd bent met muziek dan heb je volgens mij een concentratiestoornis. Kan ook zijn dat je andere zintuigen wat harder gaan werken omdat je oren opeens nutteloos zijn geworden.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: