de trompetter / motorrijders..

Gestart door Hakinnen, 09 april, 2006, 12:28:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hakinnen

kwam dit tegen... de trompetter: da is da bokkiewokkie krantje ..



CiteerBron: De Trompetter, Week 14, Editie zuid-limburg
---

BOK, BOK...
BOK, BOK, BOK...
BOK, BOK, BOK, BOK...
BOKBOKBOKBOKBOKBOKBOKBOKBOKBOKBOKBOKBOKBOKBOKBOKBOKBOKBOKBOKBOKBOKBOKBOK!!!
Het is zondagochtend even na negen uur. Stokstijf van de schrik zit ik rechtovereind in bed. Wat een herrie! Alsof iemand naast mijn bed met een drilboor beton aan het splijten is. Maar waar ik ook kijk; de slaapkamer is leeg. Ik volg het geluid, kom in de studeerkamer terecht, kijk uit het raam naar beneden en doe een verschrikkelijke ontdekking; buurman en buurvrouw hebben hun motoren weer van stal gehaald. "Nee hè' roepik machteloos uit 'het motorseizoen is begonnen!'

Nee, nee, nee, Het heeft niks met jaloezie te maken. En het is ook niet zo dat ik er het geld niet voor heb om er eentje aan te kunnen schaffen. Eerlijk is eerlijk; als ze 'uitstaan' vind ik het zelfs best mooie dingen. Nee, de reden dat ik motoren verafschuw is een optelsom van vervelende, irritatie en gevaarlijke momenten die ik bijna dagelijks met en door deze scheurmonsters beleef.

Motorrijders denken zich alles op de weg te kunnen permitteren. Ze maken er een spelletje van om de maximumsnelheid te overschrijden, passeren je liever rechts dan links, halen lustig in over doorgetrokken strepen en verdrijvingvlakken, kruipen voor in de files en bij stoplichten en produceren een lawaai dat je een kilometer verder nog kunt horen.

Nu zie diverse mensen een belerend vingertje opsteken en hoor ze zeggen; "Ja maar, niet alle motorrijders zijn zo asociaal' of 'Weet je wel hoe ellendig sommige automobilisten zich gedragen" De verhalen over 'keurige' motormuizen ken ik ook. Alleen zie ik ze nooit. En dat er onder het autochauffeursvolk menig eikel zit zal ik zeker niet ontkennen. Maar moet ik m'n mond dan maar houden? Nee dus!

Dit weekend vindt in onze parochie de traditionele motorinzegening plaats. Net zoals voorgaande jaren zal de kerk ook nu weer bevolkt worden door tientallen stoere mannen en vrouwen die netjes hun helm voor het altaar zullen leggen. De rest van het jaar zien ze geen Godshuis van binnen, maar de inzegening door meneer pastoor willen ze nooit missen.

Beseffen ze dan toch dat het Godswonder mag heten dat ze hun dagelijkse manoeuvres niet met de dood bekopen?

Rob Willems
reageren;
rwillems@trompetter.nl

alé, erg kortzichtig ..
zit me er redelijk aan te ergeren dat we weer eens met zijn "allen over één kam geschoren worden".

de beste man heeft best een punt maar dient dat mijns inziens minder kortzichtig te verwoorden. ik snap niet waarom het weer zo in de media moet.
Je kunt zo natuurlijk wel op alles lopen zeveren..
Zou ook kunnen zeveren op al die wandelaars in het mergelland die hun rotzooi overal neergooien, of op de mountainbikers die zo nodig door de bossen moeten raggen, of op die horden wielrenners die ook op hun eigen manier "een gevaar op de weg vormen". of over die opgefokte mongolen in te snelle golfjes

maar nee...één of ander regionaal fopredacteurke (sorry, ben op dreef) zit zich weer eens openlijk negatief uit te laten over "die motorrijders"..

bahbah..

ik zit er waarlijk aan te denken om via motorfreaks het stukje in de trompetter  landelijk te maken  en  een openbare "open"tegenreactie te tikken..en bovendien de lezers de mogelijkheid te geven om te reageren..

meer publiciteit kan de trompetter zich immers niet wensen..
:twisted:

DeWitte

Doen zou ik zeggen :wink: maar of je er een "verandering" mee teweeg zou brengen :?: ik betwijfel het.....

Mocht de schrijver in kwestie kleine kids hebben gehad was hij nog vroeger wakker geworden :rofl: En dan zou zijn stukkie waarschijnlijk over de vruchten van zijn schoot gaan; hoe die niet wel je hele leven verzieken, met dat gejengel, spuitluiers, gepuber en naderhand uiteraard met drugsmisbruik. En met dat laatste lijkt het mij, met zo'n "kritische" vader, een kwestie van tijd ??  :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Proud on the South  

karz

CiteerBron: De Trompetter, Week 14, Editie zuid-limburg
---

BOK, BOK...
BOK, BOK, BOK...
BOK, BOK, BOK, BOK...
BOKBOKBOKBOKBOKBOKBOKBOKBOKBOKBOKBOKBOKBOKBOKBOKBOKBOKBOKBOKBOKBOKBOKBOK!!!
Het is zondagochtend even na negen uur. Stokstijf van de schrik zit ik rechtovereind in bed. Wat een herrie! Alsof iemand naast mijn bed met een drilboor beton aan het splijten is. Maar waar ik ook kijk; de slaapkamer is leeg. Ik volg het geluid, kom in de studeerkamer terecht, kijk uit het raam naar beneden en doe een verschrikkelijke ontdekking; buurman en buurvrouw hebben hun motoren weer van stal gehaald. "Nee hè' roepik machteloos uit 'het motorseizoen is begonnen!'


Is maar een oplossing voor, het hele jaar door rijden :mrgreen: , kunnen ze ook niet meer ' ontwennen'  zeg maar..
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

@Nippon

Ik heb zo'n vermoeden dat tie 6 weken niet geneukt heeft  :jack:



zal ik 't 'm dat ook mailen  :?:  :rofl:

DeWitte

Citaat van: "BoxerQ"Ik heb zo'n vermoeden dat tie 6 weken niet geneukt heeft  :jack:



zal ik 't 'm dat ook mailen  :?:  :rofl:

:rofl: :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

lange

Toen ik het begin las, dacht ik dat er iemand op z,n deur stond te bonzen.
Bokbokbok of was het een Geitgeitgeit.

Stomme oetlul  :fuckyou:
prilia rijder

Hou het rubber onder

B-Witch

lekker kortzichtig van die vent.
Volgens mij een van die lullo's die op een goeie dag wakker wordt en beseft dat als zijn buren gaan motorrijden, en dus plezier hebben aan hun hobby, dat hij weinig tot niks heeft om de zondag mee te vullen, behalve een bezoekje aan de kerk en aansluitend koffie bij schoonmama.
Echt een type dat in een file de deur voor je neus zou opengooien, die in het midden van de weg blijft cruisen en met een veel te lage snelheid door een bocht sukkelt.
Een echte Eikel...... :!:



bwoh wat zou ik hem dat eens graag vertellen   :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

k had ut ook al gelezen...maar was het me niet waard om op die zielige uitspraken een woord vuil te maken...is toch een hekel punt in de samenleving...En of het nu onbegrip is of afgunst...Who nows...en die ga ik het eens vragen..als ik in china ben..

iig worden alle motorrijders over een kam geschoren...de ene keer zijn het de racers die herrie maken..de andere keer de zogenaamde Choppers....want die doen vooral BOkBokBok....en als de buren (65+) gaan toeren op hun shadows of wathever dan weet de hele buurt dat wel, maar ach...we zijun ook jong geweest :wink:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Motzippaldy

Citaat van: "suzuki-girl"lekker kortzichtig van die vent.

No .Het is geen kortzichtigheid van die vent(hij is niet de enige met zulk mening, helaas) maar van die krant (ook niet enige).


Citaat van: "suzuki-girl"Een echte Eikel...... :!:


:stupid:
Proud on the South  

Herr Tod

Laten we er rust bij hebben dat bij elke 'bok' zijn levensduur met 1 maand verminderd wordt :lol: Slecht voor het hart zo'n opgereegdheid :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Desmo-devil

Zondag morgen wilde ik een stukje gaan toeren. Nog geen 500 meter gereden moest ik al vol in de ankers voor de meute kerkgangers die uit de kerk komen en met zijn allen gewoon de weg oversteken............... :nana9oi:

SuzukiLimburg

Wat een eikel. Eigenlijk moesten we gewoon allemaal een e-mail naar die kerel sturen en hem onze frustraties en irritaties mededelen, namelijk zijn drang om dat zinloze krantje met bullshit te vullen.

Citeerkruipen voor in de files en bij stoplichten

Hij heeft ook blijkbaar liever dat we gewoon in de rij gaan staan zodat hij nog langer moet wachten voordat hij kan gaan rollen. Hij heeft gewoon echt alles geroepen om dat stukje vol te krijgen, want hij had geen inspiratie.  :evil:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Herr Tod

Citeerkruipen voor in de files en bij stoplichten

Dat zegt al genoeg over de persoon. "MAMAAAAAAAA! Die kruipt voor! dat mag niet!" :roll: :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Karin

:mrgreen:  Dat zijn nu echt van die figuren die een tunnelvisie hebben. Alleen hoe zij leven en denken is perfect. Alle mensen die andere hobby's danwel denkwijzes hebben sporen niet....haha. Gewoon laten doemdenken, zij hebben zichzelf alleen maar ermee. Ga me er zeker niet druk over maken, is ie niet waard.  :twisted: