Ghostrider: The end....

Gestart door Schmetzke, 28 maart, 2006, 09:15:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herr Tod

Gisteren zag ik nog ene die zich zo gedraagde :-X
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Diddl

Hoe houd die kerel dat vol die snelheid op een naked ik ben al kapot als ik 2 minuten 200 rij dan krijg ik al enorme kramp in mijn handen
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

SuzukiLimburg

Dat zat ik me dus ook af te vragen. Als ik me met 260 km/h achter het kuipruitje verstop dan heb ik nog het idee dat mijn helm aan het proberen is om mijn gezicht eraf te rukken en die gast rijdt schijnbaar 300+ km/h op zijn naked alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Ook hier lijkt het weer niet alsof hij echt zo hard rijdt als de teller aangeeft.

Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

De Sjeng

Bah bah wat een halve zool!! je zou bijna willen dat er plots een hert oversteekt...Maarja dat zou weer zonde zijn voor het hert.... :mrgreen:
God Forgives, I Don't

Diddl

Citaat van: De Sjeng op 19 april, 2012, 10:02:34
Bah bah wat een halve zool!! je zou bijna willen dat er plots een hert oversteekt...Maarja dat zou weer zonde zijn voor het hert.... :mrgreen:

Nou een hertenbiefstukje is ook niet verkeerd :mrgreen:
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

Citaat van: Diddl op 19 april, 2012, 10:20:25
Nou een hertenbiefstukje is ook niet verkeerd :mrgreen:

Idd maar als het tot gehakt word getransformeerd (meer zal er niet over zijn met die snelheid) is de charme er toch vanaf. Daarbij welk gehakt is van het hert, en welk van de berijder?  :yes6rs:
God Forgives, I Don't

karz

rond 2:45 zie je 2 dudes op de brug staan, die filmen volgens mij het stukje vanaf 2:60 ongeveer. Alleen lijkt het daar veel langzamer te gaan ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.