Turbo: Nieuwe TLR met Gix k4 mod in Stein!

Gestart door karz, 22 april, 2006, 18:04:45

Vorige topic - Volgende topic

karz

Jazeeeker  :worship-cool:  :worship-cool: .

Een TLR erbij in Stein !!!

Mijn maat Turbo heeft er ook een gekocht. En wat voor ene, meteen alles derop en deraan!! Alleen die originele bananen, daar kan ik hem voorlopig nog mee afzeiken :mrgreen:

Verder :

Achter Ohlins , Voor gix 1000 k4 vork
Powercommander, carbon hugger en voorspatbord, gear indicator.
Zwarte gix velgen en zwart frame...:cool:

Check de piccies.

Turbo is ook MFL lid, heeft alleen nog niet geposted ! Zal wel soon verandering in komen ;)

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Gieskes

Vely nice!! :cum:

Maaruh idd....die fluisterpijpen moet er wel af!!
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

Schmetzke

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

turbo

Bes ram de cyccon speegels met knipperleeg vergaete manne !!
f you are in a fair fight...your tactics suck!

enne... oeverloos gezwets op een motorforum euver topics die neet euver motors gaon, sucks nog veul mjer.

Motzippaldy

Citaat van: "Gieskes"Vely nice!! :cum:
:stupid:
Citaat van: "Gieskes"Maaruh idd....die fluisterpijpen moet er wel af!!

:yes6rs:
Proud on the South  

Herr Tod

Bwooooh strakke bak 8) Nou vind ik het stiekem toch jammer dat ik de Bandit blijf rijden ipv een TLR te kopen :?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

Rookie

Ziet er goed uit Turbo. Waarom zijn er zo veel onderdelen vervangen? Zijn de standaard velgen en vork zo slecht?

Of gaat het puur om het pimpen?

karz

De velgen zijn zwart en dat is puur pimp. Zou ik ook doen als ik de kans had omze te krijgen. De gsx-r vork is gewoon beter dan de originele en de bijbehorende radiaal gemonteerde remmen ook natuurlijk.
Waarschijnlijk heeft de vorige eigenaar het ook makkelijker gehad met de remklauwen omdat hij ook de juiste velgen had. Ik heb met spacers moeten werken om de remklauwen fittend te krijgen op de TLR velgen.
De achterschokbreker doet zoveel voor de TLR dat het zonde is om de originele rotatie schokbreker te laten zitten.

Dus het zijn wel degelijk functionele verbeteringen, maar wij rijden allebei niet op het niveau dat we ze echt nodig hebben. Dus eigenlijk is het pimp :cool:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Hakinnen

Damn........ :worship-cool:  :worship-cool:  :worship-cool:

Das ne deftige.
Proficiat turbo!

Vakantie geld spenderen aan een paar Yoshi's dan maar he :mrgreen:  :wink:

AngelInMe

turbo

Ja ja Hakinnen mijn vakantiegeld zal idd wel opgaan aan Yoshi's ben ik bang. :D

Maar dat zal pas weer over een tijdje kunnen. Ben nu niet meer zo kapitaal krachtig. hehe

Karz en ik komen binnenkort wel even bij je langs.
:mrgreen:

Grz Turbo
f you are in a fair fight...your tactics suck!

enne... oeverloos gezwets op een motorforum euver topics die neet euver motors gaon, sucks nog veul mjer.

Desmo-devil

Strakke fiets , ik blijf alleen moeite hebben met die bultrug, maar dat is persoonlijk. Veel plezier ermee !!

@Nippon

Busaberke

Kvind um nog vetter dan die van jou, Karz!    8)
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009