EcoMobile; is it a bike? is it a plane?

Gestart door DeWitte, 20 maart, 2006, 20:11:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

B-Witch

Hele idee hierachter is dat als het westen genoeg brandstof zelf kan produceren, dan is de relatie met het middenoosten verleden tijd,
die krijgen hun olie niet meer kwijt, hun economie stort in elkaar en zij zullen de vooraden voor dumpprijzen op de markt gaan brengen.
Het westen heeft dan het oosten in de tang.
Daar gaat het om, helaas komt het millieu op een 2de plaats, maar zal grote profiteur zijn als brandstoffen meer uit plantaardige samenstellinge gaan bevatten. minder kwalijke uitstoot.
Negatief effect is dat in het begin door hogere raffinage kosten de kosten voor een liter benzine aan de pomt ook enigzins zullen stijgen, maar je krijgt daarna een produkt dat niet meer zo sterk afhankelijk is van olievooraden (lees hoeveel de opec landen los laten).
You may own the bike, but the bike possesses you.

Road Racing Tonnie

Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Busaberke

Citaat van: "suzuki-girl"tsja een vlaag van intellegentie :oops:

Het is dus tóch peroxide-blond!  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Schmetzke

Citaat van: "Herr Tod"tis meer zoiets als een custom chopper van Orange County diekkoppen.

:rofl: :rofl:

Citaat van: "Herr Tod"Vergelijk aub dit onding niet met mijn machine :evil: Wat ik doe heeft tenminste nog nut :roll:

Wat heet "nut"
Dit heeft ook nut.... Zo'n onnozele kan beter in zijn garage mongool lopen zijn, dan dat je hem op de openbare weg tegenkomt  :yes6rs:
Dus indirect heeft het toch wel nut....

Citaat van: "Herr Tod"1:23 laag? ... Een Ecomobil mag toch wat minder verbruiken. Dan is elke Tomos een über-ecomobile :roll:

Idd! Met mijn XL haalde ik 1:30... Liep wel maar 130 ofzo, maar harder mag je toch niet... Of is het soms een eco-bike voor de MotoGP :rofl: