Ellendig teringtuig

Gestart door DeWitte, 04 april, 2006, 13:13:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Ze hebben me net geprobeerd, hier voor de deur van het werk, de beemer te jatten :evil: de receptioniste heeft ze weggejaagd maar ze kwamen na een paar minuten weer terug (op een scootertje). #$%^&(*
Contactslot is eruit getrokken; kan um nog alleen met een schroevedraaier starten; gdvd %$^&*

Pliessie is in aantocht :evil:

Dwars is PISSED :guns:  :guns:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke


DeWitte

Slot eruit dus getrokken en diepe krassen op de tank :evil:  :evil:  :guns:

zou je in je handen moeten krijgen dat asociale, randdebielig teringtuig. Ben niet snel van slag, maar nu ff wel :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"
zou je in je handen moeten krijgen dat asociale, randdebielig teringtuig. Ben niet snel van slag, maar nu ff wel :?

Gvd Hub, klote allemaal  :cry: :evil:

Verzekeringswerk voor de rest hoop ik?

B-Witch

Klote zoiets... :cry:



Hopelijk wordt dat tuig gepakt.... :guns:
You may own the bike, but the bike possesses you.

AngelInMe

Klote Hub, diep triest die gasten  :evil:  :evil:  :evil:

Succes ermee en hoop dat ze die hufters te pakken krijgen!

karz



Boh.. komen ze niet nog eens terug, kun je ze ram de tering schoppen.. :evil:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

@Nippon

vies volk  :evil:

maarre..... hij stond toch niet alleen met 'n stuurslot vast  :!:

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Dwars"
zou je in je handen moeten krijgen dat asociale, randdebielig teringtuig. Ben niet snel van slag, maar nu ff wel :?

Gvd Hub, klote allemaal  :cry: :evil:

Verzekeringswerk voor de rest hoop ik?

Denk ut; PV is opgemaakt :? pliesse is geweest. :?  straks ff langs Margraten (kan um starten met een schroevedraaier :cry: ) nw contactslot bestellen (op serie zodat ik straks niet met 2 verschillende sleutels voor contact en koffers zit) en verzekering bellen.

Gezeik gdvd; STILL PISSED :guns:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Wil me nergens mee bemoeien, maar ik zou het via het waarborgfonds doen, je hebt toch een getuige in vorm van de receptioniste? en aangifte gedaan....
Bedoel, je riskeert je no claim, stel dat je in het komend jaar nog een keer aanspraak op je verzekering moet doen. (wat ik natuurlijk niet hoop)
Zou dus echt kut zijn als je je no claim korting door zo'n tuig verspeeld

gewoon een ideetje :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

PatSpinner

G*dver....Niet normaal hoe aso ze tegenwoordig zijn...En dan gewoon nog terugkomen ook.... Echt heel erg. :jack:

Heel veel succes met de schadeherstel.

P@
..Listen!...........It's getting closer.....Can you hear me?  8)

@Nippon

Citaat van: "suzuki-girl"Wil me nergens mee bemoeien, maar ik zou het via het waarborgfonds doen, je hebt toch een getuige in vorm van de receptioniste? en aangifte gedaan....
Bedoel, je riskeert je no claim, stel dat je in het komend jaar nog een keer aanspraak op je verzekering moet doen. (wat ik natuurlijk niet hoop)
Zou dus echt kut zijn als je je no claim korting door zo'n tuig verspeeld

gewoon een ideetje :wink:

Als ik me niet vergis ( ben ook maar een mens) kun je hier geen beroep op doen  :!:

Road Racing Tonnie

Hub sterkte ermee, je zou toch gek worden, van dat gore tuig, moge iedereen daarvoor behoed worden, mag het niet hopen, dat ze bij mij een poging wagen, en dat er dan eentje de pech heeft, dat hij in mijn HANDEN valt oei oei oei oei
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Zwerver

Dat k*t Hub!

Ben er zelf op deze manier 2 kwijtgeraakt, een 1100 in '99 in Heerlen, en een 1150 in '03 in Valkenburg. Sindsdien toch maar een alarm+startonderbreker erop. Beide keren volgens getuige 2 personen op scootertje. Bij de eerst hadden ze nog een slot door moeten knippen, 2e stond enkel op het stuurslot daar ie voor het raam van de winkel stond waar ik binnen was..
Enkele weken terug is mijn gsa "wrak" naar een opkoper gegaan, en vaak wordt van zo'n motor enkel het voorframe+kenteken gebruikt om
een iets minder legale zonder contactslot weer op de weg te krijgen.
Frustrerend geheel moet ik zeggen....
Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

Joepie1958

Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.