Hoofdmenu

KTM RC8

Gestart door DeWitte, 08 april, 2006, 15:42:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

De mannen van R&R hebben een filmpje kunnen scoren van een rijdende KTM RC8 racer. 8)  Op een circuit in Hongarije werd getest, de rijplaatjes worden direct in verband gebracht met het komende World Superbikes debuut van de Oostenrijkers, wat weer samenhangt met de geruchten dat daarin 1200cc motoren zouden gaan rijden.

FILMPJE Vette sound :worship-cool: hele mooie brommert imo



bron Oliepeil.nl
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Twijfel of dat een RC8 is op da filmke?

:?:

Dat KTM een SBK debuut overweegt is nieuw voor mij..?
Roept MV ook al jaren
boverdien is SBK deelname slechts mogelijk met een gehomologeerde fiets en die heeft KTM nog niet...ja...of ze moeten de superduke nemen haha..

SBK gaat denk ik ook niet naar 1200cc
die geruchten komen denk ik van het gerucht als zou ducati een 1200cc twin hebben ontwikkeld..ook slechts een gerucht..

Ik denk niet dat het sbk naar 1200 gaat..

er is namelijk geen reden voor, het kampioenschap is "better then ever".
De 1000cc's hebben power in overvloed.
Het zal voor de fabrikanten niet interesant meer zijn omdat ze dan CBR1200 fireblade's , R12's en ZX12R's en GSX-R1200's en voor ducati 1199R's moeten gaan ontwikkelen..

nope :wink:

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"Twijfel of dat een RC8 is op da filmke?

nie zoveel twijfelen Haki  :wink: tis er echt ene 8)




Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

as ik m zo zie...volgens mij kan de radar m niet oppikken.. :D
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Hakinnen

heb 'm "live" gezien  :yes6rs:

verschrikkelijk toffe fiets..
zeer gewaagd en absoluut anders dan de rest..maar wow! retecool

Schmetzke


Steefke™

vierkant hok, dat Oostenrijks spul begint ook steeds meer op battlestar galactica te lijken :-X
Smells like rubber

Desmo-devil

Citaat van: Hakinnen op 07 november, 2007, 17:18:18
heb 'm "live" gezien  :yes6rs:

verschrikkelijk toffe fiets..
zeer gewaagd en absoluut anders dan de rest..maar wow! retecool

:stupid:

karz

Op zich leuk , zeker in madmax zwart , maar dit soort designs zien er volgens mij ook retesnel gedateerd uit.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

TWO redacteur John Cantlie is er iig lyrisch over  :yes6rs:

:cool: http://www.youtube.com/watch?v=8tsCfW3aazQ
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Diddl

ik heb hem ook zien staan op de beurs ik vind hem echt gewaagd en super gaaf
mij mogen ze hem voor de deur zetten
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

King Harley

Not my kind a bike...
Lijkt wel een stealth machine. (en je wilt toch gezien worden??)
"No Worries"
Better to be cool for a day, than uncool for life

BMWhub

Citaat van: Dwars® op 08 april, 2006, 15:42:56
De mannen van R&R hebben een filmpje kunnen scoren van een rijdende KTM RC8 racer. 8)  Op een circuit in Hongarije werd getest, de rijplaatjes worden direct in verband gebracht met het komende World Superbikes debuut van de Oostenrijkers, wat weer samenhangt met de geruchten dat daarin 1200cc motoren zouden gaan rijden.

FILMPJE Vette sound :worship-cool: hele mooie brommert imo



bron Oliepeil.nl


http://www.youtube.com/watch?v=w-5vFRHv660&eurl=http://www.demotorsite.be/index.php?option=com_content&task=view&id=1465&Itemid=110
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

DeWitte

aankoopbedrag € 18.538,- en de Nederlandse importeur krijgt er voorlopig maar 47.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away