Paul Pietersma online!

Gestart door Schmetzke, 20 april, 2006, 19:43:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

moet nog naar huus met de moto :? mja moet veel gebeuren voordat ik met die tank van de plek waai :oops: wel ff uitkijken allemaal voor omgewaaide bomen en afgebroken takken etc. Wordt door brandweer veel meldingen van gemaakt op dit moment nl.  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Kwestie van hard genoeg rijden en constant gas er op hebben, merk je er niks van :D
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

Daar dacht de marechaussee vanmiddag anders over, die stonden met de motoren bij Hotel op de Vos in Sittard, zeker bang van een beetje wind :roll:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Sittard? Dat is toch in Nieuwstadt? Goed eten daar :!:

Tip van de dag, die bloemen daar op de tafels zijn echt, dus je hoeft niet te bewijzen dat ze nep zijn door de vaas boven de tafel om te kiepen met alle gevolgen van dien :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Steefke™

ik was op weg naar huis 70 op de teller ruitenwissers op volle toeren over de A2 (stond volledige blank) komt er zo'n malloot met een vrachtwagen met 80/90km.p.u rechts voorbij toen links naar en weer naar rechts, bumperkleven en toen naar weer naar de linkerbaan en maar duwen op z'n voorganger, toen zet ie ook nog eens op z'n duits de linkse richtingaanwijzer aan terwijl die op de linkerrijbaan zit, die halve gare mag blij zijn dat ik z'n kenteken niet heb kunnen op schrijven.

.<<((.
Smells like rubber

Herr Tod

Citeerzondag 13 mei tot en met woensdag 16 mei 2007
60% kans op aanhouden van een west tot noordwestelijke stroming met wisselvallig weer en normale temperaturen, 40% kans op overgang naar een zuid- tot zuidwestelijke stroming met meestal droog weer en temperaturen boven normaal.

Spannend :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

sjun nog eens te koetsche vandaag in de regen 8) heeft wel wat :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

De Generaal

Citaat van: "Toledo"http://dump.geenstijl.nl:80/mediabase/8580/e0ff355b/index.html


De weermannen vliegen laag,.... we krijgen goed weer :D

B-Witch

Citaat van: "De Generaal"
Citaat van: "Toledo"http://dump.geenstijl.nl:80/mediabase/8580/e0ff355b/index.html


De weermannen vliegen laag,.... we krijgen goed weer :D

Heej P, ben jij de nieuwe weerman?
vertel ons het goede nieuws...goed weer zeg je? wanneer dan :?:

ik wordt nu alweer depri van die k#t regen :cry:
You may own the bike, but the bike possesses you.

De Generaal

Het is elke dag goed weer, maar soms is het wat natter 8)

DeWitte

tot en met woensdag bewolkt en sneeuwbuien :shock:, eind van de week wordt het beter  :yes6rs:, dan krijgen we


...............regen :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

fantastisch weertje vandaag, je krijgt er weer motorjeuk van  :yes6rs: ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

jammer dt ik de hele dag moest werken was lekker weer

is meteen een stuk warmer als die -20 van laatst
KTM SMT 2011

crazy j

t was inderdaad n lekker weertje voor tijd van het jaar.
viel ook te merken tussen wittem en nijswieler 3 x oom agent zien rijden
2x auto 1x ope motor
living the life the way it comes