de grote krijgt Dwars een bekeuring prijsvraag??

Gestart door DeWitte, 20 maart, 2006, 16:11:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Nou, ikke weer :? in m'n "enthousiasme" de file ingehaald (over verdrijvingsvlak en doorgetrokken streep). Staan er bij de voorsorteervakken 2 pliessie-auto's achter elkaar. :roll:  :? ikke met supertramps "crime of the century" op de mp3 in de oren  :shutup: lekker de bandjes vd Beemer aan ut opwarmen, zeg maar :roll:

Je raad het al :banghead4rv: ik er vrij rap langsdoor via het andere voorsorteervak, hup voor een andere auto en gelijk door groen :mrgreen:
Op dat moment realiseer ik me pas dat me nummerplaat toch wel goed zichtbaar moet zijn geweest voor de mannen van hermandad :shock:  :shock:  :banghead4rv:

Nu de echte prijsvraag dus? krijgt Dwars hiervoor een boete of niet?  :? stem in de poll en vermeld het boetebedrag dat er bij zou kunnen horen :cry: (ter indicatie; heeft mij in het verleden al eens 360 hfl gekost zo'n strakke actie) Degene die er het dichtste bijzit.  8) de winnaar of winnares wordt door mij op een etentje getrakteerd :idea: heb ik er zelf ook nog wat aan :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Proud on the South  

@Nippon

Citaat van: "Dwars"Nou, ikke weer :? in m'n "enthousiasme" de file ingehaald (over verdrijvingsvlak en doorgetrokken streep). Staan er bij de voorsorteervakken 2 pliessie-auto's achter elkaar. :roll:  :? ikke met supertramps "crime of the century" op de mp3 in de oren  :shutup: lekker de bandjes vd Beemer aan ut opwarmen, zeg maar :roll:

Je raad het al :banghead4rv: ik er vrij rap langsdoor via het andere voorsorteervak, hup voor een andere auto en gelijk door groen :mrgreen:
Op dat moment realiseer ik me pas dat me nummerplaat toch wel goed zichtbaar moet zijn geweest voor de mannen van hermandad :shock:  :shock:  :banghead4rv:

Nu de echte prijsvraag dus? krijgt Dwars hiervoor een boete of niet?  :? stem in de poll en vermeld het boetebedrag dat er bij zou kunnen horen :cry: (ter indicatie; heeft mij in het verleden al eens 360 hfl gekost zo'n strakke actie) Degene die er het dichtste bijzit.  8) de winnaar of winnares wordt door mij op een etentje getrakteerd :idea: heb ik er zelf ook nog wat aan :rofl:



zeg ga je mee dan uit eten :?:

Joep

Ik denk geen boete.

Als ze met twee wagens aan het rijden zijn zal wel net de dienst erop zitten en willen ze absoluut geen papierwerk meer aan de vot hebben.






Als je geluk hebt :+

DeWitte

@ boxer Q ; zeker dat is toch de prijs :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Citaat van: "Dwars"@ boxer Q ; zeker dat is toch de prijs :mrgreen:




waar  :!:


hier zeker  :rofl:

Mounty

Geen boete joh..beetje optimisme moet kunnen.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Als de heren opgelet hebben, en gezien hebben dat jij over het verdrijvingsvlak ging  (of het andere voorsorteervak) , tsja jammer dan, binnen een paar weken een envelop met een prent van wat zullen we eens zeggen een 140 euri... :evil:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Citaat van: "suzuki-girl"Als de heren opgelet hebben, en gezien hebben dat jij over het verdrijvingsvlak ging  (of het andere voorsorteervak) , tsja jammer dan, binnen een paar weken een envelop met een prent van wat zullen we eens zeggen een 140 euri... :evil:

kga ervanuit dat ze ook de zon in de ogen hadden...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Joepie1958

Vorige keer 360 oude guldentjes,
effe indexeren en hopla, omdat jij het bent 225 euro :oops:
Ik weet nog wel een heeeeel goed restaurant :D
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Schmetzke


Karin

Geen boete, anders zou je geen geld meer over hebben om een van ons mee te uit eten nemen  :twisted:  

Ik zal voor je duimen.....wegpiraat  :mrgreen:

B-Witch

Citaat van: "Karin"Geen boete, anders zou je geen geld meer over hebben om een van ons mee te uit eten nemen  :twisted:  

Ik zal voor je duimen.....wegpiraat  :mrgreen:

Hij maakt er zelf een prijsvraag van (dus eigen schuld)
Maar hoe gaat ie het oplossen als hij idd geen boete krijgt? met allemaal die dat zeggen gaan uiteten? :shock:

Dan wordt het dus MC Drek :rofl:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

laten we zeggen dat van degenen die voorspellen dat ik geen boete krijg  8) ik alle namen in een hoed gooi en daaruit een winnaar trek :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Geen boete denk ik (gelukspik dus :roll:)

Ze hebben het of niet gezien;
of te laat;
of ze waren druk bezig met andere dingen...
Of een combinatie van bovenstaande :mrgreen: