Ellendig teringtuig

Gestart door DeWitte, 04 april, 2006, 13:13:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

B-Witch

Bij mijn nichtje bij de zaak wilden die scooter gasten ook een motor stelen, gingen er al lopend mee aan de haal, mijn nichtje ze achterna en uiteindelijk hebben ze de motor gedumpt en gemaakt dat ze weg kwamen, waarna er dus aanzienlijke schade aan de motor.
Volgens de politie handelt het hier om bendes uit het oostblok (polen ed)
Motoren die ze stelen zijn vaak motoren waarvan de onderdelen goed verkocht kunnen worden in deze landen
Traceren is moeilijk, want voor het eind van de dag zijn de motoren volledig gedemonteerd en ontdaan van elk nummer (frames ed worden geschred) het gaat echt uitsluitend om onderdelen, en dat is ook waarom na poging tot diefstal de motoren vaak voorzien zijn van aanzienlijke schade.
Schijnt een zeer lucratieve business te zijn... helaas voor ons
Dus nog beter beveiligen dan maar
:?
You may own the bike, but the bike possesses you.

TTigertje

KLOETTE MAAAAAAAAAAAN, :shock:

kzie het nu pas, damn wat vervelend!  :twisted:

Vorig jaar de Busa van Sjeelski.....zou er sprake van 'n complot zijn?  :roll:
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

DeWitte

Heeft er iemand ervaring met zgn. "spotrepair" om de krassen op mijn tank eventueel op die wijze eventueel te laten "maken"?? schijnt dat ze dat met "airbrush" doen???
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: "Dwars"Heeft er iemand ervaring met zgn. "spotrepair" om de krassen op mijn tank eventueel op die wijze eventueel te laten "maken"?? schijnt dat ze dat met "airbrush" doen???

Gebeurt inderdaad met airbrush.
Was onlangs nog bij het programma "de grote beurt" bij Veronica.
Dus zoek iemand die kan airbrushen en hij moet je kunnen helpen. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "Dwars"Heeft er iemand ervaring met zgn. "spotrepair" om de krassen op mijn tank eventueel op die wijze eventueel te laten "maken"?? schijnt dat ze dat met "airbrush" doen???

Gebeurt inderdaad met airbrush.
Was onlangs nog bij het programma "de grote beurt" bij Veronica.
Dus zoek iemand die kan airbrushen en hij moet je kunnen helpen. :wink:

moet door een erkend bedrijf gebeuren (liefst Focwa oid) anders is een eerstvolgende schade aan de tank niet verzekerd :? (tsja die verzekeraars worden slimmer :wink: )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: "Dwars"moet door een erkend bedrijf gebeuren (liefst Focwa oid) anders is een eerstvolgende schade aan de tank niet verzekerd :? (tsja die verzekeraars worden slimmer :wink: )

Vraag je het toch bij zo'n bedrijf. :)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "Dwars"moet door een erkend bedrijf gebeuren (liefst Focwa oid) anders is een eerstvolgende schade aan de tank niet verzekerd :? (tsja die verzekeraars worden slimmer :wink: )

Vraag je het toch bij zo'n bedrijf. :)

ja die kan ik zelf ook verzinnen :? ik vroeg of er hier iemand ervaring mee had??  :wink:

duh??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

zouden ze de namen en adressen van die gasten vrijgeven?? :evil:

CiteerMinderjarige aangehouden met gestolen motor
 
Kerkrade, 26-10-2006 • De politie heeft woensdagavond een 16-jarige inwoner van kerkrade aangehouden omdat de jongen bij een controle een gestolen motor bij zich bleek te hebben.

Politiemensen van het Verkeershandhavingsteam, die in een video-auto surveilleerden, werden op de Kruisstraat in Kerkrade met hoge snelheid door een motor ingehaald. In verband hiermee - én voor het feit dat de bijrijder geen helm droeg - werden motor en de berijders gecontroleerd.
Toen tijdens de controle het vermoeden rees dat de motor gestolen was, ging de bestuurder er te voet vandoor.
Korte tijd later meldde de 16-jarige bestuurder zich aan het politiebureau. Hij bekende te weten dat de motor dinsdag in Kohlscheid (D) door een van zijn vrienden was gestolen

bron Politie.nl
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

CiteerPolitie houdt gewelddadige bromfietsdief aan


Maastricht, 06-11-2006 • Maandagmorgen omstreeks 09:35 uur vond er bij een tankstation aan de Hoge Weerd in Maastricht een gewelddadige diefstal van een bromfiets plaats, waarbij de 34-jarige bestuurster van de bromfiets gewond raakte.
Het slachtoffer is met hoofdletsel overgebracht naar het ziekenhuis in Maastricht.
Op de plaats van de beroving trof de politie een vuurwapen aan. Kort na het voorval kon de vermoedelijke dader, een 19-jarige inwoner van Maastricht, in de buurt worden aangehouden. De man had zich in de tuin van een woning verstopt, maar hij werd door de hulp van een oplettende getuige gevonden. Het is vooralsnog onduidelijk of de aangehouden verdachte de bedoeling had het tankstation te overvallen. De politie stelt een onderzoek in.

Toen ik aankwam op het station hield deze persoon zich reeds verdacht op, mijn collega zei dat een paar klanten hem reeds attent op de man hadden gemaakt, ik liet mijn aanwezigheid even nadrukkelijk blijken en ging aan het werk.
Na een paar minuten hoorde ik buiten een heftig kabaal, ik rende naar buiten en zag een scooter op de grond liggen. Eerst dacht ik dat de vrouw gewoon met haar scooter gevallen was maar toen ik zag dat haar gezicht helemaal onder het bloed zat vroeg ik haar wat er gebeurd was.
Ze maakte me duidelijk dat de dader het op haar scooter voorzien had, ik rende terug voor een telefoon en belde de politie en ambulance.
Toen ik haar vroeg in welke richting de dader vertrokken was weer ze me richting De Beente, op dat moment kwam een buurtbewoner naar buiten die vroeg wat er gebeurd was, hij had namelijk een man met een rugzakje een doodlopend straatje naast zijn huis in zien rennen, en deze was niet meer terug gekomen.
Nadat we samen waren gaan kijken, zag hij achter een in een hoekje geparkeerde aanhanger de rugzak liggen, ik belde gelijk weer met de politie met het verzoek een patrouille naar dit straatje te sturen.
De buurtbewoner zei, dat de dader misschien via de heg aan het aangrenzende perceel was gelopen, hij bleef wachten en ik liep om, om te kijken of dat het geval was.
In deze tuin trof ik een open zijdeur van de garage aan, ik keerde terug en zag twee agenten bij het tankstation staan, ik riep ze om te komen kijken.
Toen ze bij me waren hoorden we plotseling geroep aan de andere kant van de heg, de dader bleek nog aan zijn rugzak vast te zitten en werd op dat moment gearresteerd. 8)
Inmiddels werd het slachtoffer door de ambulance-medewerkers bekeken, en ze achtten het raadzaam haar mee te nemen naar het ziekenhuis, later hoorde ik dat ze acht hechtingen in haar hoofd had :cry:
Het vuurwapen was een gas-pistool en werd door C.S.I. Maastricht zorgvuldig ingepakt.
Hedenmiddag werd ik nogmaals bezocht door een paar agenten en dezen overhandigden mij een brief van de district-chef regio Maastricht waarin hij zijn waardering uitsprak voor het adequate reageren in deze zaak :angel:  :angel:  :angel:
Zo blijkt maar weer...... soms.........
DIE PET PAST ONS ALLEMAAL
en de uitspraak: ga toch boeven vangen werd vanmorgen letterlijk genomen :guns:  :guns:  :guns:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Motzippaldy

Joepie volks held   :worship-cool:  :worship-cool:
Proud on the South  

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

crazy j

hulde aan joepie
:worship-cool:  :worship-cool:  :worship-cool:  :thumbsup:
living the life the way it comes

WhomBom

img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Toledo

Derrick, Der alte, Joepie, Cock , Magnum P.I , Peter-R de Vries.
Allemaal klinkende namen als het om misdaad gaat  :D
Is dat het tankstation waar die aanhangers buiten staan ? Heb ik laatst nog een mars gekocht, had honger
Super gedaan joepie  :thumbsup:
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017