Hoofdmenu

Ghostrider: The end....

Gestart door Schmetzke, 28 maart, 2006, 09:15:17

Vorige topic - Volgende topic

Schmetzke

De geruchten gaan dat Gohstrider is omgekomen.
Hij zou bij 364 km/u een klapband hebben gekregen...

Ik hou jullie op de hoogte.

Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

WhomBom

img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Mounty

die geruchten hebben we al vaker gehoord...
waren niet waar..mischien nu dan toch..

In de laatste film/dvd zouden er meerdere personen de rol van Ghostrider gehad hebben... Er ging toen het gerucht dat de echte zich te pletter gereden had..

Ik ga opzoek naar de waarheid...zover die te vinden is..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Hakinnen

Kom je gauw genoeg achter,

even naar  subaru dealer Furtsenhof in Goteborg bellen en vragen naar Patrick.

als je 'm aan de lijn krijgt leeft ie dus nog.

:wink:

DeWitte

volgens mij is die hele ghostrider + actie's volledig toch in scene gezet??  :? dacht daarom dat dit een of ander "actie-film-team" was. :?:  Normaler wijze had die geest dan toch allang 20 jaar of zo op water en brood achter een ijzeren gordijntje gezeten??? :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Hij rijdt dat allemaal wel degelijk, maar "het parcours"wordt van te voren volledig geinspecteerd, en altijd een ploeg mensen in de buurt, om alles te checken, inclusief arts ed...(net of dat nog helpt als je met 300km de vangrail ingaat) :shock:
De motoren worden gehuurd, maar hij huurt die niet zelf, dat wordt gedaan, zodat zijn echte naam niet in verbinding kan worden gezet met de akties die hij uithaald, kunnen ze nooit bewijzen dat hij het was...behalve bij een heterdaadje, maar dan moeten ze hem eerst te pakken zien te krijgen... :lol:

Heb ik ook maar gelezen in de Moto73 :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"Heb ik ook maar gelezen in de Moto73 :wink:

dan zal het wel waar zijn :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "suzuki-girl"Heb ik ook maar gelezen in de Moto73 :wink:

dan zal het wel waar zijn :rofl:

Ik denk zet het er maar even bij, voor jullie denken dat ik dat uit mijn duim zit te zuigen....  :twisted:
Of het waar is is een tweede...
You may own the bike, but the bike possesses you.

Hakinnen

De identiteit van ghostrider is al lang bekend. zelfs ik weet zijn echte naam. dan zullen de overheden / politie dat toch ook zeker weten..

Ik denk dat sommige films in scene zijn gezet.

De run die ie vorig jaar in nederland deed zeer zeker.  ik geloof niet dat ie zo  daar hard rijdt als de snelheidsmeter en de meelopende klok ons willen laten geloven..als je met 300km/u een rij auto's inhaalt op de ziet dat er in het echt anders uit als de beelden die vanachter die kuipruit van Ghostrider te zien zijn.  ik denk dat  de snelheden die getoond worden overdreven zijn.

Ghostrider is een soort motor mediahype geworden.  een soort van mythe..

Ik denk dat ie er commercieel niet slechter van wordt.

Ik heb 'm zien rijden op de nordschleife.  in zijn eerste ronde bakte ie er niet veel van.. toen ie later achter een snelle lokale voorrijder op pad ging zette ie al ee behoorlijk snelle tijd neer.

Goed en hard rijden kan ie dus zeker . en niet alleen rechtdoor. echter ik denk dat het soms terwille van de commercie overdreven en uitgebuit wordt.

Ik zou 'm wel eens willen zien op Isle of man of tegen een in mijn ogen veel betere en gekkere rijders zoals de ex performancebike crew leden Shane "shakey" byrne of nog beter rob "frosty"frost.

DeWitte

hij leeft nog steeds voort,  hier de trailer van deel 5 (de ghostrider zelfs op een slee  :shock: en in een subaru  :yes6rs:)

http://www.youtube.com/watch?v=UGzR8CS5uYw

*LUCKY 13*

:?

heb paar maanden geleden een filmpje op ik geloof youtube gezien. Hierbij  was te zien is dat er op 2 minuten achter elkaar op de nurburgring de ghostrider voorbij kwam.
2x dezelfde gsx-r, met hetzelfde pak en dezelfde helm etc. Alleen de lengte van de riders en de zitpositie waren duidelijk anders..........

Klopt ook nie helemaal toch.......
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

DeWitte

HD4ever

Is dat leuk? Ik meen.... dat racen als een halve zool?  :yawn:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

om te zien wel lollig af en toe?