Yamaha licht de boel op !

Gestart door Busaberke, 21 april, 2006, 09:59:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Busaberke



Yamaha heeft aangekondigd te werken aan een technologie die motoren fluorescerend maakt. Een speciale filmlaag op de buitenkant van de motor slaat overdag zonne-energie op en gloeit vervolgens op als het donker is.

Deze technologie zou ook gebruikt kunnen worden om motoren beter zichtbaar te maken op de weg. Het zal voor het eerst toegepast worden op de EC-02, een elektrische scooter die alleen in Japan verkrijgbaar is. Als de technologie aanslaat zal het op meer nieuwe modellen toegepast worden.

Bron: tmcnet.com
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

OK... als nu nog een Yamaha rijder iets over Suzuki durft te zeggen post ik een uitvergroting van die foto :lol: :rofl: Ik lig dubbel.... wat een apparaat :shock:

Op zich wel leuk spul, misschien iets voor de velgen 8)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


AngelInMe

Komt het in  verschillende kleuren dan? :lol:

:rofl:

@Nippon


SuzukiLimburg

Noemen ze dat spul niet gewoon fluoriserende verf, die ze in 1868 ook al hadden? Ieder kind heeft volgens mij van die fluoriserende sterretjes op zijn/haar plafond of is dit nu echt zo iets revolutionairs nieuws??  :?
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!