Slechtvalk versus de Monster-kuh probefahrt

Gestart door DeWitte, 16 april, 2006, 20:35:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Kan dat samen een Slechtvalk met een Monster (of Gummi-) Kuh ?? Vandaag bij gebrek aan competitie een "probe-fahrt" :!:  Welke is de betere motorfiets :lol:  Hell maybe :P  zelfs een winnaar aan te wijzen in de categorie beste acteur. Vooral deze laatste wordt lastig. zal proberen het zo objectief mogelijk te benaderen :mrgreen:  

De genomineerden in deze duitse krimi;  Hayasjeelki en Dwars

belangrijke info :!:  Vroegah, heel vroegah zouden deze 2 nooit tot elkaar gevonden hebben :guns:  Veels te verschillend net als hun raspaardjes. Never met een sjeng onderweg dacht die kleine met die grote bek en andersom zag die geneutraliseerde belg het ech niet zitten met die mafketel gezien te worden. Wil zwijgen van samen te gaan motorrijden. :evil:

Inmiddels zulks goede vrienden dat ze samen een reisje plannen om hun grote verzameling sterke verhalen uit te breiden. Vandaag de gelegenheid om hun motoren, maar nog meer hun voornemen uit te testen.


Probefahrt: Via Bocholtz de autoweg ri autobahnkreuz Aachen (D) genomen, vol in de regen daar wederom de afslag ri Luttich (luik) genomen. Op de autoweg de BUSA de absolute winnaar: met de kin op de tank perste de GSA er maximaal 195 km/h uit. om dan voorbij gestoven te worden door zijn japanse opponent alsof ie stilstaat :cry: 85 tegen 185 pk bij gelijk gewicht lul je niet weg, zelfs ikke niet :mrgreen: Wow wat een vermogen :worship-cool: subliem. Dus 1-0 voor de BUSA :evil:

Afslag Monschau genomen en ondanks de flinke regenbui nam de GSA eerst nog aarzelend (net als zijn berijder) maar al gaande duidelijk de koppositie over. 8) Het beperktere vermogen en de zithouding opgeteld bij de bochten op de kletsnatte eifelwegen maakten het voor de berijder van de aangerande tractor een peuleschil om voor te blijven 8) Aangekomen (als 1e motorrijders van die dag) bij de biker-ranch in Simmerath werd de rust ingegaan met een 1-1 gelijkstand.

Dan maar kaffee und heissen cacoa mit slagsahne en wat gekeuvel over ons grootste leed (onze vrouwen dus :rofl:) tijd voor de 2e helft bij een voorzichtig zonnetje. 8) Keer op keer viel het op; in de bochten en zeker bij het uitkomen daarvan onbetwist de GSA de grote winnaar en bij de hernemingen ???:shock:  yep die vent met die verkeerde bril op die gepimpte tupperwaredoos weer de snelste  :banghead4rv: Beiden gescoord en nog nix wijzer geworden. Via oberstforstbach in Aachen nog ff wat vers hooi voor koe gescoord en een paar "dames aangezeverd" op het tankstation. (tsja we waren "zonder" he :mrgreen:) maar naar huus.

Probefahrt afgesloten met een stuk autoweg en de laatste km's binnendoor richting eftelingdorp voor een colaatje en een piano. :lol:

Testuitslag motoren gelijkspel dus 2-2 8) Testuitslag beste acteur: wederom een gelijkspel :wink: allebei een pan aaf, weg van hun eigen motorfiets en verbaal errug aan elkaar gewaagd :twisted: Grote winnaar; onze vriendschap die we zeker die week in juni nog meer zullen uitbouwen en uiteraard onze gezamenlijke passie voor het motorrijden waarbij het eigenlijk niet uitmaakt waarmee je onderweg bent 8) Als je maar "sjpass" hebt he???? :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

See, maar goed dat ik gecancelled had, was toch maar het derde wiel aan de love wagon geweest :mrgreen:

Is de route trouwens zo eenvoudig ?  autosnelweg aachen , op autobahnkreuz aachen luik aanhouden en dan afslag monchau ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "karz"See, maar goed dat ik gecancelled had, was toch maar het derde wiel aan de love wagon geweest :mrgreen:

nee juist jammer :? een trio of zelfs een echte (motor-) orgie is VET :twisted:

Citaat van: "karz"Is de route trouwens zo eenvoudig ?  autosnelweg aachen , op autobahnkreuz aachen luik aanhouden en dan afslag monchau ?

in principe wel: alleen na de afslag monschau mot je een beetje de weg weten om de mooie stuurweggetjes te vinden anders rij je alleen maar file achter de toeristen over de grote wegen aan :?

we gaan binnenkort nog wel een keer :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "karz"See, maar goed dat ik gecancelled had, was toch maar het derde wiel aan de love wagon geweest :mrgreen:

nee juist jammer :? een trio of zelfs een echte (motor-) orgie is VET :twisted:

Zeker ?  Misschien wel, heb al 180 gehaald met de sabre sinds ik er een Givi ruitje op heb gezet , moet wel geen bocht (ook geen lange) komen. :rofl:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Karin

Wist ook wel zonder dit testritje dat jullie als persoon aan elkaar gewaagd waren of zijn. Maar wel leuk om te lezen dat het motorisch idem dito is :mrgreen:

Desmo-devil

Leuk verslag , dwars. Ik zie dat jullie in elk geval lol hebben gehad.
Ik ben vandaag met wat oude bekenden van vroeger gaan rijden en moet helaas constateren dat de heren in kwestie een beetje ingeslapen zijn. Zouden de jaren dan toch gaan tellen ?
Na een tocht van 100 km met een gemiddelde snelheid van 60km/h vond ik het tijd om de Duc toch maar eens warm te gaan rijden en verder op te schakelen dan de derde versnelling.
Dus heb ik de eerste de beste oprit van de autoweg richting Maastricht genomen, ik hoop dat er geen snelheidscontroles waren want de frustratiegrens was hoog. Conclusie  : was ik toch maar gisteren met jullie gaan rijden ipv vandaag.

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Desmo-devil"Leuk verslag , dwars. Ik zie dat jullie in elk geval lol hebben gehad.
Ik ben vandaag met wat oude bekenden van vroeger gaan rijden en moet helaas constateren dat de heren in kwestie een beetje ingeslapen zijn. Zouden de jaren dan toch gaan tellen ?
Na een tocht van 100 km met een gemiddelde snelheid van 60km/h vond ik het tijd om de Duc toch maar eens warm te gaan rijden en verder op te schakelen dan de derde versnelling.

:shock:  :banghead4rv:

Dan heb je het nog lang vol gehouden. Ik begrijp dat het volle gas op de weg niet mogelijk is, maar de motor is er toch voor gemaakt om sportief te rijden. Niemand omgekiept?  :shutup: