trompetter is erg maar dit!!!!!!!

Gestart door G.WINGER, 18 april, 2006, 16:21:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

G.WINGER

dit kwam ik tegen op het net zolang ze nog niet aan de kant van de weg staan


Road Racing Tonnie

Citaat van: "G.WINGER"dit kwam ik tegen op het net zolang ze nog niet aan de kant van de weg staan


Hier heb ik echt geen woorden meer voor,  in 1 woord VERSCHRIKKELIJK
Hoever moet je gestoord zijn, om zoiets te bedenken-verzinnen, en wat nog erger is, om het zichtbaar te maken, NIET NORMAAL MEER.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Herr Tod

Tja... als er 'wielrenners' had gestaan dan stonden we allemaal te juigen toch?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


karz

Citaat van: "Herr Tod"Tja... als er 'wielrenners' had gestaan dan stonden we allemaal te juigen toch?

Precies wat ik dacht  :rofl:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

SuzukiLimburg

Lijkt mij eerlijk gezegd een beetje cynisch bedoeld om aan te geven hoe leip die dingen zijn. Vind het wel een goede boodschap en gok dat dit door iemand is bedacht die dit aan de gemeente of provincie heeft gestuurd.

Oftewel een SPOT-prent.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Karin

Citaat van: "Herr Tod"Tja... als er 'wielrenners' had gestaan dan stonden we allemaal te juigen toch?

Psies, dat is nou het "gevaar" van zo´n spotprent, diegene die het betreft voelt zich altijd aangevallen en ziet het niet meer als grapje....

Probeer het niet letterlijk te nemen, het kan ook juist de nadruk leggen op hoe gevaarlijk die cable barrieres zijn, net zoals SuzukiLimburg hierboven al aanhaalt :wink:

DeWitte

:stupid: in de krant stond vandaag een stuk over dat Nederlandse EU-vertegenwoordigers er europabreed voor gaan om deze "vangrails" te verbieden 8) In Nederland schijnen ze al geschiedenis te zijn :wink: middels lobby van o.a de MAG :!:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Ik vraag me af of ze dit überhaupt wel op andere plaatsen in de wereld gebruiken. Overigens heb ik ze nog nooit in het echt gezien en hoop ze ook nooit tegen te komen, die eiersnijders.
Kunnen we niet lobbyen voor van die schuimkussens (nee, ik bedoel geen negerzoenen!) langs de weg net als bij het langebaan schaatsen? Dat vangt de klap lekker op  :D
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

G.WINGER

http://www.motorrijdersactiegroep.nl/ministerpeijs/index.html

kijk eens bij deze link meer info over de vangrails

minister peijs beloofde veilige vangrails:

  "we gaan die bochten aan pakken"

@Nippon

Jullie moeten je niet zo laten opnaaien  :shock:

nix mis met die cable-barriers  :!: gewoon op je brommer blijven zitten :wink:  dat de kabels je doorsnijden is lulkoek :twisted:
de paaltjes zijn 't probleem maar die vindt je ook bij de gewone vangrail :wink:
in Zweden rijdt men kilometers langs de kabels links, rechts en in 't midden :shock:  
ik zie ze liever ook niet  :roll: