Doe een wens.

Gestart door Road Racing Tonnie, 31 maart, 2006, 11:24:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Road Racing Tonnie

Gisteren werden wij gebeld op de kartbaan www.kartingeefde.nl door het TV programma "Doe een wens" of wij mee wilden werken, aan de wens van een zeer zieke negen jarige knaap, die nog zo graag o.a een keer wilde karten, voordat  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:
Het knaapje wordt dan s,morgens in een hele grote auto opgehaald, en krijgt dan een dagvullend programma.
Nou wij willen daar heel graag (gratis) aan meewerken, a.s Donderdag, en zullen alles doen wat in ons vermogen ligt, om het voor hem heel erg leuk te maken, met na afloop lekkere frietjes enz enz.
Wil nog proberen om een hele bekende Int kartdriver naar Eefde te halen, om een paar demo,s te laten rijden, komt goed.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Toppie Tonnie!!! :thumbsup:
Zo triest om te zien dat kinderen ongeneeslijk ziek zijn, en het verbaasd mij telkens hoe klein de wensen van deze kinderen vaak zijn.  zo eenvoudig om die in vervulling te laten gaan...
You may own the bike, but the bike possesses you.

Karin

Tonnie, geweldig dat jullie hieraan gehoor geven. Ik heb die uitzendingen wel eens gezien. En zoveel plezier als je dan aan iemand kunt geven is toch super. Dat geef je zo´n geweldig gevoel, je helpt er niet alleen zo´n kind mee maar ook jezelf  :wink:

PS Laat je te zijner tijd hier weten als het uitgezonden wordt?

Road Racing Tonnie

We hebben nog een echte wedstrijd kinderkart staan, die al jaren niet meer gebruikt is, die ga ik Maandag helemaal weer rijklaar maken, dat zal hij best wel leuk vinden lijkt mij zo, komt goed.
Zal uiteraard vragen wanneer het uitgezonden gaat worden, horen jullie nog.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Indien mogelijk, wil ik het ventje nog iets speciaals aanbieden, enwel dit, ga Donderdag met de Hayabusa, ontdaan v/d Bobbel en het duozitje erop, naar de kartbaan, en hem aanbieden div rondjes op de kartbaan te maken achterop de Busa, hij is dan meteen de eerste duopassagier op de Busa, we hebben een rechtstuk van een 200 mtr, kan ik met hem even  ook een kort sprintje trekken.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Joep

Mooi man.

Dat is zo'n dankbaar iets wat je zo'n ventje kan gegeven geweldig, maar maak hem niet te gek van die Busa want dan wilt hij er zelf ook een. Ik weet hoe lyrisch je kunt zijn over jouw pride 'n glory :D

Schmetzke

Goed bezig Tonnie, en vergeet de tie-wraps niet op hem vast te binden :mrgreen:

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Joep"Mooi man.

Dat is zo'n dankbaar iets wat je zo'n ventje kan gegeven geweldig, maar maak hem niet te gek van die Busa want dan wilt hij er zelf ook een. Ik weet hoe lyrisch je kunt zijn over jouw pride 'n glory :D

Ik heb nog zo,n miniatuur Busa  dusssssssssss :D  komt goed.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Busaberke

Fantaaastisch , Tonnie !  :thumbsup:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Road Racing Tonnie

Nou dat was me het dagje wel, wat hebben wij dat ventje blij kunnen maken, om 13.00 uur werden zijn vriendjes van school gebracht, en een half uur later, kwam er twee Hollandse motoragenten, (Honda Pan European) en een Duitse polizei (BMW) met gillende sirenes, voorafgaand aan de giga grote limousine bij ons op de kartbaan, en hebben wij ze allemaal heel hartelijk welkom geheten, wat toch best wel emotioneel was, wetende dat het ventje, een zeer ongelijke strijd moet gaan voeren, heb uitgebreid met de toch best wel geharde politieagenten gepraat, en ook die hadden het er best wel moeilijk mee, maar goed, we hadden de instructie, om niet te gaan praten over de zeer ernstige ziekte met het ventje en de ouders, maar zo gewoon mogelijk te doen.
Nou ze hebben uitgebreid kunnen karten, wat een enorme indruk op hem heeft gemaakt, en ook heeft hij van mij nog in een echte wedstrijd kinderkart mogen sturen, wat hij helemaal te gek vond.
daarnaast hebben twee profesionele kartdrivers een giga demonstratie gegeven, wat een diepe indruk op hem heeft gemaakt
Al met al was het super geslaagd, bij het afscheid, vroeg men van de stichting "doe een wens" of, wanneer het op de route lag ze weer een beroep op ons mochten doen, nou daar geven we heel graag (gratis) gehoor aan.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Karin

Nogmaals super Tonnie, dat je dit hebt kunnen doen.

B-Witch

Wow Tonnie,

Wat zal dat kereltje een mooie dag gehad hebben
Gewoon geweldig, niks mooiers dan een kind dat lacht en geniet..

Ik ga zeker kijken als het op de tv komt. :!:

Super nogmaals :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Busaberke

Tonnie,

houd je ons op de hoogte wanneer de uitzending is?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Busaberke"Tonnie,

houd je ons op de hoogte wanneer de uitzending is?

Zeker, we horen vroegtijdig wanneer het uitgezonden wordt
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********