Whaha: Alonso vs. Rossi

Gestart door Schmetzke, 15 maart, 2006, 20:02:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Schmetzke

Het volgende:

Alonso liet kort geleden dat hij Rossi's debuut in een Formule 1-auto nou niet erg indrukwekkend vond.
Citeer"Ik denk dat hij wel een keer vijfde kan worden en misschien eens op het podium kan belanden. Maar dat kan ik ook met een MotoGP-motor, als ik maar genoeg tijd krijg om te oefenen"

Die uitlatingen van Alonso verleidden Rossi vervolgens tot de volgende uitdagende tekst in een motorblad.
Citeer"Ik lees dat Alonso met wat training wel op het MotoGP-podium kan komen. Dan moesten we maar eens een F1-auto, WRC-wagen en MotoGP-motor rijden en dan de tijden bij elkaar optellen om te zien wie de snelste is."

Alonso vervolgens in de Gazetto dello Sport:
Citeer"Valentino heeft een driedubbele uitdaging voor me? Amusant. Ik ben er klaar voor. "

Ik zet al m'n geld in op Rossi  8)  :thumbsup:

Het verschil in de MGP is te groot om het verschil in de F1 gelijk te trekken. WRC zal erom hangen...

WhomBom

rossi wins!  Alonso..pff, als ze geen zijwieltjes op die motogp kist zetten valt ie om  :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Gieskes

Blijkbaar is er ergens de wijsheid aangetroffen dat Alonso geen motor kan rijden :?:

Het wilt niet zeggen dat indien er geen blabla omheen hangt zoals bij Rossi, dat die knaap er niet mee uit de voeten zou kunnen  :!:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

Schmetzke

Citaat van: "Gieskes"Blijkbaar is er ergens de wijsheid aangetroffen dat Alonso geen motor kan rijden

Als hij al overeind kan blijven zonder zijwieltjes, dan gaat hij nog geen snelle tijd neerzetten. De man heeft werkelijk 0 ervaring met een MGP machiene... Hij heeft zelfs nog nóóit competitie gereden op twee wielen...

Een MGP met 250 pk en 180 kg vergt toch héél véél oefening imo.

Gieskes

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Gieskes"Blijkbaar is er ergens de wijsheid aangetroffen dat Alonso geen motor kan rijden

Als hij al overeind kan blijven zonder zijwieltjes, dan gaat hij nog geen snelle tijd neerzetten. De man heeft werkelijk 0 ervaring met een MGP machiene... Hij heeft zelfs nog nóóit competitie gereden op twee wielen...

Een MGP met 250 pk en 180 kg vergt toch héél véél oefening imo.

Dus hij zou het net zo goed doen als jij? Jullie hebben beide evenveel ervaring op die machine  :?

Maar blijkbaar heeft hij dan zijwieltjes nodig en jij niet.... :roll:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

belsj

maar wij dagen rossi niet uit  :wink:  :lol: Maar hoeveel training denkt alonso nodig te hebben? 10 jaar?  :lol:

DeWitte

Imo nooit iemand onderschatten  8) en zeker een formule 1 WereldKampioen niet.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Gieskes"
Dus hij zou het net zo goed doen als jij? Jullie hebben beide evenveel ervaring op die machine  :?

Maar blijkbaar heeft hij dan zijwieltjes nodig en jij niet.... :roll:



Citaat van: "belsj"maar wij dagen rossi niet uit  :wink:  :lol: Maar hoeveel training denkt alonso nodig te hebben? 10 jaar?  :lol:

Precies  :thumbsup:

Schmetzke

Het toppunt van lafheid, Alonso haakt al af:

Tijdens een interview werd hem het volgende gevraagd:
CiteerValentino Rossi heeft je uitgedaagd voor een 'duel' op een motor, in een Formule 1-bolide en een rally-auto. Heb je dat gehoord?

Waarop hij het volgende antwoorde:
Citeer
,,Ik heb het ook gelezen, ja. Maar ik denk niet dat het waar is. Hoe dan ook: ik heb op het moment sowieso geen tijd om er aan mee te doen. Ik concentreer me volledig op de Formule 1, sorry.?

Alonso kreeg ook in de gaten dat hij het never nooit niet zou kunnen winnen van THE DOCTOR Valentino Rossi

Herr Tod

Wellicht... aan de andere kant heeft zijn team misschien gezegt "Ben jij gek?! Idioot! Dat soort geintjes doe je maar lekker na het seizoen."
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Schmetzke

Citaat van: "Herr Tod"Wellicht... aan de andere kant heeft zijn team misschien gezegt "Ben jij gek?! Idioot! Dat soort geintjes doe je maar lekker na het seizoen."

Idd, maar het is wel veel leuker om gewoon te denken dat hij te laf is om het duel aan te gaan  :lol:

belsj

alonso heeft genoeg race ervaring aan boord wat ook te pas komt op de motor maar dat hij denkt dat hij een podium plek kan veroveren is net wat te veel van het goede.