waarom wil je ineens een duc?

Gestart door Bakkertjedeeg, 17 april, 2006, 07:42:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bakkertjedeeg

Citaat van: "karz"
Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "karz"Als een desmoquattro 4 kleppen per cilinder heeft heeft een desmosedici dan 16 kleppen per cilinder :shock:?

Is een desmoseidici ne twin? :roll:  :wink:

Nee, maar eerst zetten ze dus achter desmo- het aantal kleppen per cilinder en dan het aantal kleppen in totaal ? Consequente jongens..

Hoezo wil je trouwens ineens een Duc. Kost veel geld, geen vermogen en onbetrouwbaar als de nete. en nu maar wachten op een reactie van desmo... :mrgreen:

ow ja. /me denkt dat je nu 1 van de vetste maschien hier op het forum hebt.

DeWitte

Citaat van: "Bakkertjedeeg"ow ja. /me denkt dat je nu 1 van de vetste maschien hier op het forum hebt.

:shock: die Sabre???

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"ow ja. /me denkt dat je nu 1 van de vetste maschien hier op het forum hebt.

:shock: die Sabre???

:mrgreen:

Welke anders... :mrgreen:

karz

Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Hoezo wil je trouwens ineens een Duc. Kost veel geld, geen vermogen en onbetrouwbaar als de nete. en nu maar wachten op een reactie van desmo... :mrgreen:

ow ja. /me denkt dat je nu 1 van de vetste maschien hier op het forum hebt.

Relax monsieur Deeg .

Ben aan het orienteren. Binnen een paar weken komt er een kleine. Het is niet geheel onrealistisch dat dit serieus op de rijtijd gaat drukken.
Dus ik speel idd met de gedachte om de TLR te verkopen, want stilstand is ook zonde.
In de plaats van een TLR dacht ik meer aan een duc-project. Niet om wat men zegt over de rijkwaliteiten versus de TLR maar de techniek en de legacy van ducati spreekt me aan. Ik denk dan om een lekker onderhoudsgevoelige te pakken en daar fijn aan te sleutelen.
Ik wil nooit ineens iets, daar denk ik lang over na, maar als ik het zeker weet dan doe ik er meestal niet meer lang over om tot aanschaf over te gaan. Maar alles staat nog open. Ik wacht zowiezo tot de kleine er is, want dat zal wat meer duidelijkheid gaan scheppen in het kupke.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

ja, nee, ja, nee, ja toch :? na mot er toch wat van zeggen :mrgreen: Die kleine zit alleen maar in je kupke :wink: Het siert je wel als vader in spe dat je erover nadenkt  :yes6rs:  Maar er blijft echt wel tijd over om met je Tiller te sturen; kwestie van ietwat beter plannen. Zou die beslissing niet te snel nemen om een Duc te kopen :banghead4rv:

Eerst eens genieten van die nieuwe dimensie, genoemd kind, in je leven :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Dwars"ja, nee, ja, nee, ja toch :? na mot er toch wat van zeggen :mrgreen: Die kleine zit alleen maar in je kupke :wink: Het siert je wel als vader in spe dat je erover nadenkt  :yes6rs:  Maar er blijft echt wel tijd over om met je Tiller te sturen; kwestie van ietwat beter plannen. Zou die beslissing niet te snel nemen om een Duc te kopen :banghead4rv:

Eerst eens genieten van die nieuwe dimensie, genoemd kind, in je leven :wink:

Ja dat zeg ik toch ?   Ben alleen aan het orienteren, een beetje kennis opdoen van de techniek, mag dat niet ofzo. Die tiller is echt niet ineens weg.. Ben alleen aan het snuffelen aan ducati. Maar ok voor jullie idee, ik denk ook nog na over:

Moto Guzzi bladiebla scura
Gs 1150 (...there i said it :roll:)
triumph speed triple
aprillia tuono
suzuki gsx 1400
yamaha xjr 1300
honda transalp

Niet noodzakelijk in bovenstaande volgorde..;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "karz"
Ja dat zeg ik toch ?   Ben alleen aan het orienteren, een beetje kennis opdoen van de techniek, mag dat niet ofzo. .

Rustig koempel, denk aan je rikketik :mrgreen: probeerde je maar een hart onder de riem te steken :wink:

Citaat van: "karz"
Gs 1150 (...there i said it :roll:)
triumph speed triple
aprillia tuono
wij hebben meer gemeen dan wij beiden willen :rofl:

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "karz"
Ja dat zeg ik toch ?   Ben alleen aan het orienteren, een beetje kennis opdoen van de techniek, mag dat niet ofzo. .

Rustig koempel, denk aan je rikketik :mrgreen: probeerde je maar een hart onder de riem te steken :wink:

Citaat van: "karz"
Gs 1150 (...there i said it :roll:)
triumph speed triple
aprillia tuono
wij hebben meer gemeen dan wij beiden willen :rofl:

:mrgreen:

Dat gedeelte snapte ik ;) , ageer alleen tegen het over mij heen vallen omdat interesse toon voor ducaties.

ktm superduke moet trouwens op het lijstje , maar is wat onbereikbaar voorlopig. En die GS-en zijn ook veel te duur , ook tweedehans :mrgreen: zeker als ze aangerand zijn :shutup:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Bakkertjedeeg

Citaat van: "karz"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Hoezo wil je trouwens ineens een Duc. Kost veel geld, geen vermogen en onbetrouwbaar als de nete. en nu maar wachten op een reactie van desmo... :mrgreen:

ow ja. /me denkt dat je nu 1 van de vetste maschien hier op het forum hebt.

Relax monsieur Deeg .

Ben aan het orienteren. Binnen een paar weken komt er een kleine. Het is niet geheel onrealistisch dat dit serieus op de rijtijd gaat drukken.
Dus ik speel idd met de gedachte om de TLR te verkopen, want stilstand is ook zonde.
In de plaats van een TLR dacht ik meer aan een duc-project. Niet om wat men zegt over de rijkwaliteiten versus de TLR maar de techniek en de legacy van ducati spreekt me aan. Ik denk dan om een lekker onderhoudsgevoelige te pakken en daar fijn aan te sleutelen.
Ik wil nooit ineens iets, daar denk ik lang over na, maar als ik het zeker weet dan doe ik er meestal niet meer lang over om tot aanschaf over te gaan. Maar alles staat nog open. Ik wacht zowiezo tot de kleine er is, want dat zal wat meer duidelijkheid gaan scheppen in het kupke.

Uhuhuh.... no hard feelings here. Aan je reaktie te zien, ben je al verder in proces dan wij denken... :wink:

WhomBom

Citaat van: "karz"
Ja dat zeg ik toch ?   Ben alleen aan het orienteren, een beetje kennis opdoen van de techniek, mag dat niet ofzo. Die tiller is echt niet ineens weg.. Ben alleen aan het snuffelen aan ducati. Maar ok voor jullie idee, ik denk ook nog na over:

Moto Guzzi bladiebla scura
Gs 1150 (...there i said it :roll:)
triumph speed triple
aprillia tuono
suzuki gsx 1400
yamaha xjr 1300
honda transalp   :shock:  :shock:  :shock:  :shock:

Niet noodzakelijk in bovenstaande volgorde..;)

weet je wat jij moet doen?



*kwijl kwijl*
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

Je tiller weg doen op vervolgens een Duc te kopen.

Hoe dom kun je zijn? Sorry, maar dat is mijn mening... Natuurlijk niet wat je wil horen, maar ik kon het niet voor me houden.

karz

Citaat van: "Schmetzke"Je tiller weg doen op vervolgens een Duc te kopen.

Hoe dom kun je zijn? Sorry, maar dat is mijn mening... Natuurlijk niet wat je wil horen, maar ik kon het niet voor me houden.

:rofl:  :rofl: de duc rijders zullen je dankbaar zijn. En voor de rest, beter lezen Schmetzke..

Als de tiller weggaat is dat niet omdat ik een duc ervoor in de plaats wil.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Schmetzke

Citaat van: "karz"
Citaat van: "Schmetzke"Je tiller weg doen op vervolgens een Duc te kopen.

Hoe dom kun je zijn? Sorry, maar dat is mijn mening... Natuurlijk niet wat je wil horen, maar ik kon het niet voor me houden.

:rofl:  :rofl: de duc rijders zullen je dankbaar zijn.

Ieder zijn ding he...

Er zijn ook "mensen" die Harley (proberen te) rijden.....

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "karz"
Citaat van: "Schmetzke"Je tiller weg doen op vervolgens een Duc te kopen.

Hoe dom kun je zijn? Sorry, maar dat is mijn mening... Natuurlijk niet wat je wil horen, maar ik kon het niet voor me houden.

:rofl:  :rofl: de duc rijders zullen je dankbaar zijn.

Ieder zijn ding he...

Er zijn ook "mensen" die Harley (proberen te) rijden.....

je horizon enigzins proberen te verbreden Schmetzke :wink: er is meer tussen hemel en aarde :!:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Citaat van: "karz"
Citaat van: "Dwars"ja, nee, ja, nee, ja toch :? na mot er toch wat van zeggen :mrgreen: Die kleine zit alleen maar in je kupke :wink: Het siert je wel als vader in spe dat je erover nadenkt  :yes6rs:  Maar er blijft echt wel tijd over om met je Tiller te sturen; kwestie van ietwat beter plannen. Zou die beslissing niet te snel nemen om een Duc te kopen :banghead4rv:

Eerst eens genieten van die nieuwe dimensie, genoemd kind, in je leven :wink:

Ja dat zeg ik toch ?   Ben alleen aan het orienteren, een beetje kennis opdoen van de techniek, mag dat niet ofzo. Die tiller is echt niet ineens weg.. Ben alleen aan het snuffelen aan ducati. Maar ok voor jullie idee, ik denk ook nog na over:

Moto Guzzi bladiebla scura
Gs 1150 (...there i said it :roll:)
triumph speed triple
aprillia tuono
suzuki gsx 1400
yamaha xjr 1300
honda transalp

Niet noodzakelijk in bovenstaande volgorde..;)

Ik denk dat je gewoon eens op een Duc moet gaan sturen.
Je bent meteen verkocht of je bent meteen genezen van het idee om een Duc te kopen. Het bevalt je helemaal of helemaal niet daartussen zit niets.
Je moet gewoon een beetje gek in de kop zijn om een Duc te kopen denk ik.
In ieder geval veel wijsheid gewenst bij je keuze.