Kawasaki Z 1400 2008 concurrentie voor de B-King?

Gestart door DeWitte, 27 augustus, 2007, 20:32:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Zelfs Mr.Kawa vind het niks die Z1400 :-X

enne die uitlaten, ze konden bij Kawa wel een patent op lelijke uitlaten hebben :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

Road Racing Tonnie

Citaat van: Dwars op 27 augustus, 2007, 20:32:17
Ik vin um iig mooier (alleen al omdat er geen soepzoekie op staat :mrgreen:) toch 190 pk beloven de kawa-manne :p


Kawasaki concurrent van Suzuki??????, neu, niet echt, Suzuki heeft in mijn beleving geen concurrentie, vroeger niet, nu niet, en nooit niet :oops:








Of zeg ik nu iets waarbij je gaat denken, die RRH, is iets de weg kwijt :oops: :lol:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Hakinnen

getverdemme . wat een lelijk fritekot is het toch...

wederom een uiting van Japans motorfiets design..ze snappen het daar gewoon niet he..

laatste echt mooie japanner is imo toch wel de 2004 R1 geweest..daarna heb ik weinig echt moois meer gezien qua lijnen..

dit en dat B-King gedrocht slaan echt alles..

van die nep marchesini velgen, kilo's plastic plaatwerk, nog steeds van die rubber meuk van remleidingen erop terwijl ze volgens de trent wel gebruik maken van radiaal remtangen, el -cheapo voorvork erin..

weet niet wat ze aan het doen zijn daar in Japan maar alez..de meeste BMW's zijn lelijk maar de duitsers houden het tenminste nog bescheiden..deze kawa schreeuwt het werkelijk uit qua lelijkheid.

alez..naked bike?   doet u mij dan maar een oude MV Brutale..zelfs na al die jaren nog steeds vele malen mooier dan hetgeen ze momenteel vanuit Japan met de duizenden tegelijk van de lopende band afschoppen.

bedoel..een KTM superduke is ook een naked bike..en das ook niet bepaald een boegbeeld van design en lijnenspel.  maar alez..die fiets heeft tenminste uitstraling..deze kawa niet..alez..als een Fazer 1400 cc zou hebben zou ie zo uitzien waarschijnlijk..



fritekot

DeWitte

#18
schei toch uit: ne Brutale :roll: of ne du 999?? Ontieglijk lelijke hokken  :yes6rs: . zelfs italianen maken een miskleun en deze 2 bijv. slaan alles. nog lelijker dan een Beemer GS :mrgreen: Let wel, deze waka trekt ook op niks en de B-king ook niet: toch zal het veel kopers trekken. Dan hebben die ook geen smaak, toch?? :-\

schön ist nicht schön, gevallen macht schön :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

moa het is populair om de 999 lelijk te noemen, maar de 999 is relatief lelijk , dus geil zat , maar niet zo als een 998 of 1098  :yes6rs:
M'n nieuwe buur heeft een 999 met termignoni's enne...  :yes6rs:

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Hakinnen

Citaat van: Dwars op 28 augustus, 2007, 07:35:31
schei toch uit: ne Brutale :roll: of ne du 999?? Ontieglijk lelijke hokken  :yes6rs: . zelfs italianen maken een miskleun en deze 2 bijv. slaan alles. nog lelijker dan een Beemer GS :mrgreen: Let wel, deze waka trekt ook op niks en de B-king ook niet: toch zal het veel kopers trekken. Dan hebben die ook geen smaak, toch?? :-\

schön ist nicht schön, gevallen macht schön :yes6rs:

alez..sorry maar ik vindt een brutale niet lelijk..
smaken verschillen maar ik dacht toch dat een brutale een knappe motorfiets is.

een 999 is lelijk..mee eens.  alhoewel..komt voornamelijk door die topkuip denk ik.
Ken er één met een 999 racer die gebruik maakt van 1098 kuipwerk...das best cool.

Italianen maken idd ook miskleunen..ook technische , noemde de brutale als voorbeeld omdat het de brutale is en ik 'm mooi vindt..niet persé omdat ie italiaans is.


Deze kawa vindt ik een fritekot eerste klas..naked bike?! Pff..my ass.  er zit geen kuip op neen, maar om 'm nu naked te noemen..kot is overladen met plastic

Hakinnen

#21
Citaat van: karz op 28 augustus, 2007, 07:47:36
moa het is populair om de 999 lelijk te noemen, maar de 999 is relatief lelijk , dus geil zat , maar niet zo als een 998 of 1098  :yes6rs:
M'n nieuwe buur heeft een 999 met termignoni's enne...  :yes6rs:



Mee eens...999 is lelijk..
toch zou ik mijn sp1 zo omruilen voor een 999 circuitslet.
Weet niet wat het is...maar t is een blijft maar gewoon een honda.. kan er niet koud of warm van worden..en al brand het ding ter plekke af...boeit me geen ruk (financieel natuurlijk wel / om de motor..pfff..ech niet)

iedere standaard 999 heeft termi's..net als iedere 748-916-996-998-1098

hetgeen er standaard onder een duc met seatpipes zit is "made by termignoni". Het staat er alleen niet op.
Zou het er wel op staan en zou het spul standaard in carbon of titanium eronder zitten ..zou termi weinig aftemarked verkopen ...slim dus van termi.  ze zijn huisleverancier voor standaarduitlaten voor ducati..ze vergeten er termignoni op te zetten..en vervolgens verkopen ze de afmarked voor diezelfde ducs.
Aan alle ducs met een aftermarked termi systeem heeft meneer termi dus 2 x een uitlaat verkocht! hahahaha

karz

Citaat van: Hakinnen op 28 augustus, 2007, 08:11:54
Citaat van: karz op 28 augustus, 2007, 07:47:36
moa het is populair om de 999 lelijk te noemen, maar de 999 is relatief lelijk , dus geil zat , maar niet zo als een 998 of 1098  :yes6rs:
M'n nieuwe buur heeft een 999 met termignoni's enne...  :yes6rs:


iedere standaard 999 heeft termi's..net als iedere 748-916-996-998-1098

hetgeen er standaard onder een duc met seatpipes zit is "made by termignoni". Het staat er alleen niet op.
Zou het er wel op staan en zou het spul standaard in carbon of titanium eronder zitten ..zou termi weinig aftemarked verkopen ...slim dus van termi.  ze zijn huisleverancier voor standaarduitlaten voor ducati..ze vergeten er termignoni op te zetten..en vervolgens verkopen ze de afmarked voor diezelfde ducs.
Aan alle ducs met een aftermarked termi systeem heeft meneer termi dus 2 x een uitlaat verkocht! hahahaha

Ja ok,  :lol: zo heb je ook een yamaha fazer en een yamaha v-max   , daar zit ook verschil in.
Ok, hij heeft er  open carbon  termignoni's op zitten.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Desmo-devil

Ben het met Tonnie eens:
Suzuki heeft geen concurrentie nu niet en vroeger niet , ze zijn en waren altijd al veel minder dan de rest. :mrgreen:

En wat betreft de Busa, 100 pk meer dan mijn hok, maar na drie bochten zag ik 'm niet meer in mijn spiegels
afgelopen zaterdag. Over bruikbare PK's gesproken. :-X

Mounty

Citaat van: SuzukiLimburg op 27 augustus, 2007, 21:42:25
Het gaat zich hier niet erom om de GSR af te kraken, maar de Z1000 ziet er gewoon stoer en ruig uit, terwijl de GSR er wat liefelijker en zachter uitziet.

dat bedoel ik...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009