Ellendig teringtuig

Gestart door DeWitte, 04 april, 2006, 13:13:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mounty

Een tante van me had vroeger een Triumph Spitfire met een startbeveiliging....een extra drukknopje wat je in moest drukken tijdens het starten...onder het dashbord uit het zicht...toen ik de eerste keer in dat ding reed kreeg ik m dus niet aan... :oops:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: "FZ_Ron"Een tante van me had vroeger een Triumph Spitfire met een startbeveiliging....een extra drukknopje wat je in moest drukken tijdens het starten...onder het dashbord uit het zicht...toen ik de eerste keer in dat ding reed kreeg ik m dus niet aan... :oops:

Het werkt dus echt wel :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

@ Ron, denk eens na over een geschikte (waterdichte) schakelaar? dan meld ik me binnenkort een bij je?? :wink:

ga wel vanaf nu op "scooterpatrouille", elke keer als ik 2 opgeschoten jongens op 1 scooter zie; ga ik ze ff volgen :twisted: ff kijken waar ze wonen..............

zeker ook weer opletten op het drielandenpunt; daar slaan ze ook vaak toe :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

tja, je kunt microswitches gebruiken en de aansluitingen met wat krimpkous waterdicht maken....maar dan moet je wel het vermogen weten wat er geschakeld moet worden...Ik zal eens in de "werkplaats" kijken wat er nog ligt..krimpkous heb ik zowieso wel..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

AngelInMe

Citaat van: "Dwars"

Zoiets zit hier al dik een jaar in de muur, heeft de baas voor mij gedaan :D Altijd veiliger en dan staat ie ook nog eens naast het raam.

DeWitte

Nee  :shock: dan de Pliessie (wat ing Kuukes :evil: ) kreeg net het Pv: ja unsere freunde und helfer in blau :?

wat denk je?? yep

-foutief kenteken
-foutief typenr
-foutief chasisnr

ik wor da moe van?? nog iemand :evil:

weer bellen en krijg een nieuw zsm toegestuurd..........................
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Dwars"Nee  :shock: dan de Pliessie (wat ing Kuukes :evil: ) kreeg net het Pv: ja unsere freunde und helfer in blau :?

wat denk je?? yep

-foutief kenteken
-foutief typenr
-foutief chasisnr

ik wor da moe van?? nog iemand :evil:

weer bellen en krijg een nieuw zsm toegestuurd..........................

Bij sommige PV's kan dit dus gunstig uitpakken :mrgreen:.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

totale schade  :shock: gaat u even zitten :shock: €625,- incl btw :?

owhoerkeerlnimienormaal :!:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

meteen veel geld kwijt...pff..klote tuig.

Ik heb geen schakelaar gevonden bij ons op de zaak....ik denk dat bij Heuts (heus?) diverse schakelaars te krijgen zijn tegen een geringe vergoeding..is iig geodkoper als een neiuwe motor...
Krimpkous om de aansluitingen waterdicht af te werken kan ik wel aan komen, ligt met meters in de werkplaats
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Desmo-devil

Citaat van: "Joepie1958"De boefjes hebben in ieder geval smaak :twisted:

Kwestie van het slechtste afgesloten !!!!!!!!!!!!!!!! en niet van smaak.

Zwerver

Citaat van: "Desmo-devil"
Kwestie van het slechtste afgesloten !!!!!!!!!!!!!!!! en niet van smaak.

Eerder het makkelijk ombouwen.. Bij de 4 klepsboxers hoeft enkel het aan het blok geschroefde voorframe te worden vervangen door een eerlijk exemplaar. En die zijn, dankzij de verzekeringen die eerlijke wrakken verkopen, genoeg voorhanden...

Mijn zwager overkwam dus gisteren hetzelfde. Geparkeerd bij een klant voor de deur, net binnen, alarm gaat af. Naar buiten, contactslot al verwijderd.

Klein beetje Islamitische wetgeving zou niet slecht zijn voor dit soort dieven.
Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

DeWitte

op scooterpatrouille?? elke scooter met daarop 2 opgeschoten lummels op de bekende plekken goed in de gaten houden?? Volgen (als je bijv. toch nix beters te doen hebt  ?? :mrgreen:  Klem rijden?? zo simpel zal het toch nie zijn?? mss wel eens een mooie val opzetten???  mja moet je wel met een paar geschikte mannen zijn..................

zo onder het motto van motorrijders verzameld u :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

Citaat van: "Desmo-devil"

Kwestie van het slechtste afgesloten !!!!!!!!!!!!!!!! en niet van smaak.

kwestie van wat er besteld wordt  :wink:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Gehaktbal

sterkte ermee,las het nu pas.
naked bike or wife,i like it both

Desmo-devil

Citaat van: "WhomBom"
Citaat van: "Desmo-devil"

Kwestie van het slechtste afgesloten !!!!!!!!!!!!!!!! en niet van smaak.

kwestie van wat er besteld wordt  :wink:

Niet op die plaats en die tijd.
Andere twee motoren waren wel voorzien van schijfremslot en ketting.
Zou echt opvallen als ze die daar moesten verwijderen. Dus ik blijf erbij,
de gelegenheid bepaalde de motor.